pondelok 3. januára 2011

Vitajte!

Toto nie je štandardný fashion blog. Móda sa tu mieša s kozmetikou, voňavým svetom a postrehmi o svete okolo nás. To všetko tak, ako to vidím JA.
Nie som profesionálny módny tvorca ani vyštudovaná kozmetička. Nefotím si každý týždeň nový selfeditorial. Dokonca nemám ani ofinu! Témy, o ktorých píšem, vychádzajú z mojich dlhoročných záujmov. A dobrého vkusu. 
Príspevky, zverejnené na tomto mieste, vyjadrujú moje názory a postrehy a skúsenosti. Recenzie kozmetických produktov čerpajú z prostredia mojej kúpelne, nie laboratórnych výskumov. A ešte niečo - neplatí ma žiaden kozmetický koncern. Bohužiaľ.
Ak sa vám moje témy páčia a chcete k tomu niečo povedať, nech sa páči - komentujte. Ak sa chcete niečo opýtať alebo sa poradiť, môžete tak urobiť v komentároch alebo mi napíšte mail.
Tak :)