štvrtok 26. septembra 2013

Tangle Teezer vs. Detangler


Aj vy ste podľahli tangle mánii? :) Môj prvý Tangle Teezer bol v kompaktnej verzii a obľúbila som si ho tak, že všetky ostatné hrebene upadli do hlbokého zabudnutia. Keď sa opotreboval, vymenila som ho za klasickú verziu v ružovej. Klasický Tangle Teezer je o niečo väčší a lepšie padne do ruky (aspoň do tej mojej). Rozčesáva rovnako dobre, ako jeho predchodca. Aj na ňom už pomaličky badať známky používania (niet divu, keď ho používam tak často). Som spokojná. Napriek tomu ma vždy lákalo vyskúšať aj jeho konkurentov. A tak som si pred časom zaobstarala Detangler. V dnešnej porovnávacej recenzii sa v krátkosti pozrieme, aké sú medzi nimi rozdiely. Nie je ich zase tak veľa, napriek tomu Vám možno pomože poznať ich, ak ste ešte ani jeden z týchto hrebeňov nevyskúšali a uvažujete o kúpe. 

Prvým, viditeľným rozdielom je, že Detangler má na rozdiel od Tangle Teezer-u rúčku. Absencia rúčky mi pri Tangle Teezer-i nikdy neprekážala. Ako som spomínala vyššie, výborne padne do ruky. Druhým rozdielom, ktorý si všimnete pri bližšom skúmaní je, že Detagler má o niečo dlhšie zúbky. To je jeho výhodou aj nevýhodou zároveň - na jednej strane vďaka tomu lepšie rozčeše aj naozaj husté vlasy, na strane druhej, ak si nedáte pozor a obzvlášť pri prvom použití, to môže byť trochu nekomfortné a pokožku hlavy si môžete aj poškriabať. Stalo sa to aj mne, keď som s ním prvýkrát vošla do vlasov s obvyklou razanciou. 


Tretím rozdielom, ktorý je podľa mňa jednoznačne v neprospech Detangleru je, že pri česaní suchých vlasov "vyrába" statickú elektrinu. Robí mi to zakaždým, keď češem nasucho. Tangle Teezer mi tento problém nerobí nikdy. A pri tom nemám jemné vlasy so sklonom k elektrizovaniu. Z toho vyplýva jedna vec - Detangler jednoznačne doporučujem na rozčesávanie mokrých vlasov. Špeciálne tých veľmi hustých, so sklonom k zamotávaniu. Keď sme už pri zamotávaní, s tým si oba hrebene podľa mňa poradia rovnako dobre. Spoločné majú samozrejme aj to, že oba sú vyrobené z veľmi ľahkého plastu, takže ruka Vás po česaní určite bolieť nebude. 

Toľko moje postrehy. Zhrnula by som to tak, že oba majú v mojej kúpelni svoje miesto - každý na iný účel ani v dohľadnej dobe ich neplánujem vymeniť za iný typ hrebeňov. 

Aké sú Vaše skúsenosti? Patríte k nadšeným užívateľkám alebo Vás sklamali? 

Lučiak
foto:ja

17 komentárov:

  1. Svoje Tangle exemplare miluju, ale Detangler doma taky mam, jen jeste nevyzkouseny. Uvidime, jsem zvedava, jak mi sedne...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. som nadšená užívateľka. konečne po 9 mesiacoch môžem povedať, že som sa zaobišla bez kaderníčky dlhšiu dobu (pol roka a vlasy aj tak neboli také polámané a poštiepené ako po troch mesiacoch s klasickým hrebeňom). za mňa 10 palcov hore

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pod to sa mozem len podpisat, hlavne ten rozdiel v lamani vlasov pri cesani je aj u mna enormny

      Odstrániť
  3. Mame obe a s malou sa v tom vyzivame, ze si konecne nesklbeme vlasy ;-) Su fakt super, len sa blbo cistia, ale aj tak stoja za to. A obcas ked som velmi razantna, vyleti mi Tangle z ruky, tym ze nema rucku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no jo, to cistenie je niekedy trochu otravne. Ale zas, co sa mi na nich paci, ze vyborne vidiet, kolko "bordelu" nosime vo vlasoch, aj ked si myslime, ake su ciste.

      Odstrániť
  4. ja tieto kefy nemam ale vyzeraju dobre, použivam jednu z avonu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mam tangle teezer a som vcelku spokojna. Na mokre vlasy je to uzasne, tam ma netaha nic. Pri suchych je to trochu horsie a to mam vlasy iba tak mierne pod plecia ale s odfarbenymi relativne suchymi koncami, kttore sa dost suchoria a motaju. Inak mensiu lamavost vlasov som si po jeho pouzivani az tak nevsimla, podstrihavane su casto.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. TT používám už 4. rokem a mám pořád svůj první. Sice je to na něm už docela vidět, ale pořád funguje skvěle. Ostatní hřebeny už ani neumím používat, padají mi z ruky.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám Tangle a som s ním veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja mam Detangler s ruckou, je fajn, ale vobec to neni tak ze by nesticoval... Ale vlasy mam rozcesane do par minut bez ohladu nato, ako su zamotane, pricom s normalnou kefou alebo hreenom som pri cesani stravila aj pomaly polhodku.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. máme niekoľko TT doma, deti už nie sú ochotné sa česať čímkoľvek iným...ja ho mám rada tiež, len mi to ním dlhšie trvá ako obyčajnou kefou, aj keď je to lepšie a menej to šklbe, tak ho používam len občas...možno pre seba skúsim ten detangler.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj Luci, ja som našla TT v predaji uz aj na Slovensku, na nete. Konkrétne:
    http://kozmeticke-pomocky.heureka.sk/tangle-teezer-original-kefa-na-rozcesavanie-vlasov-cierny/

    Chcela som sa opýtať na tvoj názor, či je tento TT ok, alebo nie. Mne by sa totiž veľmi hodil, mám dlhé vlnité a sakra často zmotané vlasy :-D
    Ďakujem za odpoveď, Silvi ( z Arome.cz :-) )

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pretože píšeš, že na slovenských eshopoch ešte nie je, tak by sa sem tak skoro dostal? Zaujímalo by ma, či je to originál TT? aj cena je nejako podozrivo nízka :-)
    Mne by sa TT veľmi hodil, pretože mám dlhé vlnité vlasy a sakra často sa zmotajú :-D
    Ďakujem za odpoveď, Silvi ( Silvino - Arome.cz) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ale kde pisem, ze v slovenskych e shopoch este nie je??? Uz davno je... pokial budes nakupovat z nejake overeneho spolahliveho e shopu, nevidim problem. A nizka cena nech ta nemiatne, uz to nie je taka horuca novinka ako pred rokmi, cena isla tym padom dole uz aj u nas.

      Odstrániť
  12. zdravím, táto vaša recenzia mi veľmi pomohla, nakolko som sa nevedela rozhodnúť či si mám kúpiť ten s rúčkou alebo bez rúčky. Tezaz viem, že ten bez rúčky, aby mi neelektrizovali vlasy. Ste super

    OdpovedaťOdstrániť
  13. skvelá recenzia :) práve som sa rozhodovala medzi týmito dvoma typmi, ale ten bez rúčky ma lákal o čosi viac, tak sa teším, že aj v tvojom porovnaní vyšiel ako ten lepší:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)