piatok 21. marca 2014

Luxusná pleseň na tvári, ďalšia BB antuka a iné... jarný vzorkovníček


Každý mesiac prejde mojimi rukami kopec vzoriek. Niektoré ma zaujmú, iné zhodnotím ako priemer a občas natrafím aj na kategóriu WTF. Do dnešného postu som vybrala zástupcov všetkých troch kategórií. Zoznámte sa, môj jarný vzorkovníček: 

Začnem tým, čo ma potešilo úplne najviac. Značka Primavera je v našich končinách v podstate neznáma. Ide o nemeckú certifikovanú bio kozmetiku. Bola by neznámou aj pre mňa, ale dostala som sa k jednej vzorke - ochrannému fluidu Neroli & Cassis. A tento kúsok ma nadchol tak, že mám už objednané aj plné balenie. Nebudem zatiaľ prezrádzať detaily, určite naň spravím samostatnú recenziu. Ako som zistila, značka je inak dostupná aj u nás ( za nie práve nízke ceny). No ako vždy, oplatilo sa googliť a nakoniec som našla stránku, z ktorej som si vytúžený kúsok objednala výhodnejšie. A samozrejme nie len tento jeden :D


Ďalším príjemným produktom bol Bustcontour - spevňujúci prípravok na poprsie a dekolt od Annemarie Borlind. Samozrejme, nečakám, že mi nejaká kozmetika bude suplovať plastický zákrok (ani Vy by ste nemali ;), ale táto emulzia bola veľmi fajn v tom, že pokožku dekoltu pekne vypla. 

Viete čo? Je mi strašne ľúto, že ďalšia z mojich obľúbených značiek, Kiehl´s, u nás nie je normálne dostupná :( Ale zároveň si tak hovorím, že je to dobre, lebo ja by som tam asi nechávala strašné peniaze. Už toľko vecí, ktoré som od nich mala mi vyhovovalo! Tentokrát som vyskúšala Soy Milk & Honey Body Polish čo je vlastne telový peeling. S tou najúžasnejšou vôňou. Máte chuť to celé zjesť a po aplikácii Vám zostane pokožka ako bábätko. A to najlepšie, aj napriek peelingovaniu pokožka nie je vysušená, naopak. Akoby bola práve nakrémovaná. Wow. 

Ani kozmetika Dr. Brandt u nás nie je príliš známa. Ruby Crystal Retinol Hydracréme má trochu zvláštnu vôňu a na tvári Vám vyčarí zaujímavý, akoby holografický ružový glow. Áno, glow je to správne slovo. Tá parfumácia by  mi však asi vadila. 

Na nový energizujúci pleťový krém z radu Q10 od Nivea teraz chodí bombastická TV reklama, kde mladá pani zbiera samé komplimenty za svoj čerstvý look, napriek tomu, že predchádzajúci večer kvalitne prežúrovala. No, čo ja viem. Ja som nič také na svojej pleti nepozorovala. Asi málo žúrujem... Zloženie je klasicky niveovské - parabénový koktejl. Pocitovo taká silikónová clona. 


A teraz poďme na kategóriu WTF. Začnem tým, na čo môžete bežne naraziť aj u nás - Astor má nové BBčko. Má byť rozžiarujúce. OK, to je. Odtieň 200 je kvalitne tmavý (ešte tmavší, než vyzerá na fotke) a oranžový. Na pleti počas dňa robí šialené mapy a definitívne z nej zlieza po cca 4 hodinách. Nebrať! 

Ale úplnou peckou je Skin Smoothing Cream od Dermalogica. Keď som ho skúsila prvý (a zároveň posledný) krát, bolo naozaj ťažké identifikovať, ako tento zázrak páchne. Mala som niekoľko tipov, ale nakoniec som to trafila presne: vonia ako pleseň. Plesnivé ovocie, plesnivé steny, plesnivý babkovský šatník. No hrúza. A ešte ma aj štípal. Že vraj smoothing? Muehehe. Je to proste fuj! A ešte aj to zloženie, krúžok mladých chemikov sa zasa raz realizoval:


Aké vzorky ste v poslednej dobe vyskúšali Vy? 

Lučiak
foto:ja

7 komentárov:

  1. Vzorku Biothermu telového mlieka- fantastické!, vzorku sprcháču od Mineral Beauty System - nevoňala, ale hydratovala, takže fajn, odličovacie mliečko od natura Siberica- neštípalo, takže úspech....a krém od Natura Siberica - ok, ale tiež divne páchol...alebo teda "voňal":)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak pri niektorej prirodnej kozmetike som na specificke pachy zvyknuta, napriklad ten pach mastoveho zakladu, to uz tolerujem, ale plesen, to tu este nebolo.

      Odstrániť
  2. super nadpis- čakala som ale, že tá pleseň sa tam skutočne nachádza a že to má aj dobrý účinok na pleť :D
    ja som alergická na astor, majú strašne nekvalitné veci (snáď až na lipbutter, ale žiaden odtieň ma ešte neoslovil)
    zo vzoriek som vyskúšala macadamia - balzam na vlasy a celkom spokojnosť, ale vzhľadom k tomu, že balea oil repair mi robí dobrú službu za 1/10 ceny, tak e-e

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak v podstate ani ja nijako neficim na Astore, lipbutter bolo asi to najlepsie (a jedine) co som od nich v poslednej dobe mala.

      Odstrániť
  3. Tiež som nedávno vzorkovala Dermatologicu - mala som nejaký exfoliačný peeling. Ten smrdel ako pokazené droždie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zatiaľ najlepšia vzorka, akú som kedy skúsila bol Archangelikový krém od L´occitane- naozaj dobrý krém, do budúcna nevylučujem kúpu celého balenia..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)