štvrtok 10. októbra 2013

Testujeme: Pupa 4 Sun Bronzing Powder


Jeseň nie je práve najtypickejším obdobím na články o bronzeroch. Napriek tomu Vám dnes predstavím jeden kúsok z tejto kategórie. Mám na to dva dobré dôvody: jednak je neskutočne super a po druhé, ja ho používam na kontúrovanie, čo je celoročná, nie len letná záležitosť. Už dlho som túžila po kontúrovacom púdri, ktorý by bol z viacerých odtieňov. Na trhu ich je niekoľko, určite aspoň z videnia poznáte tieto Terracotta 4 Seasons od Guerlain: 

zdroj: guerlain

Pochopiteľne, nie je to lacná záležitosť. Nakoniec som siahla po dotupnejšej alternatíve od Pupa. Hlavne preto, že som ju mala možnosť vidieť v akcii - na blogerskom stretku s Biodermou ňou vizážistka Natália Lackovičová líčila dievčatá a už vtedy mi tento kúsok padol do oka. Je dostupný v dvoch kombináciách, ja mám svetlejšiu. Až na jeden z odtieňov sú v tejto štvorke všetky neutrálne hnedé, čo mi veľmi vyhovuje, pretože mojej pleti teplé odtiene do oranžova nepristanú. 


Ako je zvykom u Pupa líceniek a kompaktov, aj tento je príjemne, sladko a veľmi jedlo parfumovaný. Ako bonus má SPF 15. Je ho aj slušný kus - má 14 gramov a priemer 10 centimetrov. Súčasťou balenia nie je žiaden pidištetec. Jednoducho, ideálny kúsok na spoluprácu s veľkým štetcom podľa vášho výberu. Výsledný vzhľad si vďaka 4 odtieňom viete výborne regulovať počas celého roka a prispôsobiť ho aktuálnemu odtieňu Vašej pleti. 


No najväčšie plus tejto šikovnej vecičky je pre mňa jednoznačne v jeho textúre a výdrži. Náplň má veľmi jemnú štruktúru, vôbec nepráši, s pleťou krásne splynie bez "múčneho" efektu. Ja mám jeden idiotský zlozvyk - keď sedím za PC, neustále si podkladám bradu alebo líca rukami. Pri bežnom bronzeri, napríklad tomto od Elf, to po pár hodinách v práci vyzeralo katastrofálne - nevzhľadné fľaky a mapy. S Pupou sa mi nič také nestáva a ak náhodou áno, následky zďaleka nie sú také viditeľné. Pri tempe, akým sa míňa, je to aj celkom zmysluplná investícia - za cenu okolo 13 Eur vydrží aj pri každodennom použití veľmi dlho. Povedané rečou hviezd - u mňa 10 z 10.

Čo používate na kontúrovanie Vy? 

Lučiak
foto:ja

16 komentárov:

  1. kúpim, kúpim, kúpim :) len čo otvoria v BB Pupu, a to bude čoskoro :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to verim, ze neostane len pri jednom kuse :)

      Odstrániť
    2. Lenka, kedy a kde budu v BB otvarat Pupu? Zeby sme sa aj my konecne dockali? :) Super! Janka

      Odstrániť
  2. tento týždeň som akurát skúšala vo fannku 4 seasons a musím povedať, že tento "chlapík" má teda výdrž! veľmi silno nad ním uvažujem a ako sa poznám, pri najbližšej možnej príležitosti (akcii, zľave) neodolám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzera super. Buduci tyzden budu v auparku akcie, tak tam asi skocim :D Ja mam od tejto znacky blush a zatial ma ziaden iny tak neoslovil :) Fakt dobra znacka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslis asi Eva Aupark Shoping. Len co sa tyka Pupy, zlava bude na "vybrany" tovar, cize neviem, ci aj na toto napriklad.

      Odstrániť
  4. tiež už budem musieť zainvestovať do poriadneho bronzeru..mňa zaujal aj ten Guerlain, tá cena zas nie je až taká hrozná, keď zoberieme do úvahy že takýto kvalitný bronzer aj dlho vydrží :) budem silno rozmýšlať..ak nie tak pupa to istí, celkom sa mi páči

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. urcite aj Guerlain je dobra investicia vzhladom k tomu, ako pomaly s ataketo veci minaju. Priznam sa, mne sa v danom momente tolko investovat nechcelo.

      Odstrániť
  5. Mám doma, veľmi pekne mi vonia, vydrží veľmi dlho, pigmentácia skvelá, len mi nesedí dobre odtieň, ale pri líčení druhých famózna to zálažitosť a vporovnaní s cenou, nie je o čom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj ja som úplne hrozná v tom chytaní tváre rukami počas dňa:)) Bronzer vyzerá krásne a páči sa mi, že má aj zrkadlo, to veľmi pri tienikoch, lícenkách, bronzeroch atd oceňujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. potrebovali by sme niekoho, kto by nas za to bil pravitkom po prstoch :)

      Odstrániť
  7. Ojoooj, nas bronzer! Dobre si mi poradila, som s nim velmi spokojna a hlavne je, ze nema ziadny shimmer, ani trblietky. A vydrzi urcite 100 rokov. Mozem tiez len odporucat!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. spravna pripomienka - nema trblietky, takze idealny aj na zimu.

      Odstrániť
  8. Aj ja pouzivam na korekcie Pupu, ale taku velku, Desert bronzing powder. Je to aj na telo a to je mega balenie! 35g, to zdedi aj moja dcera, ktoru zatial nemam :-))
    Je tiez vyborny bronzer, nema trblietky, ale niektore stetce mi naberaju z neho velmi malo, taky trosku suchy sa mi zda byt. Nedavno mi prisli stetce Sigma a s konturovacim je to uz ok.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej viem ktory :) Mne na tomto vyhovuje prave ta moznost miesania 4 odtienov

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)