štvrtok 5. mája 2011

Met Costume Institute Gala 2011

Ako už pravdepodobne viete, v Metropolitan Museum of Art prebieha výstava Savage Beauty na počesť Alexandra McQueena. Pod záštitou Anny Wintour sa konala prestížna akcia Met Costume Institute Gala, kde sa v luxusnom balení predviedol celý súčasný celebritný výkvet. Fotodokumentácia z tohto podujatia je prístupná všelikde, ale len tu s mojim výsostne subjektívnym komentárom :) Vybrala som zámerne iba (podľa môjho názoru) nepodarky. Lebo, viete: s kladnými hrdinami je vždy tak trochu nuda. 


K.Stewart toho za svoj pomerne krátky život dosiahla veľa. Vyspala sa s upírom, s ktorým teraz striedavo chodí, aj nechodí. Okrem toho často navštevuje luxusné hotely. Pri poslednom pobyte ju cestou z  izby mimoriadne zaujal vzor koberca na  chodbe a s láskavým dovolením hotelového manažmentu si nechala odstrihnúť tak zo tri metre, z ktorých jej potom v dielni Proenza Schouler ušili toto.


Kirsten Dunst a šatôčky Chanel. Ani neviem, čo je horšie. Vlasy? Šaty? Alebo tie špičáky s remienkom? Povedzte Vy.


Toto ešte nie je celkom beznádejné. Vzhľadom na jej vek je tu slušná šanca, že z toho raz vyrastie. Inak je to Valentino Couture.


Lucy Liu a šaty Vionnet. 99,5 % blogeriek žerie priesvitné sukne. Ja nie. Vyzerá to ako záclona zrazená s čiernym pštrosom. A aby to držalo, prásk veľký opasok. Weird.


Mary Kate Olsen a jej štandardné háby. To je tak: háby sú jedna z mála možností, ako sa tváriť, že vážite aspoň 45 kilogramov, keď v skutočnosti vážite 30.

A na záver, MASTER OF DISASTER: Serena Williams v šatách Oscar de la Renta, doplnené chic klobúčikom od Philipa Treceyho. 


Prerastená snehová vločka sa spárila s kolóniou pŕhlivých medúz. Továreň na sebavedomie. 

Svätý Alexander, vidíš to?!?

vkusný záver pracovného týždňa želá
Lučiak

2 komentáre:

  1. no konečne ďalší fashion a komment článok od Teba! :) zase si ma pobavila :)
    no, master of disaster sú pre mňa boty Kirsten Dunst a šaty tej kravy, čo sa ani usmiať nevie- rozumej K. Stewart....
    Oscar de la Renta sa mi ale páčia... ale na Serene podľa mňa vyzerá všetko otrasne- poznáš ten vtip, že :
    Hovorí Serena Venus: Venus, počuj, ja mám v tele asi veľa testosterónu.
    Venus: Prečo?
    Serena: Lebo zarastám na miestach, na ktorých som nikdy predtým nezarastala.
    Venus: Kde?
    Serena : Na vajciach. :D
    asi som nevhodná, no, ale nedalo mi to :P

    a s Tebou nesúhlasím ešte s Lucy Liu- tie sa mi celkom páčia... a Valentino Couture nie je až tak strašné, no... ale to je len môj názor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pohoda, vec vkusu :)
    Vtip :)))
    Tie saty ODLR - suhlasim, ze samy o sebe nie su vobec hrozne, ale na nej proste...nieeeee

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)