štvrtok 20. marca 2014

Novinky pre zrelú pleť: Annemarie Borlind System Absolute Light

produkty venovalo zastúpenie značky Annemarie Borlind - assay cosmetics


Viem, že medzi mojimi čitateľkami je aj veľa dám, ktoré sú podobne ako ja za magickou hranicou tridsiatky, niektoré dokonca ešte ďalej. Či už k nim patríte aj Vy alebo Vás produkty určené starostlivosti o tzv. zrelú pleť zaujímajú napríklad kvôli Vašim mamkám, do pozornosti Vám dnes dávam dva kúsky z radu System Absolute. Jeden z nich je novinkou. 

Systém Absolute je línia protivráskovej starostlivosti, plná efektívnych ingrediencií s anti age účinkami a založená na pôsobení technológie 3D Matrix - čo je účinný systém postupného uvoľňovania účinných látok do pleti počas celého dňa.

Ja som mala k dispozícii jednak očný krém a potom novú, odľahčenú verziu nočného krému. 

Novému očnému krému som sa potešila. Neviem, či máte tiež rovnakú skúsenosť, ale akokoľvek som spokojná s niečím, čo používam dlhší čas, pokožka začne dávať signály, že je načase ponúknuť jej niečo nové. Pokožku okolo očí mám veľmi jemnú, náchylnú na tvorbu drobných liniek a tak uprednostňujem výživné a mastnejšie očné krémy. Očný krém zo Systému Absolute výživný je, ale mastný rozhodne nie, čo veľmi kvitujú moje očné tiene :) Prakticky okamžite sa do očného okolia vstrebe (aplikujem ho jemným vklepkávaním prstami, čo odporúčam aj Vám - pleť sa tým zbytočne nenaťahuje a podporuje to aj mikrocirkuláciu v tejto oblasti). Je skôr tekutejší, s jemnou zamatovou textúrou. 15 ml balenie je v tubičke s tenkým dávkovačom, takže šikovne a presne vytlačíte von len toľko krému, koľko potrebujete. 


Nočný krém  v odľahčenej verzii Light ocenia všetky ženy, ktoré majú zmiešanú pleť a štandardné, veľmi výživné textúry väčšiny protivráskových krémov im príliš mastia T zónu. Teda aj ja :) Krém má jemnú vôňu (značka nepridáva do produktov syntetické parfumové zložky), konzistencia je príjemne vláčna a dobre sa roztiera. Používam ho ako hlavnú večernú starostlivosť a je to pre mňa také pyžamko pre tvár - pocitovo veľmi príjemne, akékoľvek napätie (ktoré občas pociťujem po odlíčení) z nej ihneď zmizne a takto si tvár lebedí až do rána. 

V odľahčenej light verzii nájdete aj denný krém a ešte ľahšiu konzistenciu má Beauty Fluid.


Kompletné zloženie všetkých týchto kúskov nájdete na stránkach slovenského zastúpenia značky. 

Lučiak
foto:ja

5 komentárov:

  1. Luci, aj keby pleť nedávala signály, že treba vyrukovať s niečím novým, správna kozmetická maniačka by si aj tak niečo nové kúpila :-D Očný krém v tube by mal byť samozrejmosťou. Bohužiaľ nie je. Takže už prvé plus. Že je nemastný, ďalšia výhoda, potom je to líčenie o to jednoduchšie a trvácnejšie. No a značka A.B. je ďalšou istotou. Pokiaľ ide o nočný krém, väčšinou je príliš mastný, čo mi, ako majiteľke zmiešanej pleti, vadí. Takže verím, že si natrafila na skvelú a kvalitnú dvojicu, ktorá ti dopraje dostatočnú a kvalitnú starostlivosť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dávaš očné krémy aj na horné viečko aj pred líčením? Na noc si dávam na celé oči, ale cez deň len pod oči. V tomto mám stále dilemu. Najradšej by som si ich aj cez deň celé ponatierala tie oči. Ako to robíš ty? Janka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zavisi to od toho, aky mastny ten ocny krem je. Tento napriklad v pohode davam aj na horne viecko ako dennu starostlivost, pekne mi vsiakne. Predchadzajuci ocny krem od AnnBor. ktory som mala bol trochu mastnejsi, tam som ho rano na horne viecko vynechavala.
      Inak, ak mas potrebu si krem rano naniest, kludne to urob, ale nechaj si dostatocnu casovu rezervu medzi aplikaciou a licenim, pripadne pred licenim odsaj prebytocnu mastnotu papierovym obruskom.

      Odstrániť
  3. Musím říci, že mě výrobky docela příjemně zaujaly :-)
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zaujalma ten ocny krem ale nespomenula si ci je fakt ucinny proti vraskam alebo je podobny svojou ucinnostou s tym predoslym od AB predpokladam, ze je to ten co si uz recenzovala :-)

    http://www.assay.sk/prirodna-kozmetika-annemarie-borlind/beauty-secrets/143-ocny-krem-na-vrasky-20-ml

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)