pondelok 18. júla 2011

Testujeme: Biotherm Skin Ergetic Night


Niekoľko vecičiek od Biotherm sme tu už mali (TU a TU), dnes si predstavíme nočný krém z línie Skin Ergetic. Je to starostlivosť zameraná predovšetkým na povzbudenie a rozjasnenie unavenej pleti. Pozitívom je zloženie bez parabénov a syntetických parfumov. Krémik má ľahkú konzistenciu, je jemne parfumovaný. Aplikuje sa veľmi príjemne, rýchlo vsakuje do pokožky. Ja som mala k dispozícii cestovné 15 ml balenie. Už po prvom použití mi bolo jasné, že táto ľahká konzistencia mojej suchej pleti stačiť nebude (ani teraz v lete). Vydržala som ale týždeň, no už po nejakých 5 dňoch som cítila zreteľný pocit presušenia, dokonca som sa začala na lícach šúpať. 


Tým nechcem výrobok hodnotiť negatívne, jednoducho nie je vhodný pre suchý typ pleti. Čo však negatívne hodnotím je, že na túto skutočnosť výrobca neupozorňuje, naopak, krém je oficiálne vhodný pre všetky typy pleti. Ja by som ho doporučovala ženám s normálnou až mastnejšou pleťou ako ľahký nočný krém. A skôr mladším ročníkom, ktoré ešte nepotrebujú extra výživu, ale stačí im pleť iba hydratovať. Čo sa týka rozjasňujúceho a vypínacieho efektu, žiadne viditeľné výsledky som nezaznamenala, ale berme do úvahy, že som ho používala skutočne krátko.
Po zvážení všetkých plus aj mínus hodnotím 6 hviezdami z 10.

Lučiak
pics: me and biotherm.com

1 komentár:

  1. z biothermu som zatial nic nemala, doteraz sa mi tak viac do povedomia dostala od nich len ta zelena flasticka s vytazkami z brokolice:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)