utorok 27. mája 2014

Dosť dobré čistiace pásiky: Montagne Jeunesse Pore Strips


Dnes len taký rýchly a praktický tip (a ospravedlňte kvalitu fotiek, cvakala som improvizovane večer v kúpelni mobilom). Neviem, či a ako často používate čistiace pásiky na uvoľňovanie pórov - ja zhruba raz za dva mesiace, výlučne na nos. Nedávno som v Tescu naďabila na tieto zn. Montagne Jeunesse (určite poznáte ich pleťové masky). Boli v akcii, balenie troch kusov za cca 1,20 Eur, tak som ich prihodila do košíka. Doposiaľ som mala skúsenosť s pásikmi Nivea, Balea a tuším ešte Garnier (alebo že by to bol L´Oréal? Už si nepamätám). Tieto sú desne cool, lebo sú čierne :) Obsahujú extrakt z dreveného uhlia, ktoré má mať nejaké extra čistiace účinky. No dobre, no :)


Takže, pásiky sú čierne, používajú sa štandardne - odlíčený, očistený nos navlhčíte (nešetrite vodou), pásik zlúpnete z fólie a poriadne popritláčate, aby dobre priliehal v miestach, kde je predpoklad, že vytiahne najviac toho, čo tam nechcete mať. A potom už len čakáte. Výrobca doporučuje 15 až 20 minút, podľa mňa bohato stačí 10. Po nich nastupuje tortúra s odlepovaním (predtým sa ale presvedčte, či pásik naozaj poriadne zaschol). Mne sa zdá, že tieto pásiky sú predsa len o niečo šetrnejšie k pleti, než napríklad taká Balea. Idú dolu relatívne rýchlo a nos po nich neostáva tak dlho červený, dokonca sa mi následne aj menej šúpe. 


Výsledným efektom - odlúpnutým pásikom s obsahom pórov Vás strašiť nebudem :) Dnes tam aj tak dokopy už nič nemám. To keď sa tieto zázraky objavili v drogériách po prvý krát (niekedy začiatkom 90tych rokov minulého storočia - ježiši, to ale znie!), výsledok po prvom použití ma ohromil :)

Inak, ešte k maskám Montagne Jeunesse - fakt neviem prečo, ale mám k nim strašnú antipatiu. Použila som ich možno dvakrát v živote, už je to dávnejšie, boli to také tie textilné, čo sa prikladajú na tvár. Strašne ma štípali a odvtedy som si žiadnu masku tejto značky nekúpila. Nepáčia sa mi ani tie obaly, pripomínajú mi reklamné letáky na nákupné zájazdy pre dôchodcov - kopec nadpisov a obrázkov. Prepáčte, ale potrebovala som to zo seba dostať :)

Vyskúšali ste už tieto pásiky? A čo masky Montagne Jeunesse, vyhovujú Vám? 

Lučiak
foto:ja

15 komentárov:

  1. ja sa priznam, ze som taketo pasiky nikdy nevyskusala. neviem preco, ale mam dojem, zeby to vobec nefungovalo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ked sa niekedy odhodlas, podla mna budes valit oci :D

      Odstrániť
  2. Ha ha :D toto ma pobavilo! Som rada, že tie ich obaly nevnímam takto iba ja. Nedávno som na tieto pásiky pozerala, ale práve kvôli tomu obalu som ich nevzala. Na ten obal sa toho snažili napchať až príliš, a presne som priateľovi hovorila, že to vyzerá ako tie pozvánky na akcie kde sa dá kúpiť všetko cez oblečenie, papuče, hrnce, drogériu...
    Takéto pásky som vyskúšala iba od Nivea a Balea, a tiež si pamätám na ten "prvýkrát", keď ma to ohromilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No prosim, som rada, ze nie len ja som takto vizualne postihnuta :D

      Odstrániť
  3. ten záver je skvelý :D ja takéto pásiky vôbec nepoužívam, nepoznám ani tú značku :D .. ale minule som sa pozerala v dm po tých od balea, nekúpila som si ich kvôli tomu, že som tomu neverila .. tak možno raz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som to ešte nikdy nepoužila. Ani neviem prečo, možno by som bola nadšená, mám nejaké skryté obavy z poškodenia, poranenia kože. A 1 mám aj doma, darček k nákupu v eshope, tak snáď sa dokopem už niekedy. A keby sa mi to zapáčilo, budem si pamätať, že tieto sú šetrnejšie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uff, tak pri tom odlepovani je to pocitovo vselijake, niekedy naozaj ma clovek pocit, ze zoberie s pasikom aj kozu, ale prekvapivo zatial koza vzdy ostala na mieste :D

      Odstrániť
  5. Čekám, kdy se přece jen nějaká bloggerka odhodlá k naturalistické fotodokumentaci pásku po akci. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale to tu uz tiez bolo... teraz ti fakt nepoviem presne u koho, ale videla som to na nejakom blogu :)

      Odstrániť
    2. http://beautymissfits.blogspot.sk/2014/02/cistiace-pruzky-na-nos-recenzia.html?m=1 tadaaa...

      Odstrániť
  6. Ja som raz už jedny pásiky nafotila ja po použití:)))ale zatiaľ som to neuverejnila:D....Každopádne môj nos je už asi tak odolný, že nikdy nemám na ňom žiadne podráždenie či začervenanie....Baleácke mám akurát doma, kúpila som ich na dobré odporúčania, ale za mňa sú asi najhoršie...najlepšie dopadli u mňa Rival De Loop,len tie sú dostupné asi len v ČR v Rossmanovi, tie mi toho vytiahnu najviac....a stoja 30kč!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nuž ja som konkrétne tieto už použila. A zázrak sa nekonal žiaden. Asi mám skratka extra odolné póry A beznádejnu pleť :-D namiesto toho by som konečne mala skočiť ku kozmeticke ale kto si na to má nájsť čas že ano...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja sa na takéto pásiky chystám už niekoľko rokov..hlavne posledné mesiace si to môj nos už vyslovene žiada, no neviem sa odhodlať..mám z takýchto vecí čo musím strhávať z kože fóbiu..ešte aj leukoplast mi robí problémy :D Ale túžba po tom, aby tie hnusné póriky zmili je väčšia a tento článok beriem ako znamenie, tak sa do toho snáď dokopem ..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já je mám doma a taky si na ně nemůžu stěžovat. Jdou trochu hůře sundat, ale nezkoušela jsem jiné, takže toto nemohu počítat jako jejich mínus... rozhodně jsem ráda, že jsem vyzkoušela :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)