sobota 18. januára 2014

Parádne riasy za tri E! ... To ako fakt? Miss Sporty Studio Lash Volumythic

Už ani neviem, koľkokrát som sa na blogoch a v komentároch stretla s ódami na túto superlacnú maskaru. Vraj je to úplná pecka, robí parádne riasy, stojí pár šupov, je oveľa lepšia, než hoci ktorá predražená maskara z parfumérie... no proste nekupte to, mladá paní... Nedalo mi, kúpila som. A vyskúšala. Tu sú moje dojmy:



Podľa sľubov výrobcu Vám táto maskara vykúzli "nádherný objem a fantasické riasy", zakrivená 3D kefka mihalnice perfektne oddelí  a "high tech" zloženie (to akože ju pôvodne vyvinuli v NASA?) zabezpečí dokonalú čiernu. WOW, super. Výrazné riasy milujem a od maskary, ktorú budem velebiť, aj bezpodmienečne vyžadujem. Ale prosím si to bez zlepovania, hrudiek a tiež bez mazania a opadávania. Myslíte, že som to od tohto kanárika za tri Eurá dostala? Bez výhrad rozhodne nie.  


Takto: uznávam, že za tú cenu to - čo sa týka zvýrazňujúceho efektu - nie je zlé. U mňa po troch vrstvách. Po prvej sa nedialo vcelku nič, po druhej sa niečo začalo črtať a po tretej bolo viditeľné, že riasy sú predĺžené a zvýraznené. Až na to, že už od druhej vrstvy to bolo za cenu boja so zlepovaním :( Boj som zakaždým viac-menej úspešne vyhrala a potiaľto by som mohla chváliť. Nebyť ďalšieho výrazného mínusu, ktorý mi táto maskara predviedla zakaždým, keď som ju použila: počas dňa spoľahlivo a opakovane opadáva. Čo ma teda u maskár spoľahlivo irituje :/ Otláčať sa neotláča, ale ten drobný čierny zásyp pod okom už cca po dvoch hodinách od aplikácie nepoteší. 

efekt po troch vrstvách maskary

Takže, za seba doporučujem dievčatám a ženám, ktoré chcú za veľmi málo aspoň nejakú tú parádu a nevadí im, že sa musia počas dňa opakovane kontrolovať v zrkadle a zametať neporiadok. Ostatným, ktoré chcú špeciálne efekty bez kompromisov aj za cenu toho, že si radšej priplatia, Studio Lash Volumythic nedoporučujem. 

A ešte niečo - nedalo mi neporovnávať ju s inou veľmi lacnou maskarou, ktorú som tu svojho času veľmi chválila  - Wonder Lash Intense od Oriflame. Tá síce neopadávala, ale pre zmenu počas dňa málinko mazala okolo spodného viečka, no riasy aspoň nezlepovala. Cenovo (ak ju získate v akcii) vychádza zhruba rovnako. 

Pokiaľ máte vyskúšané obe, môžete porovnať aj Vy a dajte mi vedieť v komentároch. Alebo mi proste len napíšte, či Studio Lash Volumythic opadáva iba mne, za trest :) 

Lučiak
foto: ja

21 komentárov:

  1. tak tato riasenka vyzera teda super hlavne ten aplikator

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A tak som sa tešila! :D Zahliadla som ju už na blogoch, ale nejak som tomu nevenovala pozornosť a prečítala som poriadne až tvoju recenziu. Po lacnej riasenke som nesiahla už dlho a ani som to nemala v pláne, ale ten tvoj nadpis vyznel nádejne :D No nič.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no jo, zazraky sa (aj v kozmetike) obcas deju, ale nebyva to pravidlom :)

      Odstrániť
  3. Bez urážky kohokoľvek, no občas mám pocit, že niekto niečo vychvaľuje, ako sa to vyrovná inému, omnoho drahšiemu a následne po vyskúšaní mám pocit, že to drahšie, či iné ani nemal v rukách, nieto ešte vyskúšal. Už som sa takto pár krát nechala nalákať na niečo, čo sľubované vlastnosti nevidelo ani zďaleka. A to nevravím o reklamách, ale o recenziách používateľov. Tak neviem, kde je chyba.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiez sa stotoznujem s tymto nazorom :)

      Odstrániť
    2. Osobne milujem blogy, kde je niečo (speci posledne táto špirála) vychvalene di nebies, až tak ze byť vedľa mňa drogerka, tak uz sa obliekam...aaa potom...FOTO mega spokojnej devy, s liečením - ja si toto spáchať, tak radšej aj zmeskam do roboty, ako si toto v momente neodlicit! Za mňa spomínaný Oriflame, alebo Gosh- ta ružová. Pomer cena, kvalita v poho a aj mega rychlo neobschnu. Sice trochu mazu, no zrkadielko musím mať vždy so sebou v kabelke, takze kontrolný kuk raz za 2 hodky mi za to stojí

      Odstrániť
    3. ja som takto vychvalenu do nebies skusila NYC maskaru tiez za par supov, uz nepamatam kolko stala, ale tiez nieco medzi 3-5 eur, pretoze 98% casu pouzivam maskaru hnedu a potrebovala som narychlo ciernu, tak ze zbytocne kupovat nejaku za vela eur. Nabuduce si ale radsej priplatim.
      Inak Wonder Lash Intense, uplne som na nu zabudla, ale je to naozaj jedna z tych lepsich za malo penazi.

      Odstrániť
    4. ja ti ani objektivne neviem preco, ale k NYC mam strasnu antipatiu, takze som v zivote ziadnu ich maskaru nemala.

      Odstrániť
    5. ja som si ich nikdy nejako nevsimala, citala som superlativy na ich vyrobky na niektorych blogoch podobne ako ty na hore uvedenu Miss sporty, hlavne co sa tyka lakov na nechty ze ake su super, ako dlho vydrzia. Jeden som si aj kupila, 0 bodov, nikdy viac (horsie laky su snad uz iba od Essence). Kamoska ale strasne chvalila maskary od nich ake super, ale rovnako ziadna slava, takze si ani o nic neprisla :)

      Odstrániť
  4. Mala som ju, vo svojej cenovej skupine je dobrá, mne robila vcelku pekné mihalnice, ale sú aj oveľa lepšie drogérkové maskary. Ale tie tvoje okále, krása! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Právě ji používám a jsem s ní úplně spokojená. Řasy mi neslepuje, prodlouží taky docela dost a neopadává. Závisí to ale hodně na tom, jaké má kdo řasy a tak, samozřejmě, jinak pěkná recenze:)

    http://charmed-all.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wonderlash som mala aj vodeodolnú aj klasickú a neviem prečo, radšej som používala tú vodeodolnú, zdala sa mi aj celkovo trvácnejšia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tu vodeodolnu by som este rada vyskusala, minuly rok pred dovolenkou som to mala v plane, ale nakoniec predajkyna nieco zchaosila a poslala mi uplne inu, takze odskusanie s anekonalo.

      Odstrániť
  7. Naopak som spokojná, a nedostala som sa k nej cez blogy ale odporučila mi ju sesternica. Mne neopadáva, zlepuje možno prvé dni používania, no ak trošku obschne je to ok. Krásne vytáča riasy. Z drogérkových u mňa 3.miesto po Maybelline Volume Express a Max Factor Fals Lash Effect.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mam vyskusanu tu z Oriflame, podla mna sa rozmazava. Od MS som mala inu /ruzovy obal/, ale ta zlepovala riasy a hrudkovala. Radsej si priplatim za Max Factor, pripadne Boujoirs, aj ked najviac sa mi paci Dior - Diorshow Iconic, ale to je uz uplne ina trieda :)
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Podľa ma tiež veľmi závisí od typu mihalníc. Ja mám tie svoje oveľa kratšie ako ty a efekt si pochvaľujem - primerane zhustené a zvýraznené a nedráždi oči. Aj keď ani si neviem predstaviť, že by som si mala dať viac ako 2 vrstvy, pre mňa je to úplne tabu, nikdy to mojím riasam nepomohlo - a možno aj preto som nikdy nemala problém s opadávaním.
    Nikavero
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ach tie riasenky... Jedine, co je horsie ako vybrat riasenku je vybrat odlicovat (pre mna). Nedavno som si kupila volume riasenku od catrice (taky zlaty obal), ktora ma na mna privelky kartacik ale ked sa snazim nim nezabit, robi fakt krasne riasy. Len sa maze :/ A to je pre osobu s mastnou pletou a vecne slziacimi ocami hroza. Obcas vyzeram ako panda :D Inak miss sporty ako znacke prilis neverim, neviem preco. Jedine, co od nej kupujem su efektove laky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja som si kúpila tú Booster, keď bola veľkým hitom, keďže bola lacná a chcela som ju vyskúšať. Tiež to teda nie je žiadny zázrak, čiže ostávam pri svojich riasenkách s normálnou cenou, ktoré aj neskôr využijem a nieže si ju kúpim za lacné ale furt peniaze a ostane len tak položená :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mám vyskúšané obe a za mňa určite tá Miss sporty vyhráva =)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)