pondelok 21. februára 2011

LFW 2011: Temperley London

Londýnsky týždeň módy včera pokračoval svojim tretím dňom. A najočakávanejšou udalosťou bola bezpochyby show TEMPERLEY LONDON. To je značka, ktorej ja prisahám (zatiaľ len virtuálne) svoju vernú lásku až za... Jednoducho ich štýl zbožňujem a oddane uctievam :))) Napríklad aj preto, že robia podľa mňa jedny z najkrajších svadobných šiat na svete a ich precíznosť s jemným nádychom vintage sa presne triafa do môjho svadobného vkusu. Malú ochutnávku si môžete pozrieť TU.
Ale vráťme sa k včerajšej show. Musím sa priznať, že kým niektoré modely ma doslova uchvátili, našlo sa aj zopár, nad ktorými som len neveriacky dvíhala obočie - trochu čudné, nelichotivé siluety a dĺžky šiat... No tie sem z úcty k tejto úžasnej značke dnes nepostnem :) Toto je  výber z kolekcie na Jeseň/Zimu 2011:












pictures: elle.com

3 komentáre:

  1. jejich svatebni saty jsou dokonaly

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nezaujala má táto kolekcia až tak, jedine 6,7,8... ale! mala si tie negatívne postnúť!!! :) Tvoju kritiku by som si strašne rada prečítala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzka, neboj, tak za dva tri dni chystam jeden clanok, kde bude kritiky vyse hlavy! Viac zatial neprezradim :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)