streda 5. marca 2014

Nová Avon Aero Volume. Wow, ale s výhradami.

produkt venovala značka Avon


Tak nám Avon priniesol na trh ďalšiu novú maskaru, tentokrát objemovú. Tomu napovedá už vzhľad samotnej kefky - je to naoazj kus. Na úvod malý disclaimer - doposiaľ mi prakticky žiadna maskara od Avonu úplne nevyhovovala. Naopak. Zatiaľ asi najviac ma oslovila táto. Takže k novinke Aero Volume som pristupovala s maximálnou možnou nedôverou. S maskarami od Avonu mám jeden zásadný problém - ich farba riasy obaluje veľmi slabo a vzhľad, ktorý pri maskare preferujem, takto nedosiahnem ani náhodou. Po prvom pokuse s Aero Volume som ostala veľmi príjemne prekvapená. Skoro až nadšená! Toto že je maskara od Avonu? No toto! Pri každom ďalšom použití som si už detailne všímala aj niektoré mínusy, ktoré tento kúsok bohužiaľ má. A tak som sa rozhodla recenziu poňať prehľadne a heslovite, aby ste v tom aj Vy (ak o nej prípadne uvažujete) mali pekne jasno. 

Začnem pozitívami:
- maskara jednoznačne znásobuje objem rias, a to už po prvej vrstve
- napriek tomu, že kefka je objemná, líčenie rias v kútikoch oka a spodných rias nie je až taký problém, vďaka zúženej špičke
- Aero Volume počas dňa perfektne drží, neopadáva, neotláča sa
- vynikajúco sa odličuje

a teraz negatíva, ktoré som postrehla:
- konzistencia farby je pomerne dosť hustá a žiaľ aj suchšia
- z toho vyplýva, že už od druhej vrstvy má tendencie riasy zlepovať a vytvárať efekt muších nožičiek
- vzhľadom ku konzistencii, akú má práve otvorená maskara, predpokladám, že bude veľmi rýchlo vysychať

A samozrejme nesmie chýbať fotodokumentácia :

vľavo riasy po dvoch vrstvách

dve vrstvy Aero Volume

Takže, zhrňme si to: na to, aké skúsenosti som doposiaľ s maskarami od Avonu mala, veľmi príjemne prekvapenie. Ak ste zvyknuté nanášať maskaru len v jednej vrstve, rozhodne ju aspoň vyskúšajte, mohla by Vám vyhovovať. Ak nanášate (ako ja) viac, než jednu vrstvu, vyskúšajte ju tiež (určite Vás nezruinuje), ale chce to trpezlivosť, cvik a určitú rýchlosť. A i tak si občas zanadávate, že ste radšej neostali pri vrstve prvej. Keďže sa jedná o novinku, zoženiete ju za veľmi nízku uvádzaciu cenu. 

Ešte dnes máte možnosť zapojiť sa do mojej giveaway o rúžové novinky od Avonu tu. Výsledky zverejním zajtra na mojom FB ;)

Lučiak
foto:ja


1 komentár:

  1. Tiež som trochu zanevrela na riasenky od Avonu, pretože - tak ako ty, som stále bola sklamaná. Ale napriek tomu uvažujem nad kúpou tejto riasenky, tak uvidím. :) Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)