nedeľa 26. januára 2014

Moja voňavá stopa


Pretože je nedeľa, zaraďujem taký malý, relaxačný a voňavý post :) Túto zimu najčastejšie používam tri vône, o ktorých bude o chvíľu reč. Dávno sú preč časy, kedy som v zime obľubovala veľmi sýte, sladké, gurmánske vône. Dnes už aj v chladnom počasí siaham radšej po niečom ľahšom a keď nastúpim do výťahu po nejakej dáme, čo má na sebe povedzme Hypnotic Poison, odpadávam. 


Vanitas od Versace je jedna z minima vôní tejto značky, ktorá sa mi páči. Ale to, že ju momentálne nosím (a veľmi rada) malo celkom zamotanú históriu. Je to krásna ukážka, ako sa človeku rokmi zmení nos a voňavé preferencie. Keď bola novinkou, nie len že ma nezaujala, ale vyslovene mi smrdela. Cítila som v nej niečo prapodivné s kôprovým nádychom. Za jej znovu objavenie vďačím Julke, ktorá ma obdarovala vzorkou. Len tak zo srandy som si strekla a nestačila sa čudovať, ako veľmi mi zrazu vyhovuje. Ale musí to byť verzia EDT, parfumovaná voda vonia trochu inak. 


Masaki Matsushima u nás nepatrí práve k mainstreamovým značkám a ani naše hlavné siete kamenných parfumérií ju v sortimente nemajú, takže ak si chcete ich vône naňuchať, budete musieť zaloviť inde alebo pátrať po vzorkách napríklad na arome.cz. Klascká Mat sa mi zo všetkých MM vôní páči najviac. Rozhodne to nie je tuctová vôňa. Zvláštna kombinácia kvetín, ovocia a bylín pôsobí (aspoň na mňa) neuveriteľne čisto a krásne sviežo bez toho, aby sa spoliehal na čpivé citrusy. Ideálna na denné nosenie. 


Na záver som si nechala kúsok, ktorý je výnimočný tým, že je to jediná vôňa značky Oriflame, ktorá sa mi páči a ktorú som schopná nosiť. Delight nie je typická lacná ružová vodička, ale predsa len sa snaží o nejakú kultivovanosť. Kombinácia kvetín a bergamotu je moja obľúbená. A hlavne, necítim v nej ten typický syntetický chvostík, ktorý mi bohužiaľ prekáža v 95% sortimentu vôní od Oriflame a Avonu.  Jediná výhrada, ktorú voči nej mám, že na mne vydrží zúfalo krátko :(

Čo teraz najradšej nosíte Vy? 
Lučiak
foto:ja

20 komentárov:

  1. Momentálne najradšej nosím svoju už skoro dvojročnú Chanel Chance, ktorá pomaly dosluhuje a ako náhradu už mám doma Lady Gagu. Prvý celebritný parfém, ktorý sa mi páči :)
    Z tvojich vôní poznám len Versace, ale Masaki M... má zaujímavý parfém, rada by som ju ovoňala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fiha, tak ta Chanel Chance a Gaga mi pridu ako pomerne dost zaujimave kontrasty :D

      Odstrániť
  2. Ja nosím v zime Chanel ALLURE zbožňujem tú vôňu a okrem toho, že krásne vonia má aj neuveriteľnú výdrž. No a zimné stálice sú ešte Dior Miss chérie a vôňa on NAF NAF ale neviem vôbec jej názov.
    Celkovo mám rada v zime skôr ťažšie vône ;))
    *H
    DH empire

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, Naf Naf ma vacsinou dost sladke vone. Chanel Allure sa mi paci na inych, ja ju nosit nemozem :) A Miss Dior Cherie je taka mila dievcenska.

      Odstrániť
  3. mne tie avoňácke a oriflamácke vône prídu na jedno kopyto, nemôžem si pomôcť. aspoň teda čo si šuchnem dlaňou po parfumovanej stránke. inak mojou stálicou na každé ročné obdobie je chloe intense a jill sander pure :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ojoj, tak to by sme spolu v jednom kancli sediet nemohli :) Chloe mi vo vsetkych svojich verziach spusta taku alergiu, ze az :(
      Jil Sander Pure je pekna vona, taka klasika.

      Odstrániť
  4. Versace som mala tiez rada, ale uz som sa nou presytila. A keby som vedela skor, ze ti takto zacne vyhovovat, este nejaku stvrtinu som uz len striekala do skrine s oblecenim, aby som ju vypotrebovala. Ja este vzdy v zime ficim na silnejsich vonach, ved vies, podobny clanok som mala na blogu zaciatkom zimy. Moja top vona je urcite Gucci- Guilty, ale tiez sa mi zapacila az x mesiacov po jej uvedeni, na zaciatku mi nic nehovorila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ked ja ti to mam s tymi vonami strasne nevyspytatelne, okrem toho velmi casto ich menim, neexistuje, ze by som pri jednej vydrzala dlho.

      Odstrániť
    2. Ved presne na to som poukazovala pri Eaudemoiselle, ze si v tomto uplne ako ja. Zo mna sa kazdy cuduje, ake kontroverzne vone mam doma. Uplne z roznych typov voni, sadne mi to alebo nie a logika ziadna, raz jemna, raz svieza, raz silna divocina. A potom po pol roku sa chcem vratit pri zmene rocnych obdobi k zboznovanej voni a odrazu ju neznasam :-D

      Odstrániť
  5. vanitas by som na teba nepovedala.. vidíš, ja akurát prechádzam na silnejšie vône. jeden čas som dokonca nosila hypnotic poison :D ale blee, už takú sladkosť neznesiem.
    momentálne najviac ľutujem, že som predala gagu. mám pocit, že by mi teraz voňala. vonia mi aj kenzo- jungle, ale nemám ju odskúšanú na sebe. a na tvoje odporúčanie som sa zamilovala do hypnose od lancome.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak Kenzo Jungle nie je nic pre slabe povahy :D Tu rozhodne treba testnut na pokozke. Som rada, ze som s tou Hypnose dobre poradila... a Hypnose Senses si skusala?

      Odstrániť
    2. vieš že už ani neviem? to bol hotový maratón :D

      Odstrániť
    3. Ja mimochodom zboznujem na manzelovi Hypnose pour homme, prekrasna vona ;-)

      Odstrániť
  6. momentalne Lancome - O d'Azur v lete a v zime Lancome - Tresor in love. Pokukujem ale po Givenchy - Ange ou Demon Elixir EdP, asi je dalsia na rade do zbierky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ange ou Demon som mala vo verzii Le Secret, ale to je o dost rozdiel oproti klasickej, ktoru chces ty, taka jemna neskodna vodicka. Strasne rychlo ma zacala nudit.

      Odstrániť
  7. Ja som teraz taký úplný parfémový chudák, došla mi Coco Mademoiselle, čo je síce masovka, ale ja som ju milovala a Ježiško sa na mňa vykašľal a nedoniesol nič nové :( Mamina sa potrebovala zbaviť Versace Versense, lebo na nej to voňalo ako osviežovač do WC a ľaľa - na mne je to celkom príjemné a mama, netušiac, že je to jej vôňa od nej ma zasypala komplimentmi a otázkou, čím to tak dobre voniam. Ale neviem sa zbaviť pocitu, že na zimu by som chcela niečo výraznejšie. Na letisku ma celkom očaril Jil Sander Eve a Carolina Herrera VIP 212, len sa bojím ich výdrže.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ze parfemovy chudak :) a Versense nie je zla, je taka jemna a svieza. Ono s tou vydrzou je to vzdy loteria, na niekom drzi dobre, na inom sa hned vypari. Ale vo VIP 212 je dost vela pizma, to by mohlo drzat viac, nez decentna Eve.

      Odstrániť
  8. Tvoje parfemove posty patria k mojim najoblubenejsim. Uz neraz som sa vdaka tebe dobre inspirovala (a nielen co sa parfemov tyka). K tvojmu blogovaniu musim povedat, ze to co robis, robis dobre :)) Janka.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj a pekné ráno,
    ja od jesene do jari používam Bottegu Veneta, sem tam do toho Dior Diorissimo a teraz ani netuším prečo som si kúpila od Laury Biagotti (aurčite som skomolila) Lauru.
    Ale prím hrá Bottega Veneta celý deň. Na mne vonia absolútne fantasticky.
    Inak mám veľký problém, pretože (zrejme kvôli hormonálnej nerovnováhe :) ) na mne 90 % vôní vonia totálne sladko už po 15 minútach.
    Vône od Avonu a Oriflamu nekupujem vôbec, všetky na jedno kopyto a niečo umelé mi tam cítiť. Nezatracujem tieto zančky, kozmetiku od nich mám, ale vône eeee.
    Lenka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)