štvrtok 22. mája 2014

Keď dvaja robia to isté, nie je to to isté



Veru, je to tak. Niekedy sa Vám zdá, že ste objavili kúsok ktorý je navlas rovnaký, ako ten Váš obľúbený, ale prax ukáže niečo iné. Dnes tu mám dve dvojice kúskov, ktoré sú na prvý pohľad odtieňovo takmer rovnaké, ale predsa len sa odlišujú.

Začnem rúžmi. Caresse od L´Oréal v odtieni Sweet Berry som si veľmi obľúbila. Má farbu takmer identickú s prirodzeným odtieňom mojich pier, je príjemne hydratačný a napriek tomu, že príliš dlho nevydrží, používala som ho takmer denne. Hodil sa prakticky ku každému typu líčenia. Na Slovensku nemá práve prijateľnú cenu a chcela som pár Eur ušetriť, tak som hľadala nejakú náhradu v rovnakom odtieni... pri jednej návšteve drogérie mi do oka padol rúž z radu Lip Seduction od Dermacolu v odtieni 10. Farba sa mi zdala takmer identická, navyše sa mi strašne páči ten "popísaný" obal a click systém je tiež fajn. Konzistenčne sa však oba veľmi líšia.


Zatiaľ čo Caresse je polotransparentný a krémovejší, Lip Seduction je o čosi suchší a veľmi sýty. To, čo predvedie v jednej vrstve, zvládne Caresse až v takých troch. Navyše, Lip Seduction má takú tú "zrnitú" textúru - niekedy mám pocit, že si nedávam rúž, ale peeling :) Cenový rozdiel je pár eur - Lip Seduction som kúpila za necelých 6, Caresse u nás kúpite aj za 8, aj za 10, podľa toho kde. Čo sa týka výdrže, hoci Lip Seduction nie je celkom dlhotrvácny, vydrží podstatne dlhšie, než Caresse. 

vľavo Caresse, vpravo Lip Seduction

Druhou dvojkou sú laky: o tom, že Barely There od Avonu je jeden fantastický nude odtieň, som už písala tu. Už jedna vrstva Vám vytvorí na nechtoch krásny, prirodzený a lesklý vzhľad. Keď mi prišiel domov v balíčku, povedala som si - aha, veď presne taký odtieň už doma mám - Essence 162 Dare It Nude. No porovnanie ukázalo, že sú si podobné len naoko. Na laku od Essence mi veľmi vadí, že pre pekný vzhľad musíte naniesť dve vrstvy a vtedy začne na nechtoch hádzať taký sivastý nádych, čo sa mi nepáči. Avon Gel Finish má tiež o niečo lešiu výdrž. Cenovo vychádzajú prakticky rovnako - oba kúpite za cenu do 3 Eur.

vľavo Avon, vpravo Essence. Vyzerajú takmer identicky, no na nechtoch je to o inom

Máte nejaké kúsky, ktorými ste chceli nahradiť svoje obľúbené a nevyšlo to celkom podľa Vašich predstáv? 

Lučiak
foto:ja

6 komentárov:

  1. jeden môj milovaný rúž od essence, ktorý bol pribalený v časopise a normálne v ponuke nebol, som chcela nahradiť miss sporty rúžom, ktorý vyzeral presne rovnako, ale efekt ako u teba. essence = loreal, miss sporty = dermacol. a taká sýta farba, hoci rovnaká, sa mi už nepáči, lebo mi nepristane

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja zas tento Dermacol v pohode dopouzivam, aj ked teda ta zrnitost mi pri nanasani nie je prilis prijemna, akurat by ma zaujimalo, ci len ja som taka precitlivela alebo to vadi aj ostatnym uzivatelkam.

      Odstrániť
    2. Ja milujem od Dermacolu odtieň č. 01! A tú zrnitosť som nejako počas jedného roka vôbec nezaregistrovala :) Vždy som bola v tom, že ho mám od omrviniek :D:D:D

      Odstrániť
  2. Nekdy to vyjde a nekdy ne, ze:-) Ja vymenila Benefit Brow-zings za Catrice na oboci a nemuzu si to vynachvalit, ale muj obcasny pokus pri hledani podobnych odstinu mych oblibenych MAC/Chanel tvarenek v drogerii vzdy dopadne katastrofalne, takze uz to ani nezkousim :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak niekedy to vyjde :) Jo tvarenky/bronzery z drogerie nemam v oblube ani ja, s tymi kvalitnejsimi je to neporovnatelne.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)