streda 5. januára 2011

Testujeme: L´Oréal Volume Million Lashes

Je to tak. Čo sa týka parfumov a kozmetiky vôbec, som strašne promiskuitný typ. Neustále sa mi žiada zmena. Preto som po dlhom období vernosti maskarám Max Factor zatúžila vyskúšať niečo nové. A keď je to navyše so zľavou...
Táto maskara sľubuje "luxusný objem". Luxusný objem, to už hej! Pozrime sa na to:


Špeciálne tvarovaná ohybná kefka a hrdlo maskary je prispôsobené tak, aby na nej neostávalo zbytočne veľa farby a netvorili sa hrudky. Riasy má oddeliť bez zlepenia a objem znásobiť až trikrát. 
A takto to dopadlo:


Maskara naozaj nelepí a riasy sú pekne jednotlivo oddelené.



Pekne ich zvýrazní, aj keď podľa môjho názoru skôr predĺži, než dramaticky zahustí.
Pravda je tiež, že pre efekt, ktorý vidíte na fotke, som sa s nanášaním musela trošičku dlhšie pohrať. Jedna vrstva rozhodne nestačí. 



Maskara sa počas dňa neolupuje a efekt, ktorý som vytvorila ráno, vydržal až do večerného odlíčenia. Keď to zhrniem,  Volume Million Lashes je v rámci strednej triedy kvalitná maskara a za cenu 11 Eur odviedla veľmi slušnú prácu.

veľa kreativity pri líčení praje

Lučiak

foto v článku: autorka a loreal-paris.co.uk

1 komentár:

  1. ja som ju kupila za 9dolarov v Amerike a za tu cenu je naozaj skvela, ocenujem hlavne, ze vydrzi cely den bez opadavania...aj ked na namalovanie k mojej spokojnosti potrebujem aspon tri vrstvy :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)