utorok 8. marca 2011

Testujeme: Clinique Redness Solutions Makeup

Tento make up je určený predovšetkým ženám, ktoré majú z rôznych dôvodov problém so začervenaním pleti. Čo je čiastočne aj môj prípad - pleť mám citlivú a okrem iného mi veľmi zle robia prudké teplotné zmeny (ktorých si v zime človek užije požehnane), na čo moja tvárička reaguje práve začervenaním. Mnohé asi viete, že najúčinnejším maskovacím prostriedkom na začervenanie je použitie prípravkov so zeleným pigmentom. Zelená neutralizuje červené tóny, takže ak použijete na tvár pred nanesením make upu jemne zelenú podkladovú bázu alebo len lokálne zelený korektor, začervenanie tým účinne zamaskujete. 
Redness Solutions je zelený iba zvonku, samotný make up má úplne normálnu farbu. Ja som testovala odtieň Ivory, ktorý je vhodný pre svetlú pleť. Konzistencia je tekutá, na pleti sa mení na krémovú. Nie je až taký hutný, ako napríklad Supermoisture rovnakej značky, ale nevysušuje (napriek tomu, že neobsahuje olej) a na pleti zanechá komfortný pocit. Čo som si všimla okamžite - veľmi dobre kryje. A čo som si všimla v zápätí - veľmi dobre sa usádza v mimických vráskach, takže ich zbytočne zvýrazňuje :( Paradoxne, skutočne začervenaných miest som v deň testovania mala na tvári minimum, ale zdá sa mi, že tento make up síce dobre kryje, červenú však až tak super neneutralizuje (panebože, aké slovo!). Okrem maskovacej funkcie by mal make up plniť aj funkciu upokojujúcu a zmierňujúcu podráždenie - to posúdiť neviem, pretože nemám skutočne vážne kozmetické problémy so začervenaním typu rosacea, popraskané cievky a podobne. 
Na záver ešte predsa len pochválim - make up pekne drží niekoľko hodín a pleť vôbec nemastí, ani v T zóne.  Celkovo ma ale neohúril, preto dávam len šesť hviezd z desiatich.

Nabudúce: Clinique Evene Better Makeup

Lučiak
photo: clinique.com

2 komentáre:

  1. ja som ho mala sice tiez nemam nijake extra problemy, ale prve balenie je vynikajuci a z druheho este tak pol balenia plet reaguje akoby mala ale potom si zvykne a v podstate sa z neho stane uplne obycajny, mam pocit,akoby sa mi z neho este potom dokonca aj zacala mastniet plet..
    Ale takto vo vseobecnosti funguje Clinique, treba menit po dvoch baleniach a prejst na inu kozmetiku a ked tak sa potom opat vratit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neviem, ako som napisala, mna tento absolutne nenadchol, myslim, ze je x make upov s podstatne lepsim efektom ako toto. Celkovo mam s Clinique rozne skusenosti, napriklad tolko ospevovany all about eyes mne vobec nesadol.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)