pondelok 26. augusta 2013

Privítajte Annemarie Börlind!


Veríte na náhody? Ja verím na synchronicitu :) Príklad: vždy som veľmi chcela vyskúšať kozmetiku Annemarie Börlind. Potom, asi pred dvoma mesiacmi, mi kamarátka Alenka poslala niekoľko ich vzoriek. Bol medzi nimi jeden produkt, ktorý ma úplne nadchol.  A ja som si povzdychla, aké super by bolo s touto značkou spolupracovať...a o nejaký čas mi v pošte pristála ponuka na spoluprácu od oficiálneho zastúpenia na Slovensku :) Teším sa o to viac, že budem v tunajších končinách priekopníčkou a vážim si, že si vybrali práve môj blog. 

Výsledkom komunikácie je zatiaľ prvá zásielka produktov, ktorá dorazila dnes a nad ktorou som si v duchu zapišťala od radosti :) Na úvod vyskúšam kúsky z radu Aqua Nature. Dojmy Vám samozrejme prinesiem na blogu. 

Annemarie Börlind je značka s viac, než 50-ročnou tradíciou, ktorá si veľmi zakladá na zložení produktov a okrem iného nepoužívajú živočíšne výťažky, petrochemické deriváty a silikóny. Odmietajú tiež testovanie na zvieratách. Rastlinné látky používané v produktoch pochádzajú prevažne z kontrolovaného, organického pestovania rastlín. A to sú dôvody, pre ktoré sa na testovanie veľmi teším! 

Poznáte túto kozmetiku? 

Lučiak
foto:ja

9 komentárov:

  1. super! blahozelam k spolupraci, nenamietala by soom :)annemarie borlind ma celkom zaujimavy sortiment a aj ked som zatial od nich nic neskusala, posobi sympaticky:) tesim sa na recenzie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O tejto značke počujem prvýkrát a teším sa na recenzie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to naozaj gratulujem k spolupráci. Značku vôbec nepoznám, takže to bude príjemné osvieženie, čítať o nej:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvela znacka pouzivam tri roky osvedcila sa mi lepsie ako kozmetika z parfumerie alebo lekarne. Mamke som kupila cestovnu sadu z daru system absolute a nevedela si vynachvalit.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to gratulujem. Annemarie B. je výborná kozmetika, súhlasím s názorom predo mnou, vyhovuje mi oveľa viac, ako lekárenská kozmetika. Denne používam najmä bezsilikónový BB krém - mám už druhé balenie a aj z radu NatuRepair obnovovacie fluid .Som veľmi spokojná.Plánujem aj iné výrobky postupne skúsiť a kúpiť si..som rada, že keď si z netu objednávam výrobky tejto kozmetiky, vždy mi príde vzorka iného výrobku od nich.Určite odporúčam.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som skúšala zopár krémov ale z inej rady, veľmi ma nenadchli, boli strašne mastné, ale táto rada vyzerá byť fajn - jemnejšia a hydratačná, budem sa tešiť na recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Túto značku používam dlho a som maximálne spokojná, zatiaľ je to to najlepšie čo som mala a to som vyskúšala toho už celkom dosť :-) Teším sa na recenzie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak to si Luci trafila do čierneho - mám od nich pár výrobkov a veľká spokojnosť. Najmä Aquanature rada mi dosť sadla, v zime určite vyskúšaj sériu LL Regeneration, tá je tiež vynikajúca. Som rada, že sa aj táto kozmetika dostáva do popredia. Nemecká s dlhou tradíciou a ešte k tomu bio - kvalita zaručená. Verím, že ti výrobky budú sedieť, majú široký sortiment, je si z čoho vyberať:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kozmetika AnneMarie Börlind je pre mňa "top" kozmetika a to som už toho vyskúšala dosť. Dlho som hľadala to pravé na moju citlivú pleť a hurá, našla som :) Z tejto značky mám otestované viaceré produkty a pri všetkých absolútna spokojnosť,Je pravda, že ceny sú dosť vysoké, ale je to poctivá nemecká prírodná kozmetika, bez chémie. Nezaťažuje, ale vyživuje a pokožka je po nej ľahká a jemná.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)