sobota 22. októbra 2011

Versace feat. H&M: The Selection


Ja viem, ja viem...kolaborácia Versace a H&M sa teraz rozoberá všade a nejaké ukážky z kolekcie ste už určite videli na x ďalších blogoch... Preto berte tento post ako vyslovene môj subjektívny pohľad na celú vec - alebo inak povedané, čo by som si potenciálne vedela vybrať, keby som mala tú možnosť... Navyše, ani jednu z vecí som v ruke reálne nedržala a nemohla si ju ohmatať, takže to, čo možno na oficiálnych promo fotkách vyzerá slušne, je v skutočnosti bieda...netuším. P.S. šaty z prvej fotky by som si nevybrala ani náhodou, ale práve tento model sa mi zdal ako dobré entré na navodenie dojmu z celej kolekcie.


šatka: páči sa mi kombinácia farieb, nosila by som ju ako výrazný doplnok inak jednoduchého outfitu.


určitým spôsobom sa mi páčia aj tieto nohavice. Viem si predstaviť, že za istých okolností (mínus niekoľko centimetrov z mojich stehien a zadku :) by som si ich v lete obliekla k bielej košeli a pekným sandálkam.


bundička: kúsok, ktorý sa mi z celej kolekcie páči úplne najviac. Skvelo kombinovatelná s rôznymi kúskami.

opasok: úplne jednoduchá klasika, to ja ľúbim :) 

A to je vše, přátelé :) Ostané kúsky mi prídu buď nezaujímavé alebo prekombinované a gýčové. Môj celkový pocit z celej tejto akcie by som charakterizovala asi takto: OK, next designer, please! Čo Vy na to? 

pekný víkend
Lučiak

2 komentáre:

  1. no, každý tam asi nájdeme tie "svoje" kúsky... z Tvojich by som si vedela predstaviť nosiť tú šatku :) ja som si už vybrala niekoľko šiat, ale neverím, že si ich kúpim (cena)...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som zo začiatku sledovala, že aká kolekcia vlastne bude a teraz mienim sledovať, koľko toho v HM-ku ostane na vešiakoch:D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)