utorok 15. októbra 2013

Tak ktorá? Porovnanie micelárnych vôd Bioderma


Porovnávacia recenzia na micelárky Sensibio a Hydrabio H2O iste nie je v blogosfére žiadnou novinkou. Ja som bola roky notoricky verná bielo-ružovej a až prednedávnom (cca pred tromi mesiacmi) som mala konečne možnosť otestovať aj bielo-modrú z radu Hydrabio, takže teraz už mám srdce na mieste a zodpovedala som si otázku, či som o niečo prichádzala alebo nie. Pravidelne mi tiež chodia mailom žiadosti o radu, ktorú z nich si vybrať. Ak Vás teda zaujíma môj názor a porovnanie týchto dvoch "konkurentiek", nech sa páči. Zameriam sa hlavne na odličovací aspekt - pre tento účel totiž používame micelárky najčastejšie. 

Na úvod krátke zhrnutie, aby sme v tom mali jasno: kultová Sensibio H2O je oficiálne určená na citlivú pleť (vo verzii AR aj na pleťso sklonom k začervenaniu), Hydrabio H2O zas na dehydrovanú ( a citlivú) pleť. Ako píšem vyššie a ako napokon neustále opakujem, ja patrím k dlhoročným spokojným uživateľkám Sensibio a považujem ju za geniálnu vec. Spája v sebe niekoľko benefitov - je neparfumovaná, jedným prípravkom odlíčite kompletný make up (okrem naozaj nezliezavých vodeodolných maskár, tie ja ale používam tak dva krát ročne, takže mi to neprekáža), nikdy ma neštípala, pleť nedráždila, nezanecháva absolútne žiaden pocit mastnoty alebo zlepenia... pre mňa jednoducho numero uno a hotovo. 
Samozrejme, plne rešpektujem, ak niekto povie, že ju vyskúšal a  nevyhovuje mu. Je to všetko o osobnom pocite a myslím, že tak trochu aj o zvyku. 
OK, Sensibio som už vychválila dostatočne, poďme konečne porovnávať. Hydrabio H2O je na rozdiel od svojej bielo-ružovej sestry parfumovaná (i keď len nepatrne). Aj ju výrobca doporučuje na odlíčenie kompletného make upu. Tu sa dostávame k prvému rozdielu, ktorý som zaregistrovala: Sensibio podľa mňa odličuje jednoznačne efektívnejšie, pokiaľ ide o maskaru. Pleťový make up zvládajú obe bez problémov, ale pri odličovaní očí mi Hydrabio maskaru trochu rozmazávala a zanechávala na očnom okolí, namiesto toho, aby ju zo sebou "kompletne brala" tak, ako to robí Sensibio. Keďže pri odličovaní sa snažím očné okolie namáhať čo najmenej a vyhýbať sa nekonečnému otieraniu, ako pomocníka pri odstraňovaní očného make upu som Hydrabio musela diskvalifikovať. Plus je tu ešte jedna vec, ak sa bavíme o očiach - Hydrabio k nim podľa mňa nie je z ďaleka taká šetrná, než Sensibio. Opakovane som mala pocit jemného pálenia a to žiadnemu odličovadlu netolerujem dlhšie, než pár dní. Niečo ako "tri krát a dosť". 
Ďalší rozdiel som zaznamenala v celkovom pocite na pleti. Pri oplachovaní Hydrabio som mala taký klzký, trochu "mydlový feeling". 
A napokon, rozdiel je aj v samotnom zložení oboch micelárok: Hydrabio má zložiek o niečo viac:


Ak by som z toho mala vyvodiť nejaký krátky a stručný záver, tu je: ja, ako majiteľka citlivej pleti, jednoznačne uprednostňujem Sensibio H2O. Micelárnu vodu Hydrabio môžem bez problémov používať na odlíčenie pleťového make upu alebo na rannú tonizáciu pleti, no mojim favoritom ostáva podstatne efektívnejšia a univerzálnejšia micelárka Sensibio. 

Lučiak
foto:ja

9 komentárov:

  1. ja práveže dávam prednosť hydrabio, po sensibio mám zvláštne mokrú a z toho neskôr akoby mastnejšiu pleť. neviem to vysvetliť. odličovanie sa mi zdá rovnaké a ani jedna z nich ma nikdy neštípala v očiach. ale chápem, že máš narozdiel odomňa citlivejšiu pleť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám stejný názor:-) ačkoliv micelárky běžně nepoužívám, jen na cesty. Momentálně jsem na zkoušku objednala micelárku REN a uvidím, jak mi bude sedět.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odhliadnuc od odličovacieho aspektu, tak pre mňa osobne modrá micelárka zlepšuje pocit hydratovanej pleti, a teda po dlhodobom používaní aj spolu s penou sa mi zdalo, že pleť si naozaj v hydratácii veľmi polepšila. Keď porovnám čisto iba odličovanie, tak ma síce neštípala, ale aj ja som mala spočiatku pocit, že sa mi odličuje trošku horšie. Keď človek porovná cenu(keďže hydrabio sa vo veľkom balení nepredáva) a chce len odličovať, tak Sensibio je jednoznačný víťaz...takže vlastne súhlasím...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyhovují mi tyhle obě, používám teď modrou, absolutně mi nesedla zelená :) používám jen na očištění obličeje, na odlíčení očí mám Garnier

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som skúšala len Sensibio a Sebium. Sebium ma strašne štípala, hoci mám zmiešanú pleť, ale zároveň citlivú. Takže u mňa vyhráva Sensibio. Keď mám vodeodolnú maskaru, na vatový tampón okrem Sensibia pridám kokosový olej a ide to. Sensibio je naj! A hlavne s akciami 2 za cenu 1!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. z tejto dvojice som zatial vyskusala len sensibio, maximalne mi vyhovuje, takze nemam dovod skusat nieco ine (alebo ze by predsa? :-))
    nemate nahodou skusenosti s novou micelarkou od Loreal prip. Mixa?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)