sobota 6. apríla 2013

Testujeme: L´Oréal Professionnel Chroma Care

Dnes jedna vecička z môjho posledného nákupu na feelunique. Tónovací kondicionér Chroma Care som chcela vyskúšať už veľmi dlho, fakt roky. Odrádzala ma hlavne vyššia cena... Ale prednedávnom som ho vďaka zľave prihodila do košíka a keď dorazil, musela som ho čo najskôr vyskúšať. 


Vybrala som si odtieň Maroon Froid, čo by mala byť tmavšia hnedá bez červených odleskov. No, uvidíme - hovorila som si. Moje vlasy v sebe totiž majú prirodzený červený pigment, ktorý preráža prakticky spod každej hnedej farby (jediné, čo ho dokázalo 100% zneutralizovať, bola pred rokmi čierno-čierna Igora, ktorú som potom z vlasov nevedela dostať a musela čakať, kým úplne odrastú...). Inak, tento typ vlasovej kozmetiky (t.j. tónovacie kondicionéry) patrí k mojim obľúbeným, je to super pomoc medzi jednotlivými farbeniami a fajn na oživenie lesku. Zatiaľ najlepšie, čo som v tomto smere vyskúšala, bol Nutri Color od Revlonu, takže Chroma Care s ním vo všetkých ohľadoch tak nejak podvedome porovnávam. A ako v tom porovnaní obstál, si práve môžete prečítať :)
Najskôr k odtieňu - sám o sebe je naozaj studeno-hnedý, s jemnými zlatými trblietkami. Aplikácia je rovnaká, ako v prípade Nutri Color - vlasy si umyjete šampónom, uterákom odsajete prebytočnú vodu a aplikujete kondicionér. Výrobca doporučuje nechať Chroma Care pôsobiť 5-10 minút, ja som dala 10. Samotná aplikácia na vlasy je jednoduchá, nesteká a nádherne vonia (a tá vôňa vydrží na vlasoch aj po umytí a vysušení). Vymývanie je trocha zdĺhavejšie, než bolo s Nutri Color - samotnú farbu zmyjete rýchlo, ale vlasy zostávajú dlho obalené hmotou kondicionéru, takže to chce trochu viac času, kým máte pocit, že je to ok. Ja som na vymývanie už nepoužila šampón, prišlo mi to zbytočné. Po opláchnutí som vlasy upravila obvyklým spôsobom, čiže vyfúkala ionizačným fénom (schválne som nepoužila žiadne stylingové produkty). 
A teraz môj názor na účinky Chroma Care: čo sa týka farebného efektu, ten tam je - veľmi jemný a veľmi prirodzený. Je to naozaj tónovací kondicionér, žiadna farba. Červený pigment v mojich vlasoch úplne potlačiť nedokázal, ale to je často aj nad sily chemických farieb. Tento typ výrobku Vám rozhodne 100% neprekryje šediny, ale s tým som ani nepočítala. Ak mám porovnávať s Nutri Color, ten má podľa mňa tónovanie výraznejšie, aj to prekrývanie šedín - zvláda na takých 70%, Chroma Care možno na 50%. Čo sa týka výdrže, tam tiež víťazí Nutri Color - efekt vydrží tak 3-4 umytia, Chroma Care maximálne 2. Čo ale majú oba produkty spoločné, je nádherný lesk a super hydratácia vlasov. Je to skrátka taký malý životabudič. Vlasy sa po použití Chroma Care výborne rozčesávali, držali tvar, neboli rozlietané, vlas pôsobí zacelene a uhladene (opakujem, nepoužila som žiaden iný styling).
Balenie má 150 ml (Nutri Color 250 ml) a podľa množstva, ktoré som potrebovala na jednu aplikáciu odhadujem, že vydrží na cca 5, maximálne 6 použití. Normálna cena na feele je 16,15, mňa vyšiel po zľave na nejakých 14 Eur. Čiže, to máme jednu aplikáciu za nejaké tri Eurá aj pár drobných...

A teraz tá podstatná vec - ukážka vlasov pred a po aplikácii:

pred - na dennom svetle bez blesku
po - pri umelom svetle bez blesku

Podčiarknuté a spočítané: po dopoužívaní si už Chroma Care asi znovu nekúpim, radšej by som siahla po Nutri Color. Ale rozhodne som rada, že som ho konečne vyskúšala a je to fajn produkt. Len skrátka môžem porovnať s niečím lepším a to lepšie nabudúce pri nákupe zvíťazí. Hviezd  by som mu dala 8.
Chroma Care kúpite v kaderníckych salónoch a samozrejme na internete. A mňa ide poraziť, lebo som práve zistila, že 23ku majú tu za 8,36 Eur a ostatné odtiene len o niečo drahšie. No ale keď k tomu pripočítame dopravu (čo sú plus mínus 4 Eurá), infarktové stavy trochu ustupujú, nie je to zasa až taký rozdiel. Každopádne, dobre vedieť ;)

Lučiak
foto:ja

9 komentárov:

  1. :) tiez mam tento kondicioner, a celkom som spokojna :) sice v cervenej farbe :) ale ako si aj ty napisala..druhy krat by som do toho nesla :) radsej nieco nove skusim :)

    Wonderland

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vlasy po nom vyzeraju krasne vyzivene, ale za objednavanie mi to asi nestoji... Inak u nas v drogerke (HC) maju tie vatove tampony, na ktore si sa nedavno pytala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no fasa :) V KE som uz asi presla vsetky DMka a uplne zmizli z ponuky.

      Odstrániť
  3. Teeda slyším o tom poprvé a musím říct, že je to velmi zajímavá věc. Mohu se zeptat jestli to třeba ničí mín či víc než klasická barva?:)
    www.b-fashons.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. urcite ano, ako pisem, je to viac menej hydratacny kondicioner s tonovacim ucinkom a tiez neobsahuje niektore problematicke latky na rozdiel od permanentnych farieb.

      Odstrániť
  4. mne sa skor zda ze potom ich mas cervensie ale mozno je to len fotka,inak ja si vlasy uz iba umyvam samponom pre brunetky a som spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie, to je ten cerveny pigment v mojich vlasoch, o ktorom pisem a ktory vyraznejsie vidno na umelom osvetleni.

      Odstrániť
  5. Ja som tento produkt jednoznacne zaradila do kategorie "vytahovac", teda, ze vytahuje z ludi peniaze, pretoze dobre meno znacky aj marketing, vyzera to lakavo, ale takyto efekt mozem mat za zlomok ceny. Kadernicka mi ho ponukla po farbeni, presne tento odtien, stal asi 16 Eur.
    U mna tonovaci efekt minimalny a tych par sivych vlasov mi v cesticke svietilo nadalej. Zlatiste trblietky som videla len pri vytlacani kremu, na vlasoch vobec. Kvalitnejsi kondicioner mozem mat aj lacnejsie, na tej stranke, co dala Lučiak nakupujem pravidelne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. co ja viem, zalezi asi na tom, co od toho clovek ocakava. Mne tieto tonovacie kondicionery velmi vyhovuju, lebo je to take farebne ozivenie medzi klasickymi farbeniami a vlasy to az tak nezatazi, ako standardna farba. Pre vlasy so sedinami to urcite nie je riesenie na ich prekrytie, na to je samozrejme permanentna farba.
      Ale 16tich Eur podla mna hodny nie je, na tom sa zhodneme, aj vzhladom k tomu, kolko jedno balenie vydrzi.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)