pondelok 10. marca 2014

Môj nos odmieta make up... a ako to riešim

produkt venovala značka Bioderma


Môj nos odmieta partnerstvo s make upom. Systematicky a vytrvalo. Je to prvá partia tváre, odkiaľ mi make up mizne - akýkoľvek. Používam ho ako lakmusový papierik pri testovaní: make up, ktorý mi na nose vydrží viac, než 5-6 hodín, má už len za to obrovské plus. Bežné podkladové bázy príliš nepomáhajú, ani tie luxusných značiek. Poslednou záchranou, ktorá donúti môj nos s make upom spolupracovať ako-tak podľa mojich predstáv, je Pore Refiner z radu Sébium od Biodermy. 

Je to jediný kúsok z radu Sébium, určenému pre zmiešanú a mastnú pleť, ktorý má u mňa v kúpelni naozaj opodstatnenie. Mastnú pleť nemám, dokonca aj väčšina prípravkov, určených na zmiešanú pleť, mi nevyhovuje, ale tento kúsok používam už nejaký ten čas a pochvaľujem si. Nie len, že zjemňuje viditeľnosť pórov a zmatňuje, ale funguje aj ako spomínaný stabilizátor make upu na miestach, kde s tým mám problém. Ak ho použijem (lokálne na nos, čelo a bradu), make up na kritických miestach drží evidentne dlhšie. Jediný problém, na ktorý som pri používaní prišla, je, že Pore Refiner nespolupracuje ideálne s každým make upom, ktorý doma mám - v tom zmysle, že nie každý sa naň ideálne nanáša. S tekutým make upom,mi to väčšinou ide bez problémov, s tými krémovými a tuhými to ide o niečo ťažšie a chce to trpezlivosť a precíznu aplikáciu. Ideálne plochým štetcom. 

Konzistencia je ľahká, krémovo-emulzná, po nanesení sa okamžite vstrebe a nelepí (čo je pre mňa dôležitý fakt, neznášam lepivý efekt). Spočiatku som ho nanášala až na denný krém (lebo som si neprečítala inštrukcie na obale), ale poučená ho aplikujem pod hydratačnú starostlivosť a efekt je ešte lepší. V zložení sú samozrejme aj silikóny, ako to už pri tomto type báz býva zvykom. 

Efekt sa fotí pomerne ťažko a môj foťák ho lepšie zachytil na ruke, než na tvári: 


30 ml balenie má bežnú MOC okolo 14 Eur, vydrží pomerne dlho, aj pri každodennej aplikácii. 

Máte s nosom podobný problém, ako ja? Ako s tým bojujete? 

Lučiak
foto:ja

7 komentárov:

  1. Momentálne hľadám podobný produkt najmä na zmenšenie pórov aa celkom ma prekvapilo, že obsahuje silikóny .. aale zase na druhej strane bioderma je bioderma:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mna to neprekvapilo, bazy vsetkeho druhu silikony standardne obsahuju (na niekolko vynimiek) - zabezpecuju prilnutie k pleti, lepsiu roztieratelnost a vyhladzujuci efekt. Zas netreba zo silikonov robit prehnanu hysteriu - najlepsie je odsledovat si, ako na cloveka posobia. Mne napriklad vacsinou dost vadia vo vlasovej kozmetike, malokedy v make upoch, niekedy v podkladovych bazach.

      Odstrániť
  2. Hmmm aj Bioderma obsahuje silikony? V ktorej kozmetike nie su?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v takej, na ktorej je deklarovane, ze je bez silikonov :) Teda vacsinou strikne bio/eko certifikovane vyrobky...

      Odstrániť
    2. dakujem, tak ja si to poriadne zistim, kedze som alergicka a vela kremov mi nevyhovuje...Inak vyborny blog musim pochvalit :)

      Odstrániť
  3. zaujimave! ja mam v podstate presne opacnu skusenost s tymto gebritkom - podla mna cele zle
    mala som vzorku pore refiner a podla mna je to jeden absolutny nepodarok! s pormi to samozrejme nerobi nic ale co je horsie, mne sa to z tvare drolilo dole. akokolvek tenku vrstvu som naniesla, opadavalo mi to po zachnuti dole. pouzit to ako podklad pod makeup (ci mineralny alebo klasicky alebo BB), na to som mohla rovno zabudnut. neviem, ci je to tym, ze mam plet mastnu, ale vsak pisu, ze je to urcene pre taky typ pleti. fakt neviem, kde udelali soudruzi z biodermy (alebo ja?) chybu...
    a uplne ma tato rozdielnost nasich skusenosti fascinuje
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no vidis to :) U mna ziadne drolenie, ale zmatnenie a zjemnenie porov :) Ja to stale pripominam, ze kazda plet reaguje odlisne, preto recenzie na blogoch treba brat viac menej len ako voditko, nie ako dogmu. Uplne najlepsie je odskusat produkt na sebe, to ziadna recenzia nenahradi.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)