štvrtok 23. februára 2012

Testujeme: Wella Lifetex Colour Protection Shampoo


Dnes si dáme recenziu jedného Wella šampónu z profi salónneho sortimentu: Lifetex Colour Protect Shampoo, určeného na ochranu farbených vlasov. So šampónmi som v poslednej dobe zažívala samé nepríjemnosti. Posledný, ktorý som si kúpila (od YRma sklamal. Dočasne som to riešila klasikou z drogérie od Pantene, tiež na farbené vlasy. Venovala mi ho mama a bola to ešte väčšia katastrofa :(  Na hlave mi vyrobil také lupiny, až hrôza. A potom som v jednej aukcii mala šťastie na tento kúsok. Stál ma smiešne málo a ja som bola celá nedočkavá, aký výkon predvedie. 


Šampón sľubuje o 58 % percent väčšiu ochranu farby (to číslo je naozaj komické, nemohli to už dotiahnuť na 60? :). Zloženie ma príliš nepotešilo, obsahuje totiž snáď všetky možné parabény, na aké si spomeniete... Ale povedala som si, že nič nemôže byť horšie, než moje dve posledné šampónové katastrofy. Šampón je pomerne hustý, pekne a primerane parfumovaný. No a s výsledkom som bola v podstate spokojná. Zatiaľ som ho použila cca 3 krát, takže o nejakom viditeľnom efektne ochrany farby nemôže byť reč, ale čo je evidentné - vlasy sa po ňom naozaj krásne lesknú. A ďalšia pre mňa veľmi podstatná vec: žiadne lupiny. Hurá!


Celkovo by som ho ohodnotila 8 hviezdami z 10

Konečne ide víkend a tak budem mať čas nafotiť obrázky k recenziám pri normálnom, dennom svetle. Takže sa konečne dočkáte noviniek od Yves Rocher, ktoré svietia v Coming Soon už pekne dlho :)  A máte tiež posledné dva dni na zapojenie sa do mojej februárovej giveaway.

zatiaľ sa lúčim, 
Lučiak :)
pics: just me

2 komentáre:

  1. Ahoj, děkuji za milý komentář na mém blogu. Tenhle šampon jsem zatím nikdy nezkoušela, ale od welly lifetex jsem měla sérum na konečky vlasů a to bylo jediné, co mi kdy opravdu jakž takž pomohlo a navíc krásně vonělo. M. :-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, tak ja mam hrozny problem so samponmi, mne sa urobia lupiny uplne zo vsetkeho a este som na ziadny vyhovujuci nenatrafila. Takze skusam vsetko mozne a medzitym vzdy zachranujem Dercosom od Vichy. Aaaach jaj, citliva vlasova pokozka a vlastne cela pokozka :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)