nedeľa 10. marca 2013

Paletka Astor + líčenie


Tak túto paletku Eye Artist od Astor (a jej ďalšie farebné variácie) určite dobre poznáte z drogérií... Ja som po nej poškuľovala už dlho, ale nechcelo sa mi za ňu plaťiť plnú cenu.  A potom som si ju šťastnou zhodou náhod vydražila za 4 Eurá v jednej aukcii :) Na fotke vidíte kombináciu 330 Indian Evenings - mám veľmi rada takéto odtiene a celkovo musím povedať, že som z paletky veľmi milo prekvapená! 


Odtiene sú veľmi sýte, s výbornou pigmentáciou, dobre sa nanášajú a hlavne neprášia! Priložený penový aplikátor nie je ideálny, ale úplne ho nezatracujem - konce sú aspoň dostatočne dlhé a špicaté, takže sa s ním nepracuje až tak zle. A tu sú jednotlivé odtiene na ruke, pri dennom svetle:


Paletka je ideálna na večerné líčenie. Ja pre Vás ukážku líčenia mám, ale denného - držala som sa pri zemi, lebo idem medzi ľudí v klasickú, bežnú nedeľu :) Škoda len, že foťák mi trochu stlmil intenzitu a žiarivosť tieňov, na živo je to oveľa lepšie a krajšie... Okrem paletky som použila ešte maskaru Clump Defy a ďalšiu novinku, ceruzku Glimerstick Diamonds od Avonu, odtieň Twillight Sparkle. 


Máte túto paletku v niektorej z kombinácií doma? 

Lučiak
foto:ja

14 komentárov:

  1. Nemám, ale určite ju plánujem. Zajala ma, už keď to bola novinka, ale nakoniec som sa k nej nedostala. Nedávno som ju však testovala u kamošky a bola som prekvapená tou intenzitou farieb.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. už jsem kolikrát na tyto paletky v drogerii koukala, ale doma žádnou nemám.. tahle vypadá ale fakt hezky, na tobě se mi tyhle barvy moc líbí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné barvičky, a povedené líčení! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vau.. myslela som si po fiasku s big boom & beautiful, že celý astor stojí za veľký prd, ale tieto tiene sa mi ozaj páčia!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no, pekneeee:-)) ja som zatazena na ocne tiene a taketo odtiene este nemam, tak sa mozno po nich mrknem, aj ceruzka z Avonu je super, ja mam v hnedom a fialovom odtieni z tej sady, su fakt dost dobre a takisto tie quatro tiene, neviem, ako sa volaju. ale aj tieto Astorky sa vydarili, hmmmm

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Doteď mě tahle paletka paletka nijak nelákala a ignorovala jsem ji, ale překvapila mě její pigmentace!

    Svět podle S.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nevlastnim ešte vobec nič od astoru, no vždy ked som v dmke si chcem niečo od tejto značky kupit, ale nejako sa ku kupe nemožem dostať..inak paletka vyzera pekne a tvoje ličenie ešte krajšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc pěkné líčení,o paletku bych asi nezavadila, ale takto se po ní zítra podívám, pigmentace vypadá dobře:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásné líčení, paletka by se mi taky hodila:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Paletky jsem si všimla, ale neměla jsem odvahu. Nevím proč, ale Astoru nějak nevěřím:-). Odstíny ale vypadají dobře

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mám paletku Astor Eye Artist doma v jemně růžové barvě a hnědé (hodnotila jsem ji také na svém blogu) a jsem se stínů nadšená. Do modrých jsem neměla odvahu jít, byť mám modré oči a vidím, že jsou opravdu hezké.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mám doma tu hnědo modrou a je to moc krásné

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Máš veľmi pekné oči a to líčenie je super ! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)