nedeľa 20. októbra 2013

Testujeme: Annemarie Borlind NatuRepair Fluid


Dnes Vám predstavím ďalší produkt značky Annemarie Borlind, ktorý určite stojí za zmienku: obnovujúci pleťový fluid NatuRepair. Je to alternaíva klasického pleťového krému. Už takmer celý mesiac ho používam ráno ako denný krém a som s ním veľmi spokojná. Je to naozaj príjemný kúsok - jednak nádherne vonia, má príjemnú, ľahkú konzistenciu, ktorá do pleti výborne vsiakne a zanecháva ju zamatovo jemnú. O hydratáciu a výživu pleti sa stará BioRecell komplex s aktívnymi ceramidmi, vitamínmi C a E, kreatínom a kyselinou hyalurónovou. Ďalšími účinnými zložkami sú jojobový, makadamiový olej a bambucké maslo. Špeciálne posledné menované zložky sú dôvodom, prečo je produkt napriek fluidnej konzistencii podľa mňa vhodný predovšetkým pre normálnu až suchšiu pleť. Ja takú mám a používanie NatuRepair si preto pochvaľujem. Mastnejšej pleti by ale mohol príliš premasťovať T zónu (čo sa prihodí aj mne, ak si pod make up nedám zmatňujúcu bázu). 


Po takmer mesiaci denného používania môžem povedať, že pleť je pekne vypnutá a pôsobí zdravo. Zloženie je, tak ako pri tejto značke býva zvykom, na míle vzdialené ropným koktejlom z drogérie :) Odhadujem, že 30 ml balenie vydrží pri dennom používaní cca 2 mesiace - ja som po mesiaci niekde v polovici. Na toto ročné obdobie mi ako denná starostlivosť maximálne vyhovuje. 


Čo používate na pleť momentálne Vy? 
Lučiak
foto:ja

1 komentár:

  1. Ja taktiež používam kozmetiku Annemarie už dva roky, som tak mierne "zaťažená na ňu", pretože vidím úžasné výsledky, (a to nielen na mne, ale aj na mojich detičkách s atopickou a suchou pokožkou, im dávam radu dado sens extroderm - max spokojnosť), tento konkrétne naturepair si kúpila moja mamka a ja si ho potajomky "požičiavam", lebo mám po ňom hladkú napnutú pleť, fajne vonia a ešte ten pocit, že je to prírodné :), nie je čo dodať, akože len odporúčam a kúpim si ho určite aj ja, nech ho nemusím mamke...požičiavať si :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)