streda 7. marca 2012

Testujeme: YR Replumping Serum Foundation + Matte Comfort Powder

Zdravím Vás!
V dnešnej recenzii sa pozrieme na dva výrobky dekoratívnej kozmetiky od Yves Rocher.


Na začiatku bola jedna malá vzorka make upu, ktorý okrem toho, že mi farebne celkom nesedel, ma naozaj nadchol. Až tak, že som sa rozhodla zaobstarať si full size balenie (samozrejme, vo vyhovujúcom odtieni). Zalovila som ako vždy na ebay a ten ma ako vždy nesklamal :) Čoskoro som si vydražila flakón za absolútne skvelú cenu a tešila sa, ako ho budem mať čo najskôr doma. Bolo to koncom januára, kedy vonku mrzlo ako v ruskom filme a moja pleť pišťala po niečom extra výživnom. Make up Replumping Serum bol v danej situácii skvelou voľbou. Pre suchú, mrazmi skúšanú pleť je totiž naozaj pohladením. Ale nastal menší problém - zásielka z UK sa kdesi zasekla a keď mi o takmer mesiac (!) došiel, po mrazoch nebolo ani pamiatky :( Čo ma teda naozaj štve, lebo v inom, ako echt zimnom období, je pre mňa nepoužiteľný. Takže, čo teraz s ním? Dáme si naň aspoň recku :)
Ide o make up, ktorý je primárne určený pre suchú pleť. A keď píšem suchú, myslím tým naozaj suchú. Má veľmi výživnú textúru, fantasticky kryje, no na pleti pôsobí veľmi prirodzene. Vzorka, ktorú som mala na začiatku, bola v odtieni Beige 300,  neskôr som si zadovážila odtieň Beige 200, no zniesla by som možno ešte o pol odtieňa svetlejší. Tu sú oba: 

zľava: odtieň 200 a 300

Takto na fotke vyzerajú oba takmer identicky, no 300-ka je vhodná pre vyslovene tmavšiu, opálenú pleť. Naozaj ma štve, že som prepásla ideálny čas na jeho používanie, ale ak si ho dám teraz, do dvoch hodín sa lesknem, ako naleštené jablko. A to mám pleť pomerne suchú. Škoda preškoda :( Produkt má však predsa len jednu nevýhodu: pomerne vysokú cenu (bežná MOC je takmer 19 Eur za 30 ml flakón). To ale u tejto značky neprekvapí...Za toto malé negatívum mu musím strhnúť aspoň jednu hviezdu, a tak ich z desiatich dávam deväť. 



Z dekoratívneho sortimentu YR mi najnovšie pribudol ešte jeden výrobok - kompaktný púder. S ním som zatiaľ spokojná. Oficiálne je zmatňujúci, no nevysušuje a po nanesení vydrží jeho efekt cca 5 hodín, potom si žiada ďalšiu vrstvu. Je veľmi jemný, na pleti ho takmer nevidieť. Predáva sa za takmer 14 Eur. Vadí mi na ňom jedine nepraktický, trochu veľký obal... priloženú aplikačnú hubku v podstate nevyužívam, nanášam ho štetcom. Mám odtieň 300.

Keďže v YR som v poslednej dobe nakupovala pravidelne, využila som možnosť založenia klientskej karty. V rámci zákazníckeho systému mi domov každý mesiac chodí kupón na nejaké tie zľavy. Čo by bolo fajn, prišla som však na jednu nemilú vec - zľava sa odpočítava z plnej MOC produktov a keďže YR má aj tak každý mesiac istú časť sortimentu zľavnenú, je napokon jedno, či si pri nákupe kupón uplatním alebo nie. Cena je plus mínus rovnaká pre registrovaných, aj neregistrovaných zákazníkov. 

Kúpili ste si v poslednej dobe nejaký produkt tejto značky, ktorý Vás oslovil? 

Lučiak
všetky fotky ja


P.S. Blogger mi tu opäť hodil nejaké prapodivné formátovanie. Neviem, nechápem, nemám nervy, neriešim...prosím o pochopenie :)

16 komentárov:

  1. no, ja som 2 dni dozadu minula vyse 30 eur na Yves Rocher kozmetiku - krem Fatigue Fighter (ktory milujem a teraz cez extremne busy obdobie v praci nevyhnutne potrebujem), jemny sampon Hamamelis (ten idem skusit na zaklade tvojej recenzie:)), kremy na ruky a teraz maju novinku, nejaky tahitsky olej, tak chcem skusit. Vsetko objednavam cez kamosku, ktora ma klientsku zlavu, takze to mam o nieco lacnejsie ako v kamennych obchodoch.
    nemas nahodou skusenost s YR ocnymi tienmi a ruzmi alebo leskami?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten krem milujem aj ja :)
      Som zvedava, co povies na sampon... Ocne tiene od YR som este nemala, ale ruze boli fajn, lesky sa mi pozdavali uz menej.

      Odstrániť
    2. hľadala som krém Fatigue Fighter, ale na YR stránke som ho nenašla...majú ho len v kamenom?

      Odstrániť
    3. Je to vlastne tento:
      http://viacstylu.blogspot.com/2011/09/testujeme-yves-rocher-cure-solutions.html
      Cize Cure Solutions

      Odstrániť
    4. aha, dík.

      pozerám, že nie všetky príspevky sa tu zobrazili :o)

      Odstrániť
  2. Ja pokukavam po tienoch a ruzoch uz dost dlhu dobu, tak mozno sa na nejaky ulakomim... Najskor asi na ocne tiene, na tie som zatazena. Tak potom napisem ako sa mi pozdavali:)
    lili

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som bola v YR tento tyzden, lebo mi tiez prisiel domov taky letak,ze mozem dostat kozmeticku tasticku a dake zlavy a bla bla. A ze maju novu kolekciu jarneho licenia. Kupila som si ceruzku na oci, taku modru, odtien Bleu Nuit, je perfektna, jedna z mala ceruziek co vydrzia od rana do vecera presne na tom istom mieste a v takom istom silnom odtieni ako som si dala rano. Potom som si zadovazila balzam na pery Baume Hydratant s extraktom z hrozna. Pekne vonia a vydrz je tiez celkom dobra. A dostala som ako darcek take kozmeticke puzdierko a mini lesk na pery. Celkom dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano Katie, to je zas jedna z veci, ktore su na nich fajn, ze maju neustale nejake bonusy k nakupu.

      Odstrániť
  4. fiha, tak to o tej zlave som nezistila, lebo tam moc nechodim takmer vobec, ale fajn vediet. Viem, ze ked sme mali ten uvodny kupon predavacka nam ho nechala, ze ved ho mozme este pouzit, co mi prislo trochu divne, lebo skoro vsade si hned kupony orazitkuju, aby ich uz nik nemohol pouzit..

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to iste sa stalo aj mne :) Ale ako som napisala vyssie, v konecnom dosledku bola cena za vyrobky po uplatneni kuponov presne taka, ako momentalna predajna cena. Takze mi to pride len ako taky psychologicky tah na zvysenie predaja pod dojmom vyhodnosti.

      Odstrániť
    2. PREPACTE ze vam tu do toho keciam:) ale v kamenych obchodoch sa kazde dva tyzdne menia ceny vzdy mame nieco ine v akcii, prave preto sa vam stava to, ze si akurat chcete kupit vyrobok ktory je uz v 30% zlave:)
      treba k nam chodit castejsie a potom si vsi,nete tie zmeny v cenach:)
      s pozdravom

      Odstrániť
    3. Ale v pohode, len keciajte :) Ono ja by som castejsie chodila, len to by musela celkova cenova uroven sortimentu klesnut aspon o 30 % bez zlavy. Myslim, ze ceny su vzhladom k obsahu niekedy dost neprimerane.

      Odstrániť
  5. a ešte, čakám na článok avene verzus vichy. z avene som dávno nič nemala, škoda. a normaderm od vichy je absolutne nepoužiteľný krém pod makeup, nič proti krému, ale mne sa po ňom začne šúpať pleť a normálne píling, keď začnem nanášať makeup.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zuzi, mne sa niečo podobné robí z krému Olay- Total effects, no ja mám pocit, že to sa nešúpe pleť, ale ten krém a na to sa naozaj make-up naniesť nedá, hrôza, dopoužívam ho na doma :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tento problem maju mnohe pripravky, hlavne lahke hydratacne a zmatnujuce kremy. Je to preto, lebo su vacsinou vyrobene na baze vody a obsahuju xanthanovu gumu na "zahustenie", ta sa po odpareni hydratacnych zloziek z pleti "supe".

    OdpovedaťOdstrániť
  8. no..a ja som sa s chutou pustila do vzorky toho mejkapu (ze boze ten musi byt uzasny) a dala si ho na tu moju bledu tvar, ma skoro vystrelo a radsej si ho pekne krasne dala dole, odlicila :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)