nedeľa 30. januára 2011

Testujeme: Yves Rocher Soin Végetal Capillaire Nutrition

Ak som na niečo zaťažená, tak sú to moje vlasy. Rada ich rozmaznávam a keďže sú dlhé, každú chvíľu pre ne zháňam nejaký ten nový životabudič. Najnovšie som vyskúšala novinku zn. Yves Rocher z línie tzv. prírodných šampónov. Telovú a vlasovú kozmetiku YR mám veľmi rada, na rozdiel od dekoratívnej a pleťovej línie tejto značky som s výrobkami bola vždy spokojná. A aj môj naj naj naj šampón na vlasy ever dokonca pochádza z ich produkcie. Je to tento, Hamamélis jemný šampón: 

...s mojimi vlasmi si rozumie ako žiaden iný a sú po ňom presne také, aké ich chcem mať - pevné, lesklé, ľahko upraviteľné. S prehľadom prekonáva aj rôzne vychytávky drahých značiek typu Kérastase, Redken a spol. Takže u mňa číslo jeden na pomyselnom šampónovom rebríčku. Ale pozor, to samozrejme neznamená, že musí byť najlepší pre každého! 

Ale poďme k testovanej novinke: z celej série nových šampónov som si vybrala ten vyživujúci (na obrázku druhý zľava)


Etiketa šampónu sľubuje skvelé vyživujúce vlastnosti  vďaka výťažku z ovseného mlieka. Ďalšími benefitmi sú absencia parabénov a rastlinná mycia báza (ako u všetkých YR šampónov). Hoci to všetko šampón spĺňa, nezamieňajte si ho s kategóriou BIO - deklaruje "zloženie rastlinného pôvodu", ale nájdete v ňom aj  dobrôtky celkom iné, pochádzajúce z chemického laboratória. Sulfáty v ňom sú, ale je ich málo - preto šampón nepení ako povedzme klasický Garnier z drogérie. Čo Vám pravdepodobne udrie do nosa ako prvé, je pomerne intenzívna kvetinová vôňa (jazmín, ylang ylang ?). Až taká intenzívna, že mňa osobne obťažovala. Ale to je vec vkusu a nosu :) Ja považujem za najväčšie plus tohto šampónu to, že vlasy sú po ňom skutočne nádherne lesklé. Už menej sa mi páči to, že sú rozlietané, veľmi jemné a ťažšie upraviteľné :( Takže môjho favorita zďaleka neprekonal a z pomyselných 10 hviezd by som pridelila 6.

Aký je Váš najobľúbenejší šampón? 
Lučiak

2 komentáre:

  1. z toho hamamelisoveho som mala zihlavku...ale inak suhlasim YR je na sampony dobry...este je super Lavera s ruzami a brezovy Alverde

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vidis, je to indi vindi...mne zas sadol perfektne.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)