pondelok 26. mája 2014

Silikónová kytička: báza pod make up Ryor

produkt venoval e shop maxcare.sk


Keď som zistila, že už aj Ryor prišiel na trh s podkladovou bázou pod make up, veľmi som ju chcela vyskúšať. Bolo mi to umožnené vďaka ponuke e shopu maxcare.sk, ktorý má kozmetiku tejto značky v sortimente. 

Neviem, ako ste na tom s bázami pod make up Vy, ale ja už roky (viac či menej úspešne) hľadám takú, ktorá by spĺňala moje predstavy aspoň na 90%. A úprimne musím priznať, že zatiaľ som takú nenašla. Najväčším problémom býva premiera silikónov, čo mi jednak nie je pocitovo príjemné a hlavne, po pár hodinách sa potom spoľahlivo lesknem, ako naleštené jablko :( 

Podkladová báza Ryor prišla v nádhernej, kvetmi obsypanej krabičke. Za balenie dávam palec hore. Trochu ma zaskočila veľkosť - som zvyknutá na štandardných 30, eventuelne 15 ml, ale táto krabička v sebe ukrýva mini tubičku s obsahom 10 ml. Nuž, praktické na cesty, povedala som si. Po otvorení a prvom pohľade na samotnú bázu mi bolo jasné, že tento kúsok je silikónový naozaj štedro. Pri pohľade na zloženie bolo vymalované:


Po vytlačení dostanete z tuby toto: 


Po pleti kĺže jedna radosť, veď bodaj by aj nie, vhľadom na zloženie. Veľmi dobre sa "usadí" a ku cti jej slúži, že na tvári nezanechá taký ten šmykľavý pocit (ktorý som mala napríklad po 5 Sec. Blur od Garnier) Naozaj viditeľne uľahčuje aplikáciu make upu, takže túto úlohu si plní na jednotku. Podľa výrobcu ju môžete použiť nie len pod make up, ale aj ako podklad pod očné tiene. Za ďalšie plus považujem, že sa neusádza v póroch a jemných linkách. Takže okamžitý efekt je veľmi dobrý. 

Spolupráca s make upom a pleťou počas dňa už ale tak bezproblémová nie je. Už po cca 5 hodinách sa na T zóne parádne lesknem (v porovnaní s aplikáciou make upu bez tejto bázy), k večeru je to už beznádejné. A samozrejme, kde je veľa kožného mazu, tam dochádza k zníženej trvácnosti make upu. 


Tak si to zhrňme:

- praktické kabelkové balenie
- multifunkčné použitie na tvár aj na oné viečka
- nezanecháva pocit nepriedyšnej pleti
- zlepšuje vzhľad a aplikáciu make upu bezprostredne po nanesení 
- štedro silikónové zloženie podnecuje produkciu kožného mazu 

Cena je pomerne prijateľná, niečo málo cez 5 Eur. Úprimne, po otestovaní by som si túto bázu iniciatívne znovu nekúpila, suchšej pleti, ktorá nemá problémy s mastením T zóny, by ale mohla vyhovovať. 

Máte podobné skúsenosti s podkladovými bázami, ako ja? Ktorá Vám vyhovuje? 

Lučiak

foto:ja

2 komentáre:

  1. ja bázy na sebe neznesiem. nemám rada ten pocit. ale nešetrím nimi, keď niekoho iného líčim :D a zatiaľ sa nikto nesťažoval.
    sranda je, že keď som sa učila na štátnice galeniku, tak som sa o silikónoch dočítala, že nebránia pokožke dýchať a robia ju jemnejšou. s tým druhým súhlasím, to prvé mi príde divné... ale určite je to na zamyslenie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vies co, s tymi silikonmi je to proste individualne. Mas zeny, ktorym nerobia ziadnu neplechu, naopak si to pochvaluju. U mna je to loteria. Takto vyrazne silikonove bazy mi mastia plet a casto sa mi po par dnoch vyhodia mikrozapaly.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)