utorok 10. júla 2012

Evergreen: Clarins Wonder Length & Beauty Flash Balm

Ahojte! 
Rozhodla som sa vytvoriť novú kvázi rubriku "Evergreen", kde budem predstavovať produkty, ktoré majú v mojej kozmetickej histórii a výbave čestné miesto. Sú rokmi osvedčené a môžem na ne prisahať :) Premiérovo sem zaradím tieto dva skvelé kúsky od Clarins: predlžujúcu maskaru Wonder Length a rozjasňujúcu bázu Beauty Flash Balm. Ich efekt budem názorne demonštrovať na mini baleniach, ktoré som si pre tento účel zaobstarala (ani jeden z produktov momentálne vo full size balení nevlastním - maskary teraz uprednostňujem skôr objemové a odkedy sú na trhu make upy s rozjasňujúcim efektom, spolieham na ne). 


Začnem maskarou - naposledy som ju spomínala tu, ako reprezentanta predlžujúcej maskary, ktorá na rozdiel od  Illegal Length skutočne funguje podľa mojich predstáv. Ak máte radi predlžujúce maskary, Wonder Length by určite mala byť vo vačej kozmetickej taštičke alebo minimálne na wishliste s cieľom čo najskôr si ju zaobstarať. Podľa mňa je to totiž jedna z naj predlžujúcich maskár na trhu vôbec. 

Plus č.1: efekt vidíte okamžite, žiadne desaťminútové šaškovanie 
Plus č.2: vďaka dlhej a úzkej kefke zachytí aj tie najmenšie riasy 
Plus č.3: neopadáva a nemaže
Plus č.4: dobre sa odličuje

kefka zblízka :)

Konzistencia maskary je tak akurát - dostatočne hustá na to, aby sa na riasach dobre zachytávala a pritom dosť krémová, aby sa s ňou dobre pracovalo a nezlepovala riasy. A tu je maskara v akcii - podotýkam, v jednej vrstve!:



Čo poviete? Dobré, nie? Naozaj mám ešte v živej pamäti, ako som sa musela piplať s Illegal Length, aby som dosiahla aspoň aký taký efekt. Toto ide rýchlo a ako po masle, bez zbytočných somarín typu "mikrovlákna", ktoré Vám počas dňa opadávajú do očí a dráždia ich. 
A cena? V našich kamenných obchodoch a e shopoch od 20 Eur. Doporučujem nejakého seriózneho predajcu na e bay a máte ju za polovicu. Ak by som mala hodnotiť hviezdami, v rámci kategórie "predlžujúce maskary" udeľujem jednoznačne 10


OK, poďme sa teraz povenovať tomuto zázraku :) Ak ste ho ešte neskúšali, určite ste o ňom už aspoň počuli a ak nepočuli, je úplne zrejmé, že ste kozmetický analfabet a mali by ste radšej začať blogovať napríklad o piškvorkách :P Beauty Flash Balm je už takou malou legendou. A právom - je to jeden z najefektívnejších produktov na rozjasnenie a celkové prebudenie mdlej, unavenej pleti. Stačí použiť každodennú rannú dávku pred líčením a zo zvädnutého kvietka bude ruža v rozpuku (dnes som v lyrickom móde :). Vyzerá takto:

...a tvári sa nenápadne :)
Po rozotretí je to niečo takéto - fotka nie je ideálna, ale zistila som, že foťák to lepšie zachytí na chrbte ruky, ako na tvári:


No skrátka, naozaj užitočná vec. Hlavne v dobách, keď ešte nebol každý druhý make up na trhu rozjasňujúci, ako dnes. Samozrejme, môžete ho s úspechom používať aj v dni, keď sa vôbec nelíčite - pre pekný, zdravý vzhľad. Klasické balenie má objem 50 ml a vydrží Vám naozaj veľmi dlho, takže za cenu cca 30 Eur, za akú sa dá kúpiť v našich e shopoch to nie je márna investícia. Ak sa Vám toľko investovať nechce (čo plne chápem), na ebay sa dá kúpiť v menších, cestovných baleniach za pár Eur. Býva tiež súčasťou rôznych cestovných sád. 

Toľko moje dnešné evergreeny - ak máte s jedným alebo druhým skúsenosti, som zvedavá. A zvedavá som aj na to, či máte nejaký iný kozmetický evergreen :)

Na dnes sa lúčim, 
Lučiak
foto: ja a clarins.com

3 komentáre:

  1. pekné pekné. zo skúseností viem, že maskary sa na mihalniciach blbo fotia a nikdy nezachytia realitu.. takže ak si domyslím pár mihalníc navyše, 3D efekt, tak môže byť naozaj super :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekné :)


    Pozývam Ťa na giveaway na mojom blogu :)

    http://moonlightdreams-miadra.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mně to otáčení řasenky na druhé oko prostě nejde :D jsem na tohle dost levá :D
    Takže i když vím, že by se měla otočit, tak se mi nanáší takhle nejlépe

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)