utorok 5. júla 2011

Testujeme: Kérastase Elixir Ultime


Pokračujeme na vlasovej vlne. Jeden z najnovších produktov značky Kérastase, Elixir Ultime. Dostala som k dispozícii dve malé testovacie balenia a plná zvedavosti som sa pustila do toho. Elixir Ultime má byť prípravok revolučný, skvelý, skrátka vskutku ultimatívny... :) Obsahuje jedinečnú zmes prírodných olejov a antioxidantov, ktoré na vlasy pôsobia ako životabudič. Obnovuje vlasovú štruktúru, dodáva vlasom výživu, lesk a robí ich odolnejšími voči mechanickému namáhaniu. Toľko kampaň. Ja by som ešte dodala, že je poriadne drahý. Stojí za to? 


Prípravok je možné používať niekoľkými spôsobmi.
1. pred umývaním ako ochranný štít
2. namiesto kondicionéru
3. ako termoochrana pred fénovaním alebo žehlením
4. ako doplnok záverečného stylingu pre extra lesk
5. ako extra výživa pre poškodené končeky vlasov

Vyskúšala som spôsoby 3,4 a 5. Na úvod musím povedať, že osobne som žiaden výnimočný extra lesk nezaznamenala. Ja mám však vlasy väčšinou dostatočne lesklé aj tak, čiže ťažko posúdiť... Jednoznačné zlepšenie som ale zaznamenala, čo sa týka upravitelnosti a celkovej kvality vlasov. Vlásky hlavne získali neuveriteľnú vzdušnosť a ľahkosť, vlasové vlákno pôsobilo pekne uhladene aj bez použitia žehličky. Napriek tomu, že prípravok obsahuje prírodné oleje (a má gelovo-olejovú konzistenciu), vlasy v žiadnom prípade nemastí a nezaťažuje. Stačí naozaj málo (na moje dlhé a husté vlasy približne množstvo vo veľkosti malého lieskového orieška), takže objem jedného balenia 150 ml by mal vydržať pomerne dlho. Najviac ma však potešilo zlepšenie stavu končekov vlasov. Po takmer dvoch týždňoch pravidelného používania sú pevnejšie a viditeľne menej lámavejšie. Za pozitívum považujem aj veľmi decentnú parfumáciu. Celkovo som teda s touto vecičkou spokojná, hoci až také zázračné účinky, aké sľubuje kampaň som nezaznamenala. Pravidelné a dlhodobé používanie by možno prinieslo ešte lepšie výsledky. Jednoznačne najväčšou slabinou Elixiru Ultime je jeho cena, ktorá sa na internete pohybuje priemerne od 30 Eur vyššie (najnižšia, akú som našla, bola 28 Eur). V špecializovaných salonoch je cena samozrejme najvyššia. Tým sa dostávam k otázke, či by som si produkt za túto cenu aj kúpila. Priznám sa, že nie. Bola by som však ochotná doň investovať sumu do 20 Eur. 
Celkovo hodnotím 8 hviezdami z 10.

pekný zvyšok pracovného týždňa
Lučiak
photo in the post: kerastase.com a ja

1 komentár:

  1. škoda, že je taký drahý, presne takéto niečo by som potrebovala...
    inak páči sa mi, koľko spôsobov využitia má...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)