utorok 25. januára 2011

Last Picks

Keďže ma nemilosrdne skolil nejaký svinský vírus, posledné dni trávim zavretá doma a skutočne nemám silu ani náladu na žiadne outfity, shootingy a tak ďalej... Jediné, k čomu som sa dnes dokopala, je podeliť sa s Vami o pár kúskov, ktoré som ulovila v priebehu predchádzajúcich cca 2 týždňov. 


               sáčko NEXT, skvelá kúpa z ebay, za pár libier. Je nové, ešte s visačkami.



perfektne padnúce skinny jeans F&F (TESCO). A takých nikdy nie je dosť!



sukňa zo sekáča za smiešnu sumu... ako vidieť, mimoriadne konvenuje môjmu kocúrovi...






blúzka, CAMAIEU, posledný kus zo sale. Malý bonus k nej - kupón na zľavu 7 Eur z ďalšieho nákupu :)


a nakoniec: čórka z maminej skrine :)))


Takže tak. Ďalej som sa z nudy trošku venovala triedeniu môjho šatníka a zistila som, že mám zasa na predaj kopec pekných kúskov. Niečo som nahodila na MMA (mimiaukcie.sk), ale zvažujem vytvorenie samostatného blogu - SHOPU, lebo je toho celkom dosť. 
Uvidíme.

Pekný deň želá
Lučiak.

1 komentár:

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)