piatok 13. júna 2014

Jour d´Hermes


Predstavím Vám ďalšiu z mojich najnovších parfumových lások: Jour d´Hermes. Krásnu bielu kvetinovku, ktorú rada nosím do letných, nie tých úplne najhorúcejších dní. Kto má trochu naňuchanú parfumovú produkciu značky Hermes, vie, že neprodukujú prvoplánovo ľúbivé vône. Viacero ich oficiálne dámskych parfumov sa pohráva s unisex a viem, že ich preferujú aj niektorí muži. Ja unisex vône príliš neobľubujem, ake keďže v Jour d´Hermes je naozaj požehnane kvetín, vyhovuje mi. Naviac, posledné roky mám najradšej vône, v ktorých cítim okrem mojich obľúbených zložiek aj niečo trochu konfliktné, len taký akcent, ktorý Vás počas dňa núti nad vôňou premýšľať a nedá pokoj. A o to sa v tomto prípade stará presne spomínaný unisex závan. Jemne ma vyrušuje, ale páči sa mi to :) Začiatok je trpko citrusový. Po chvíli začnú dominovať biele kvetiny a ozýva sa príjemne teplý, drevito-pižmový základ. Môj celkový dojem z nej je ako prechádza kvetinovo-mandarínkovým sadom. Tvorcom vône je Jean-Claude Ellena, ktorý pre Hermes komponoval niekoľko vôôôôôní, okrem iného aj megaúspešné série Un Jardin... a Hermessence, Legendárnu Dia od Amouage a ako som zistila, aj moju mimoriadne obľúbenú pánsku Declaration od Cartier. Nuž, naozaj luxusný nos :) 


Ďalším náhodným zistením, ktoré ma potešilo, bolo že som dostala plniteľný typ flakónu (bol to darček "na objednávku" :), takže ak sa minie a dovtedy ma neomrzí, stačí dokúpiť len náplň. Vyhodiť flakón by bola naozaj škoda - je krásny a elegantný, s poriadnou dávkou skleneného dna, takže má riadnu váhu. Pokojne by sa dal použiť ako ťažítko (alebo trochu morbídne, dalo by sa ním niekomu veľmi štýlovo ublížiť :)

Páčia sa Vám vône od Hermes? 

Lučiak

foto:ja

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)