utorok 4. februára 2014

Moje štetináče

Tri roky existencie blogu a prvý článok o štetcoch až teraz? Hanba mi! V skutočnosti to len ilustruje môj vzťah k týmto kozmetickým doplnkom. Nie som žiadna štetcová fetišistka (u niektorých blogeriek, keď vidím ich zbierku, mám ten pocit, ale v pohode, každá blbneme po svojom :) Počet štetcov, ktoré používam, vychádza výlučne z funkčnosti. Nezbieram ich a nezháňam stále nejaké nové. Dokonca sa musím priznať, že čo sa týka líčenia očí, oveľa viac preferujem kvalitné (ešte raz zdôrazňujem toto slovo) a šikovne tvarované penové aplikátory. Je to jednak vec zvyku a tiež mám pocit, že aj s tými sebelepšími štetcami mám vždy viac starostí s prášením tieňov, než mi je milé. No nič, poďme si teda predstaviť zbierku mojich štetcov, ktoré aktuálne používam na tvár:


zľava: Hakuro H50. plochý štetec na make up Pupa, veľký štetec na púder z DM, menší štetec na púder Max Factor, skosený štetec Marionnaud, skosený štetec Elf

Hakuro H 50 - o tomto kamošovi som čítala toľko chvály na blogoch, až som si ho musela objednať a dnes už úplne rozumiem tým nadšeným reakciám na to, čo dokáže. Musím povedať, že na nanášanie tekutého make upu je úplne perfektný a výsledný efekt je neporovnateľný s nanášaním napríklad prstami (čo sa týka finishu a aj trvácnosti make upu). Štetec je veľmi hustý, dobre sa udržuje, aj napriek častému čisteniu (po každej aplikácii) z neho nevypadne ani chĺpok. Jedinú malú výhradu mám k dĺžke jeho rukoväte - uvítala by som kratšiu. Keď sa líčim a zrkadlo si držím pred tvárou, rúčkou doň neustále narážam. Cena okolo 10 Eur (plus mínus) mi v tomto prípade príde úplne v poriadku, stojí za to. Štetiny sú syntetické.


Klasický plochý make up štetec Pupa mám doma už dlho a momentálne odpočíva v pokoji, Hakuro ho totiž úplne vytlačil z boja :) Čo sa týka kvality, označila by som ho za taký priemer - dobre sa udržuje a nepĺzne, ale je na môj vkus trochu pritvrdý. Cena zaň bola ak sa dobre pamätám tiež okolo 10 Eur. Štetiny sú syntetické.


Mojim veľkým obľúbencom je tento veľký štetec na púder z DM. Nie je zo série Ebelin, je to nejaká iná, neznáma značka, stál cca 7 Eur, ale je výborný. Hustý, mäkkulinký, púder sa s ním nanáša ideálne. Aj tento je zo syntetických vlákien. 


Malým Čiernym Petrom, a to doslova, je tento štetec na make up Max Factor. Kúpila som ho vo Fann za cca 8 Eur, s veľkosťou som spokojná, používam ho na aplikáciu bronzeru, ale kvalitatívne je bohužiaľ trochu mimo. Konkrétne: pri každom čistení aj vyše roka od kúpy púšťa trochu čiernej farby a vcelku dosť pelichá :( Už ho nejako dorazím a čoskoro vymením za iný. Má však veľmi šikovnú rúčku, dobre sa drží a super sa s ním pracuje. Štetec je syntetický.


Ďalším kvalitným kúskom je tento skosený štetec Marionnaud. Stál okolo 12 Eur po zľave, je z prírodných štetín. Používam ho na líčka. Je pomerne dosť hustý, absolútne nepĺzne. 


Posledným je tento skosený štetec od Elf - podľa popisu má byť určený na bronzer/líčka, ale veľkosťou a hustotou by na to sotva stačil :) Je fakt pomerne dosť riedky, ale pre mňa neoceniteľný - našla som mu perfektné využitie na oprašovanie rôznych nežiadúcich zbytkov , ktoré ostávajú na tvári pri líčení - zrniečka tieňov, mihalnice... Občas ho používam aj na aplikáciu púdrového rozjasňovača, na to sa tie dobre hodí. Cenu si už skutočne nepamätám, ale keďže sa jedná o Elf, je jasné, že drahý nebol. Štetiny sú syntetické. 


Toľko krátky exkurz do mojej štetcovej rodinky :)
Aké sú vaše obľúbené štetce? 


Lučiak
foto:ja

15 komentárov:

  1. Mám Hakuro <3 a žiaľ aj to čudo s Elfu, ktorému som teda ja využitie nenašla a ani sa nechystám, mne sa hneď po prvom pratí totálne rozsypal :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fakt? Tak to ja mam asi nejaky vydarenejsi kusok :) Mam ho uz dlho, asi dva roky, zatial drzi.

      Odstrániť
  2. to sestra mi raz kúpila labutienku, ktorá je inak absolútne nevyužiteľná, ale tiež s ňou oprašujem napadané očné tiene pod okom :D
    ja sa v štetcoch musím zlepšiť, púder si nanášam priloženou hubkou (dosť nerada sa púdrujem, tak to neriešim) a prakticky využívam len skosený essence na líčka.
    oči, to je iná kapitola, tam mám dokonca "až" 3 štetce :D jeden širší hakuro na aplikáciu na celé viečko alebo pod obočie, jeden na blending, tiež essence a jeden plochý kratší z elfu na také detailnejšie práce

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no co ti na to poviem :) Ze ta uplne chapem. Ja som si pred par rokmi este v pohode malovala oci aj prstami :) Teda je pravda, ze len v ramci takeho jednoducheho licenia, ale celkom mi to islo.

      Odstrániť
  3. Štětec z DM vypadá strašně dobře a vypadá, že se s ním bude i krásně pracovat. Při další návštěvě se po něm určitě kouknu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mrkni, akurat neviem, ci ho este maju, naposledy som prave stetce pozerala a uz som ho tam nevidela.

      Odstrániť
  4. Na štětce jsem si zvykla. Nijak to ale nehrotím, celá moje sbírka je od ELFu:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. pouzivam, ale zriedka, castejsie urcite tie aplikatory.

      Odstrániť
  6. Naozaj vydrží make-up na pleti dlhšie ak si ho nanesieš štetcom?Tak potom s tým asi konečne začnem.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zas netrufam si 100% tvrdit, ze uplne kazdy make up vydrzi dlhsie po naneseni stetcom, ale make upy, ktore momentalne pouzivam, vydrzia dlhsie urcite!

      Odstrániť
  7. Ja som na štetce pomerne vysadená:D Inak tiež pozorujem, že make-up zapracovaný štetcom vydrží dlhšie a hlavne viditeľne lepšie kryje...Tiež mám plochý štetec na make-up, ale s tým nie je efekt taký pekný ako s nejakým tým kabuki..(pre mňa je top od Hakuro H52)...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. teda od max factoru som čakala väčšiu kvalitu :/
    Beauté Caresse

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)