sobota 3. mája 2014

Avon Gel Finish

produkty venovala značka Avon


Od Avonu som najnovšie dostala na zrecenzovanie niekoľko noviniek (samozrejme, nie len ja, takže v dohľadnej dobe si o nich prečítate aj na iných blogoch) - laky na nechty Gel Finish a niekoľko kúskov na líčenie očí, o ktorých si povieme nabudúce. Prišli mi 4 odtiene a keďže ja som čo sa lakov týka nesmierne konzervatívna, do úvahy pre mňa prichádzajú dva z nich - a tie ma skutočne potešili. Pretože pokiaľ si už lakujem nechty na rukách, tak práve nude odtieňmi a nechty na nohách mám zas v lete rada nalakované peknými, výrazne červenými alebo ružovými odtieňmi. 

Ako napovedá názov, ide o laky s gelovým efektom - a presne také mam ja osobne radšej, než tie s trblietkami, ktoré potom krvopotne drhnete dolu :)  Jeden z odtieňov - Perfectly Plum - je metalický.  Štetček je tak akurát, skôr tenší, pracuje sa s ním fajn. Čo sa týka výdrže lakov, po nalakovaní samostne mi vydržali pekné dva dni, keď som použila aj top coat, približne štyri. Nude odtieň Barely There je verný svojmu názvu - pokiaľ nanesiete jednu vrstvu, pôsobí dojmom, ako keby ste na nich takmer žiaden lak nemali, len pekný, zdravý, lesklý necht v odtieni pokožky. S druhou vrstvou sa zmení na svetlú bielu kávu s poriadnou porciou mlieka. Fabulous je krásna žiarivá fuchsiová a na nohách v sandálkach (konečne!!!) vyzerá super. Marine Blue je modrá, ktorá podľa mňa nie je práve taká, akú si väčšina ľudí predstaví pod pojmom "námornícka", ale ak nemáte (na rozdiel odo mňa) averziu voči modrým nechtom, prečo nie :) 


A keďže spomínané dva najtmavšie odtiene ja určite nevyužijem, budú súčasťou výhry v rozdávačke, ktorú spustím už čoskoro ;)

Nové laky Gel Finish sú teraz v predaji za fajn akciovú cenu.

A ako ste na tom Vy? Lakujete si nechty aj na modro? :)

Lučiak
foto:ja

12 komentárov:

  1. odtieň barely there ma zaujal :) dúfam, že pridáš aj fotku svojich nechtov s týmto lakom :)
    proti modrej na nechtoch nemám nič, ale to naňho musím mať náladu aby som si ho nalakovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten fialovy je krasny
    a lakujem obcas aj na modro len je dolezite dat podklad raz som nedala bola to proste krasa po odlakovani ale z mojimi permanentne ladovymi rukami to aspon vytvorilo doverihodny efekt zombie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. viem si predstavit :) Ja som si raz tak farbila vlasy cervenou, frajerka bez rukavic, tiez to potom vyzeralo zaujimavo :)

      Odstrániť
    2. :D:D:D s tým farbením si ma zabila :D ...výdrž lakov taký slabši priemer no..ale čo oceňujem je krycia schopnosť už v jednej vrstve..to je vážne niečo ! :) Marry

      Odstrániť
    3. no, inak neslo to dole zhruba tyzden, vyzeralo to ako nejaka kozna choroba.

      Odstrániť
  3. Presne som si pomyslela pri pohľade na ten modrý, že to si celá ty a tvoja farba (irónia samozrejme). A to si píš, že mám aj ja averziu na modré laky. Vzbudzujú vo mne dojem márnice a ľudí tam sa nachádzajúcich a ich nechtov :-) Ale na iných ženách sa mi niektoré odtiene modrej páčia. Tak to až tak extra dlho nevydržali. Požadujem aspoň takých 5 dní. Ale tie prvé tri sú celkom pekné. A hlavne také lososovo- ružové, mandarínkové, broskyňové mám v lete veľmi rada a už aj nastáva ich čas.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no jo, presne. Mrtvolky a Monsterky. Nie, naozaj vydrz nie je nijako excelentna.

      Odstrániť
  4. Tyhle laky vypadají naprosto krásně!
    Já teda zatím modré odstíny laků moc nepoužívám, spíš vůbec, ale moc ráda bych si nějaký pořídila a naučila se ho nosit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na nechtoch nebudu? Najma ten fialovy by ma yaujimal :) Inak ja som maniacka prave do lakov farby typu modra, fialova, zelena :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pozri napriklad tu: modaskk.blogspot.sk/2014/05/avon-laky-na-nechty-s-gelovym-efektom.html, dievcata dnes pridali peknu recenziu aj s fotkami vsetkych 4 na nechtoch.

      Odstrániť
  6. Milujem tieto laky ! Mám momentálne červený a krásny výrazný ružový a sú proste neskutočné..používam ich hlavne s povrchovým lakom s platinovým efektom od Avonu, s ktorým vyzerajú naozaj ako gélové ! :) Musím sa priznať, že už dlho som nebola s niečim od Avonu tak spokojná ako s týmito lakmi :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)