nedeľa 6. februára 2011

Testujeme: Lierac Hydra Chrono Cream

Francúzska značka Lierac sa u nás v bežnej obchodnej sieti, ani v parfumériach nepredáva. Neviem, či ju používa nejaký kozmetický salón. Vo svojej domovskej krajine aj v západnej Európe patrí k pomerne obľúbeným a svoju filozofiu definuje v skratke ako "to najlepšie z rastlín a prírody v kombinácii s pokrokovým kozmetickým výskumom".
Nedávno sa ku mne dostala jedna štedrá 5 ml vzorka hydratačného anti ageing krému Hydra Chrono pre suchú pleť. Potešila som sa, lebo jednak suchú pleť mám, nejaký ten anti ageing už je tiež na mieste a skrátka, ja milujem skúšať všetko nové, takže som sa na testovanie vrhla s patričnou vervou. 


Ešte predtým som však - ako je mojim dobrým zvykom - nezabudla preštudovať zloženie. A prekrížili sa mi z neho oči :O Áno, tento krém obsahuje aj niekoľko prírodných zložiek ako proteíny z plodu sladkej mandle, maslo shea, olej z marhuľových jadier a pár ďalších. No súčasne aj celú zbierku parabénov a minerálnych olejov :( A tie, verte mi, sú zlé, zlé, zlé! Aj keď ich (žiaľ) nájdete takmer v každom bežne predávanom kréme z drogérie :( Moja pleť ich netoleruje, to viem už pekne dlho. Je skrátka dosť inteligentná na to, aby sa nenechala oklamať lákavým obalom, či reklamou. Tieto sajrajty v kréme rozozná okamžite a svoje rozhorčenie mi dá patrične najavo. Lenže ja som bola zasa raz strašne zvedavá... Tak som vyskúšala.
Krém má veľmi peknú ovocnú vôňu, ľahšiu konzistenciu a rýchlo sa vstrebe. Prvá vec, čo ma prekvapila, že hoci ide o prípravok určený na suchú pleť, už po cca polhodine som na tvári cítila silné pnutie, čo je neklamný znak, že táto výživa mojej pleti nestačí. Tak som pridala ešte jednu vrstvu. A išla spať.
Ráno ma čakalo prekvapenie číslo dva, a to krásne a rovnomerne vysypaná tvár. Vrrrrrrrrrrr. Drobné červené vyrážky - to bola jasná odpoveď mojej pleti na tento experiment.
Zvyšok vzorky skončil počas týždňa na mojich rukách ako hydratácia po umytí. 
Takže tentokrát žiaľ NEDOPORUČUJEM. 

Nabudúce: minerálny make up Maybelline. 

2 komentáre:

  1. Píšeš zaujímavé články a aj blog má zmysel ako aj tento článok preto sledujem :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)