sobota 24. marca 2012

Kiehl´s... po tretie

mega balíka Kiehl´s vzoriek mi ostalo ešte niekoľko, ktoré som na blogu nerecenzovala. Vyskúšala som ich už pred nejakým časom, ale tento post som dlho odkladala. Veľmi sa mi doň nechcelo - v tejto várke sa totiž stretli výrobky, ktoré ma príliš nenadchli. Konkrétne:

telový krém Créme de Corps
sérum Acaí Damage-Repairing a
Supremely Gentle Eye Make up Remover


Začnem tým, z čoho mám najrozporuplnejšie pocity (bože, vyjadrujem sa, ako keby som písala o výsledkoch volieb :)... Acaí Damage Repairing Serum má byť takým malým zázrakom vo fľaštičke. Citujem: aktivuje vlastné obnovujúce procesy pleti a pomáha napraviť jej viditeľné poškodenia...farebne zjednocuje a zlepšuje textúru pleti...atď. Hlavnou účinnou zložkou je samozrejme extrakt z brazílskeho ovocia Acaí, čo je prírodný superoxidant. Potiaľto OK, sérum má navyše 100% prírodné zloženie, neobsahuje žiadne parabény ani silikóny. Ale prisahám, je to jeden z najčudnejších kozmetických výrobkov, aké som kedy mala v ruke. Vonia  ako dezinfekcia na rany. Má čudnú farbu. Je tekuté, do pokožky okamžite vsiakne. A keď píšem okamžite, myslím tým takú turborýchlosť, že vsiakne skôr, než ho stihnete do tej pokožky rozotrieť. Č o značne sťažuje jeho aplikáciu :/ Skúšala som to s ním nejaké tri dni a čakala, čo sa bude diať... nedialo sa NIČ. Okrem toho, že som si každý večer pripadala ako na traumatologickom oddelení. Takže, neviem. Možno, keby som ho používala kontinuálne povedzme mesiac, jedného dňa by som sa zbadala v zrkadle a povedala "WOW!". Ale k tomu, obávam sa, nedôjde. Radšej nehodnotím, myslím, že som to opísala dosť jasne.
Supremely Gentle Eye Make up Remover je, ako napovedá názov, veľmi jemný odličovač očného make upu. Ide vlastne o akúsi hustú emulziu. Odličovať sa čímkoľvek iným, než micelárnou vodou je už pre mňa po tých rokoch veľký nezvyk... Musím uznať, že prípravok je naozaj veľmi jemný a nedráždi ani citlivé oči. S efektivitou odličovania je to však horšie. Dosiahnuť, aby ste sa s ním naozaj kvalitne odlíčili, trvá pomerne dlho - kameňom úrazu je tradične maskara. 125 ml balenie stojí v britskom e shope takmer 18 libier. A súdiac podľa mojej skúsenosti, tých 125 ml by ste minuli naozaj rýchlo. Takže podľa môjho názoru, nestojí to za to
A na záver produkt, ktorý ma nijako zásadne nesklamal, ale ani ničím extra neprekvapil - Créme de Corps, čo je jeden z najpredávanejších produktov značky a pravidelne prichádza  v rôznych špeciálnych edíciách. Ja som testovala klasickú verziu. Kľúčovými ingredienciami sú beta karotén, kakaové maslo a sezamový olej. Nie je to krém v pravom zmysle slova, skôr hustejšie telové mlieko. Vonia decentne a neutrálne, do pokožky pekne vsiakne a nezanecháva pocit mastnoty. Efekt pretrváva niekoľko hodín. Fajn. A čo má byť na tom špeciálne? Tú istú službu Vám poskytne milión iných prípravkov. A väčšina z nich nebude stáť 27 libier za 250 ml balenie :) 

Toľko moje skúsenosti.
Aj keď tieto produkty nenadchli, rozhodne sa chystám otestovať ďalšie veci z Kiehl´s sortimentu.
Zatiaľ majte pekný víkend a dočítania čoskoro!
Lučiak
foto: ja

4 komentáre:

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)