sobota 28. apríla 2012

Tramtadadá...

Peknú a konečne slnečnú sobotu želám! 
Ako viete, na dnešné ráno som naplánovala vyhodnotenie "súťaže" o pár kúskov Barry M z predchádzajúceho postu. Takže, tu je:


Práškové pigmenty, lesk na pery a nálepku získava...
N!
za tento komentár:
"Pročpak zrovna já? Hm.:D Toť otázka.. ale největší důvod je asi ten, že se stíny jsem na tom asi jako ty.:D Ono celkově s malováním, takže abych se donutila konečně něco zkusit, pořídila jsem si novej pudr, vyhrabala make-up a podkladovou bázi i řasenku a různý kravinky na pusu.. teď už mi zbývají jenom stíny a nějaká tekutá tužka na oči, nejlíp ve fixe.. a tyhle dva odstíny se mi vážně moc zalíbily a chtěla byhc je zkusit, protože na BarryM pěje každý nehoráznou chválu... Navíc každej říká, že mi fialová a tmavě růžová sluší, tak proč to tu nezusit, že. Třeba byhc to mohla bejt zrovna já, zo zkoušku člověk nic nedá.:))
buffyb@seznam.cz"


Blahoželám! A pre všetky ostatné, aj tie, ktoré sa nezapojili, mám ešte jeden darček: e shop promenada.sk mne a mojim čitateľom poskytol kód na zľavu 10 % na nákup parfumov a kozmetiky. 
Pre získanie zľavy ho použite pri zadávaní objednávky: blog42012.
Kód je platný do 31.5.2012.
Ja určite využijem :)

pekný víkend a dočítania v pondelok želá, 
Lučiak

3 komentáre:

  1. wow, páni, děkuju!!!:) já teď neměla několik dní přístup na net, tak jsem se nemohla ozvat, ale hned jsem to tu kontrolovala a páni, já vyhrála!!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. JO, nedošlo mi, asi budeš chtít adresu, co?:D Tak kdyžtak dáš mi mailík, nebo mi rovnou napíšeš na můj? :) buffy.b@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)