pondelok 5. mája 2014

Ružová s L´Oréalom


Od mamy som dostala tento metalický ružový tieň Infaillible od L´Oréal v odtieni 004 Forever Pink. Ona ho zas dostala ako darček, ale ružovú farbu v líčení a obliekaní programovo ignoruje, takže som sa ho s láskou ujala :) Tiene Infaillible sú podľa mňa super, pár som ich už mala, hádžu krásne odlesky. A tak vzniklo toto jednoduché denné líčenie, ktorého základom je práve spomínaný očná tieň. Rúž je od Avonu, v odtieni Frozen Rose. Fotila som po umytí vlasov, takže aj s turbanom na hlave :)



Lučiak

foto:ja

17 komentárov:

  1. Tieto tiene mám veľmi rada a naozaj majú krásne odlesky, už sa mi stalo, že som dostala otázku, ako som si tak dúhovo- dymovo dokázala naniesť tiene a koľko tieňov som použila. Mala som len 1 Infallible :-) A s turbanom to vyzerá super, ako reklama na luxusný welness hotel!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano, pekne su tie tiene, aj sa s nimi dobre pracuje.

      Odstrániť
  2. Jeeej krásne líčenie ;) Podobné tiene mám od Maybelline-Color Tattoo a hádžu rovnaké odlesky. Už dlho sa chystám na kúpu Infaillible, no brala by som niečo v hnedej alebo medenej.
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Luci, tak toto je krásne, také nežné a romantické. S tým turbanom to Julka presne vystihla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wáu, to vypadá krásně! Růžová na očích se mi moc líbí (u mě to vypadá trochu "uplakaně") ale tobě to moc sluší :) Tyhle Infaillible stíny bych chtěla už konečně vyzkoušet.. Všichni, dokonce i v Americe, o nich básní a já jsem se na ně ani nekoukla v drogerce ještě :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prave, ja si na ten uplakany vzhlad pri tienoch tiez musim davat pozor, ale ked zvolim odtien, ktory ma studeny podton, je to v pohode.

      Odstrániť
  5. Moc hezké jemné líčení, já mám Naughty strawberry a taky je to fajn růžová.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Velmi pekne :) Mozem sa spytat ako si tiene podobnej konzistencie nanasas? Stetcom? Resp. su to take typicke "mastne" tiene? Lebo farba sa mi paci len mam dost sa mastiace viecka a tienov inej ako pudrovej konzistencie sa trochu bojim.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vies co, nanasala som ich klasicky aplikatorom, uplne v pohode. Nie su mastne, su to vlastne sypke tiene, natlacene do dozy, takze aplikator na nich pritlacim, trochu tahom otriem a licim. Ja mam prirodzene dost mastne viecka, takze bez bazy pod ocne tiene sa nezaobidem a s nou je to v poriadku.

      Odstrániť
  7. Ružová ti pristane! :)
    Presne tento tieň mám doma a tiež som ho dostala od mamči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj. Máte nejaké skúsenosti so značkou make up atelier paris? chcela by som ju vyskúšať ale bojím bojímmm:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mám jeden Infaillible, béžový odtieň a veľká spokojnosť, čo sa výdrže, pigmentácie aj konzistencie týka. Veľmi podarený produkt..

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Frozen Rose na pery je aj môj obľúbený odtieň od Avonu.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásna baba a to líčenie je krásne, ale neber to v zlom - až na to nešťastné obočie :))))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)