streda 23. apríla 2014

2 x Dermacol: čo je super a čo až tak nie


Po dlhej dobe tu mám niečo od Dermacolu. I keď táto značka nepatrí k mojim obľúbeným, sem- tam sa u mňa niečo od nich objaví. Momentálne sú to tieto dva kúsky. Jeden z nich som kúpila sama, dobrovoľne a nadšene, druhý som dostala od mamy na dopoužívanie. Schválne, skúste si tipnúť, ktorý je ktorý :)

Rozuzlenie: kúila som nový sprcháč z radu Aroma Ritual s parfumáciou Caribbean Dream. Drogérové sprcháče si u mňa veľmi neškrtnú, ale keď som v DM zbadala ten obrázok na obale, nemohla som odolať aspoň privoňať si. A dobre som urobila, tá vôňa ma totiž dostala. Mala by to byť asi piňakoláda, ale mne pripomína skôr niečo z detstva, už dva týždne sa snažím uhádnuť, čo presne a najviac sa zatiaľ prikláňam k verzii, že ananásový bonpar :) Proste, nostalgia ako hrom. Tak si to užívam, kým ma neomrzí. Neviete, či v tejto verzii existuje aj telové mlieko? Zatiaľ som naň v drogérii nenaďabila. 

Mama mi posunula micelárnu vodu Perfect Cleanser 2v1, že jej nevyhovuje. Ja že OK, dopoužívam ju v pohode - mala som ju totiž už dávnejšie a pamätám si, že bola celkom fajn, neurazila. Nuž ale medzičasom sa asi niečo udialo buď s jej zložením alebo s mojimi očami, pretože akonáhle sa pri odličovaní do nich dostane, neuveriteľne ma štípe! Toto si z predchádzajúceho používania nepamätám. Čo sa týka efektivity odličovania, je to v porovnaní so Sensibio tak na 70%. Vzhľadom k vyššie spomenutému som ju z odličovania očí musela vynechať, ale keď už ju mám, používam ju na odlíčenie make upu zo zbytku tváre - to zvláda v pohode a bez štípania. Kompletné zloženie:


Takže tak. Ak ma pamäť neklame, táto micelárka bola v jednom z českých beautyboxov, nie? Alebo si to pletiem s Lirene? Vyskúšali ste ju niekto? Ak áno, vyhovuje Vám? 

Lučiak
foto:ja

12 komentárov:

  1. Odličovátko som zatiaľ neskúšala, ale k sprcháču som pričuchla, na leto si ho kúpim, bude fajn osviežujúci..Inak mlieko k tejto verzii myslím zatiaľ nie je...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pozerala som na dermacol stranku, mlieko je v sortimente, ale v obchodoch som ho zatial fakt nevidela, asi len na stranke.

      Odstrániť
  2. tak ten sprcháč si určite kúpim, kombinácia ananásu a kokosu to je moje.. to musí byť perfektná vôňa :) ináč aj ja teraz používam presne tú istú vodu z dermacolu a celkom mi vyhovuje

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najbližšie keď pôjdem do DM, ovoniam :) Neviem, ale podobné také exotické vône nemal aj oriflame discover? ale tuším že tá rada ani nieje, či? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, Oriflame Discover mal podobne, ale toto je lepsie, teda aspon pre moj nos.

      Odstrániť
    2. Ja som chcela ten Hawaii z oriflame... Ale nieje v ponuke, tak som si teda objednala levanduľový.. Uvidíme čo nebuduú také isté ako z avonu iba gél...a ani vôňa... :-D

      A ten Dermacol si určite kúpim, ale skôr by som prijala to telové mlieko :-D

      Odstrániť
  4. sprchový gél som si bola čuchnúť aj ja v drogérii, ale nekúpila som si ho :) micelárku mám, tiež ma štípu oči, teda iba ľavé oko odličujem ním tiež len makeup :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten sprcháč mám na svojom wishliste, takáto vôňa sa často nevidí. A ak je mliečko, tak určite kúpim aj to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dermacol sa tak pokazil? Ich micelárky som mala rada, naposledy som mala od nich 4 mesiace dozadu presne tú čo ty...aktuálne testujem micelárku Garnier a spokojnosť;).

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Micelárka mi vůbec nevyhovuje, když ji používám objevuje se mi akné:/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja som pouzivala z tychto vonavych mliek od dermacolu take pistaciove, lebo super vonalo. ale na pokozke to bolo take zvlastne, az som mala pocit, ze vysusuje.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)