piatok 30. mája 2014

Spotrebované 05/2014


Je tu koniec mesiaca, tak sa poďme spolu pozrieť, čo sa mi v máji podarilo spotrebovať a aké sú moje záverečné dojmy z týchto kúskov.

- sprcháč z radu Aroma Ritual od Dermacolu s parfumáciou "Karibský sen". Bolo príjemný, dostatočne som ho ospievala už v recenzii, no znova si ho už nekúpim, respektíve nie v najbližších mesiacoch - na leto mi je táto parfumácia príliš sladká. 

- maskara Shock od Collistar. Bolo to už moje druhé balenie a to myslím svedčí o tom, že ju považujem za naozaj skvelú. Keď vyčíham nejakú dobrú príležitosť (rozumej prijateľnú cenu), kúpim znova.

- šampón z radu Ultimate Elixir s keratínovým komplexom od Gliss Kur. Na drogériový produkt veľmi slušný výkon. 

- najnovšia letná edícia gélov na holenie od Balea. Môže byť, ale radšej mám predsa len tú s vôňou citrónových koláčikov.

- micelárna voda Perfect Cleanser 2v1 od Dermacol. Znova určite nie.

- krémy proti celulitíde od Avonu mám rada, najviac ten s karambolou. Nie že by som si myslela, že budú mať na moje "dolíčky" na stehnách zásadný vplyv (vsádzam na iné zbrane), ale vedia pekne vyhladiť vrchnú vrstvu pokožky a nevysušujú, ani nelepia. 

- tento "no name" odlakovač bez acetónu bol skvelý. Mimoriadne účinný, odlakovanie s ním išlo jedna radosť. Nedávno som si kúpila Balea odlakovač s kokosovým olejom a ide to s ním ako v lete na saniach :( Tento je s výťažkom z nechtíka lekárskeho a výrobca je DVA PLUS s.r.o. z Nitry. Tak keď budete najbližšie v drogérii (ja som kúpila v 101), mrknite naň. Má modrú farbu. 

- sérum na uhladenie vlasov z kaderníckeho radu Essensity od Schwarzkopf. Dopoužívala som ho horko ťažko, veď si kliknite na recenziu. Naozaj nemá prakticky žiadne účinky. 

- obľúbený odtieň 103 rúžu Caresse. Nič sa nedá robiť, kúpim znova :)

- micelárna voda Caudalie. Znova? Za tie peniaze, čo stojí? Muehehe! 

- očný krém z radu System Absolue od Annemarie Borlind. Veľmi dobrý očný krém, ako som napokon písala už v recenzii.

Matte Comfort kompaktný púder od YR. Púder sám o sebe je výborný - pekne zmatňuje a skvelo kryje, takže ak si trafíte vhodný odtieň, počas dňa dokonca nahradí aj make up alebo BB krém v miestach, kde už "zliezol" z tváre. Jediné, čo mi na ňom vadilo, bolo nepraktické balenie - do kabelkovej taštičky priveľké, aplikačná hubka je zas malá, takže celé to oddelenie by som z balenia odstránila a bol by šikovný, tak akurát.

- top coat Mega Shine od Sally Hansen. Dlho som z neho bola nadšená, až kým som neobjavila iný, ktorý je ešte lepší. Čoskoro Vám o ňom napíšem. 

- a na záver nejaké tie pleťové masky: obľúbené od  Natuderm a maska od Manuka Doctor - o tejto značke bude tiež v blízkej dobe na blogu reč, takže zatiaľ bez podrobností. 

Máte s niečím z mojich májových vyprázdnencov skúsenosť? Zhodneme sa? 

Lučiak

foto:ja

9 komentárov:

  1. V podstate som z toho mala len odlakovač, to isté balenie, ale ružový a veľká spokojnosť. Ale to nič nemení na tom, že mám tento typ príspevkov hrozne rada! dochádza mi celuliťák, tak asi siahnem po Avone :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt? No pre mna je to viacmenej taka povinna jazda, ale fajn je na tom to spatne zhodnotenie produktu.

      Odstrániť
  2. Gliss Kur sampon pouzivam aj ja prave teraz a tiez som s nim spokojna a sprachace od Dermacolu som si zalubila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no pre mna je to prvy sampon od Gliss Kur, ktory mi vyhovuje

      Odstrániť
  3. No to som zvedava na ten lepsi top coat lebo ja dlho hladam a stale neviem najst tak dufam ze uz coskoro bude o tom lepsom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. rozhodně plánuju ten nový gel na holení, Balea mi vyhovuje víc než Gillette (líbí se mi barvy a vůně :D) a chci si koupit i plánovaný borůvkový, který už je na německých dm stránkách. a caresse rtěnky jsou prostě bomba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak mne zasa jednoznacne vyhovuju viac gely od Gilette - su hustejsie, staci mensie mnozstvo a tym padom podstatne dlhsie vydrzia. Kupujem ich ale len ked su v nejakej akcii, inak u nas stoja aj cez 5 Eur.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)