utorok 25. marca 2014

Vlasové tipy do 6 Eur


V dnešnom článku Vám ponúknem 4 vlasové tipy za sumy, ktoré Vás určite nezruinujú. Dva z nich nájdete bežne v drogériách, jeden v sortimente Avonu a posledný je dostupný v e shopoch. 

Začnem kúskami z drogérie, pretože čo sa týka vlasovej kozmetiky, drogériový sortiment je u mňa skôr výnikou. Nie je v tom žiaden snobizmus, jednoducho drogériové produkty na vlasy mi vo všeobecnosti nevyhovujú a kúskov, ktoré sa tomuto pravidlu vymykajú, je ako šafranu. Jedným z mála je rad Aqua Light od Pantene - mala som už šampón, kondicionér a teraz som skúsila tento ľahký, vzživujúci sprej na vlasy. Spreje tohto typu používam na ranné rozčesávanie. Aqua Light je verný svojmu menu, vlasy naozaj nezaťaží, veľmi príjemne vonia a rozčesáva sa po ňom podstatne ľahšie, než "nasucho". Je dvojzložkový, takže pred použitím ho treba pretrepať. Cena ak sa nemýlim sa pohybuje okolo troch Eur. Žiadne špeciálne efekty ako extra lesk nečakajte, ja od neho nič iné, ako uľahčenie rozčesávania (bez efektu spľasnutých vlasov) nečakám, takže za jeho cenu som spokojná. 


Veľkým prekvapením je šampón Ultimate Oil Elixir od Gliss Kur. Pre mňa je to asi prvý šampón z tohoto radu, ktorý mi sedí. Sama by som si ho určite nekúpila. Dostala som ho ako darček od značky Schwarzkopf a dlho mi len tak stál medzi kozmetickými zásobami. Po prvom použití som ostala veľmi prekvapená. Jednak tým, že po použití nepotrebujem kondicionér, čo je teda pri mojom type vlasov výkon. Ďalej jeho uhladzujúcim efektom a do tretice krásnym leskom, ktorý po ňom vlasy majú. Samozrejme, pri pohľade na zloženie je jasné, čo je hlavným pôvodcom toho viditeľného uhladenia:


Poznajúc svoje vlasy, pri každom ďalšom použití som čakala, kedy príde ten moment a šampón mi prestane vyhovovať. Na takmer všetky silikónové šampóny totiž reagujú rovnako - najprv wow, no potom čoraz horšie. Nesklamali ani tentokrát a po 4 použití sa všetko dostalo do starých známych koľají - splyhnuté a rýchlo sa mastiace vlasy. Jediným riešením je pre mňa striedať silikónové šapmóny s tými nesilikónovými. 

Sprej na rozčesávanie vlasov s vôňou marhule od Avonu je ďalší rozčesávač. Oproti iným výrobkom tohto typu je pomerne hustý - nie je to tekutina, ale skôr emulzia, napriek tomu sa dá bez problémov aplikovať rozprašovačom. Svoju úlohu si splní, vlasy sa rozčesávajú ľahšie a naviac tá marhuľová vôňa na nich drží pomerne dlho, niekoľko hodín. V ponuke Avonu je už veľmi dlho, v akcii sa dá zohnať za nejaké 2 Eurá. 

Posledným kúskom, z dnešnej štvorice najdrahším (ale stále pomerne lacným) je sérum na končeky Glamour Sparkling Ends od značky Indola. Táto značka bývala kedysi bežnejšia, dnes je tak nejako na okraji, nikde si nerobí žiadne promo (aspoň ja o žiadnom neviem). Používajú ju niektoré salóny, sortiment je samozrejme dostupný aj na webe za veľmi slušné ceny. Konkrétne toto sérum stojí niečo málo cez 5 Eur. Kúpila som si ho preto, lebo moje vlasy mali vždy tendencie k štiepeniu končekov, špeciálne v zime, keď sa mechanicky šúchajú o šály a hrubé kabátové goliere. No a odkedy som si dala dĺžky zosvetliť, štiepia sa ešte s väčšou radosťou. Okrem pravidelného zastrihávania je dobré dodať končekom aj nejakú extra výživu. Samozrejme, neverím na to, že akákoľvek kozmetika zacelí už rozštiepené končeky (a reklamy, ktoré deklarujú tento efekt ma vážne hnevajú, nič také jednoducho neexistuje). Sérum používam skôr preventívne, ale je fakt, že končeky vlasov "zacelí" aspoň opticky. Obsahuje niekoľko druhov rastlinných olejov, samozrejme aj silikón. Dá sa použiť na sucho aj na mokro. Zatiaľ so s ním spokojná, je však dôležité ho nanášať fakt len na končeky, inak by vlasy príliš zaťažil a rýchlo zmastnil. 

Máte aj Vy nejaké overené vlasové zázraky za pár Eur? 

Lučiak
foto:ja

11 komentárov:

  1. Ten Aqua Light vyzerá fajn, možno sa po ňom kuknem. Ja som veľmi spokojná s olejčekom od Elseve (síce stojí 8 eur, nie je teda do 6, ale v akcií sa dá vychytať aj lacnejšie) a dnes som prvý krát vyskúšala olej od Baley na poškodené vlasy (cca 3 eurá) a je celkom fajn, za tú cenu určite.
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak mne prave olejceky z drogerie nevyhovuju vobec.

      Odstrániť
  2. Nad Aqua Light som rozmýšľala už dlhšie, ale nejako som bola nastavená nato, že je príliš drahý. Samozrejme, že na cenovku som nepozrela. Teraz už viem, že si ho určite kúpim. :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U mě je to přesně naopak - splihné a okamžitě mastné vlasy mi dělají šampony bez silikonů:). Na ty moje navíc nesmí ani olej, vypadám pak, jako bych měla na hlavě hrst tři roky staré slámy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no jo, kazde vlasy reaguju inak, mne napriklad ospevovany Elixir Ultime od Kerastase absolutne nevyhovuje, tak si potom vyber :)

      Odstrániť
  4. aussie 3 minute miracle, chi-silk serum na konceky, glisskurove spreje - neoplachovacie kondicionery...a aktualne prekvapivo - timotei pure sampon - je bez silikonov a bez parabenov, ale napriek tomu, vlasi uhladi, ale nezamasti. a napriek tomu, ze je urceny na normalne az mastne vlasy - ziaden "driják - vysusovac" nenastal. ale pouzila som ho zatial len raz, takze ho nemozem moc komplexne hodnotit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. my vacsinou reagujeme na kozmetiku uplne odlisne, som si vsimla :) Ten sampon od Timotei som mala a mam tu nan aj dost negativnu recenziu :)

      Odstrániť
  5. O šampóne z drogérky môžem len snívať, pri mojom stálo- lupinovom probléme. Ale sprej na rozčesávanie môže byť fajn, lebo aj malej som kúpila podobný, len detský, s mangovou vôňou z Avonu a je oveľa lepší, ako ten od Schaumy, ktorý sme požívali predtým. Indolu mám ja osobne veľmi rada, nadchol ma lak na vlasy, aj sprej s termálnou ochranou. Predtým som vyskúšala aj niektoré ďalšie produkty, vlastne už dávno som si nič nové indolácke nekúpila.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vidis, ja absolutne nepouzivam laky na vlasy, aj v kadernictve vzdy kricim, ze lak nie!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mam poskodene vlasy ale olejceky z drogerie urcite nie!!! Same chemikalie tam, radsej siaham po bio vyrobkoch alebo domace vlasove zabaly. Inak s tymi silikonami suhlasim, najprv wow potom fuj. Chcem mat vlasy naozaj zdrave nie len pekne vyzerajuce vdaka silikonom. Inak odporucam balzamy od zn. Balea.... Za malo penazi vela muziky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)