štvrtok 20. februára 2014

Krásne nové rúže


V posledných mesiacoch ma postihla skutočná rúžománia. Lesky na pery už prakticky vôbec nepoužívam. A tak som nakupovala, nakupovala...a dnes vám predstavím 6 nových prírastkov v mojej zbierke.

zľava: Gabriella Salvete Dolceza, odtiene 15 a 05, Avon Ultra Color Absolute, odtiene Tea Rose a Tender Mauve, L´Oréal Caresse, odtiene 103 a 501.


Rúže Dolceza od GS boli pred nejakým časom hitom - pamätám si, že sa objavovali na mnohých blogoch, ale vtedy ma to nejako obišlo a žiaden som nekúpila. Nedávno boli v jednej drogérii v akcii, tuším 3 Eurá/kus, tak som sa na ne mrkla a vybrala si dva odtiene. 15tka, Velluto Misterioso, je trblietavý s odtieňom do fialova - musím priznať, že na dennom svetle sa mi nepáči až tak, ako ma zaujal pri umelých svetlách v obchode. Hodí sa skôr na večer. Odtieň 05, Carezza Scarlatta, je živým dôkazom tvrdenia, že pre každú ženu existuje tá správna červená. Mám pocit, že táto bola vyrobená ideálne pre môj tón pleti. Krásna decentná malinová, bez trblietok. Robí úžasne hladké a plné pery. Rúže sú inak pekne krémové a ako to už býva, čím krémovejšie, tým menšia výdrž, takže ich treba obnovovať častejšie. 


Novinkami od Avonu sú tieto rúže Ultra Color Absolute. Nebudem sa o nich zatiaľ rozpisovať, dáme si ich v samostatnom poste, nakoľko Avon mi nejaké súbežne zaslal na recenziu. Tieto dva som si kúpila sama, odtiene som vyberala na istotu, podľa toho, čo evokuje názov. Sú to farby, ktorými brunety nemajú čo pokaziť: Tender Mauve je pekný, univerzálny staroružový odtieň - takúto farbu jednoducho musím mať v zásobe vždy. Tea Rose je trochu výraznejšia a viac do tmavočervena, ale kým nie som opálená, môže byť :)


A do tretice niečo, čo sa tiež objavilo na x iných blogoch - Rouge Caresse od L´Oréal. Aj ja mám doma dva odtiene. Ten svetlejší, 501 Nude Ingenue, by som si priznám sa sama nekúpila a už vôbec nie v zime. Vyhrala som ho vo FB súťaži a keď som zistila, ktorý odtieň mi poslali, trochu som sa zhrozila, že budem vyzerať ako modelka z márnice. Ale nakoniec sa ukázal ako príjemný, neutrálny odtieň, ktorý sem-tam použijem aj teraz, k výraznejším očiam. Na perách ho môžete vidieť tu. Druhý, 103 Sweet Berry, som už kúpila iniciatívne sama na základe skúsenosti s tým prvým - páči sa mi príjemná, maximálne krémová textúra. Sú to naozaj viac tónované balzamy, než rúže, takže aj výdrž tomu zodpovedá. Bežná MOC za ne (od 8 Eur a viac na nete od nejakých 6,90) je podľa mňa zbytočne prehnaná.

Na záver ešte pár swatchov - viem, že mnohé nemáte radi swatche na ruke, ale ja jednoducho nie som schopná nafotiť svoje ústa k mojej spokojnosti. No čo už so mnou :)

zľava GS 15 a 05, Avon Tea Rose a Tender Mauve, L´Oréal 103 a 501
viac na svetle (dennom) - a podarilo sa mi odseknúť 15tku od Gabrielly :)

Páčia sa Vám? Ktoré rúže máte momentálne v obľube? 
Lučiak
foto:ja

14 komentárov:

  1. veľmi pekné, až na ten tender mauve, ten by sa mi nehodil.
    caresse ma spočiatku lákali veľmi, ale neviem neviem. škoda že sú také balzámoidné, ja mám radšej sýte farby bez krémového lesku.
    momentálne najviac využívam max factor color elixir stardust pink a z oriflame sýty malinovoružový a trblietavý raspberry sorbet, tj. z rady powershine- jediný trblietavý rúž, ktorý sa mi páči a ktorý nosím bežne na deň

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oriflame ma tiez velmi pekne ruze, svojho casu som mala jeden velmi oblubeny, ale uz ho neviem nikde najst, tusim ho aj prestali vyrabat a problem je, ze si nie som ista, ci si dobre pamatam nazov...nevies nahodou? Mohol to byt Pink Paparazzi alebo take nieco? Samozrejme hladala som na nete, ale Pink Paparazzi odtien mal kedysi v ponuke Avon, no to mi nesedi, ten moj ruz bol fakt od Oriflame :) Jedine ze ten nazov si potom pamatam zle :( Ktore starsie Oriflame ruze mali tmavomodre obaly?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to si už veru nepamätám. každú chvíľu nejaké prídu, nejaké odídu. už len tých GG je milión druhov ..
      práve som prezrela všetky tmavomodré obaly a už nie je nič z toho k dispozícii. ostali len Wonder colour
      http://sk.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=22526

      Odstrániť
  3. Súhlasím, že za tie Caresse od Lorealu chcú nejako moc :) Ale na druhú stranu, mám Mauve Cherie a som s ním nadmieru spokojná (výdž, textúra, všetko, pigmentácia tak akurát na rúžo-balzám), preto, až zas bude nejaká zľava, niečo si zaobstarám. Na GS Dolcezy som pozerala práve, keď bola na ne mánia, ale nejako ma neoslovili. Najviac teraz nosím asi ten Loreal a Dermacolky Lip Seduction 2 a 3, sú to pre mňa také "istoty", ktoré nemusím kontrolovať. No a ešte ma lákajú gelové rúže od Inglot, tak snáď nejakú peknú jarnú farbu vyberiem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mauve Cherie je velmi pekny odtien, rozhodovala som sa medzi nim a Sweet Berry.

      Odstrániť
  4. krase odtiene.. okrem caresse mi pridu vsetky dost vyrazne.. tender mauve mi velmi pripomina odtien od rimmelu Vintage pink..moj swatch TU
    Inak mne by sa ani najviac hodili tie jemne od lorealu, ale pytaju sa za ne vela.. :(

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pytaju vela. V CR mal na ne aspon Rossmann akciu, kus za 99 Kc tusim... unas som na nic take nenarazila.

      Odstrániť
  5. Rozumín té rtěnkové mánii:) Taky mám radši rtěnky, lesky téměř nepoužívám.
    Caresse mám v dostínu 301 Dating Coral a to je pro změnu ideál pro mě. Nakoupila bych i jiné, jenže souhlasím,199,- v běžné ceně se mi za ně dávat nechce, takže čekám na lepší cenu.
    Dolcezzy mám ráda, Scarlatta (5) je fajn, že přesto že je hydratační je dost sytá a na rtech je znát, není to jen tónování. Některé jiné odstíny se mi tak dobře pigmentované nezdají, třeba něžná růžovka 13 myslím, že se jemenuje rosa satinata. Ješě mám pescu , dostín 10, ta je moc krásná barevně, ale mě leze do rýh a zvýrazňuje šupinky. A pak 20, ta je fajn, ale málokdy ji nosím.
    Rtěnky od Avonu neznám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ruze od Avonu patria podla mna k tomu lepsiemu, co tato znacka produkuje. Vzhladom k ich cene sa ich urcite oplati vyskusat, byver odtienov je velky.

      Odstrániť
  6. Mě zaujaly ty od Lorealu. Jinak GS rtěnky s moc líbí, plánuji si nějakou novou v brzké době pořídit, protože vypadají opravdu krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Před nedávnem jsem si říkala, že potřebuju nějaké rtěnky, jelikož žádné nemám. Pak jsem se pokoušela zavřít kosmetický kufr a zjistila, že to přes ty rtěnky nejde:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňa poslednú dobu nadchli rúže Oriflame Giordany Gold Jewel síce su drahšie ale ta vydrž a farby rozhodne stoja za to a keď človek ešte vystihne aj akciu je to super

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)