piatok 22. augusta 2014

Astor Anti Shine Make Up: zmatňujúci prepadák roku


Predstavujem Vám ďalší kúsok, ktorého pôvod spadá do kategórie "Lučiakove nepremyslené nákupy". To sa proste tak stane, že sa ocitnem v obchode, väčšinou v časovej tiesni, potrebujem vyriešiť nejaký kozmetický problém a vezmem si na to niečo, čo by som si normálne nekúpila (make upy od Astor mi nevyhovujú), žiadne predchádzajúce čítanie recenzií na nete, žiadne prezeranie swatchov, nič. Len rýchla skúška testerov na chrbte ruky, aha, hm, tento Beige 300 by mohol byť, je to ľahké a volá sa to Anti Shine, toto bude ok. A už som aj pri pokladni a cálujem. 

Lenže tento impulzívny nákup, ten mal svoju hlbokú psychologickú príčinu! Skrátka a dobre, moja pleť je posledné dva mesiace tak nejak úplne mimo. Respektíve, nie celá, ale T zóna. No a? - hovoríte si možno. Veď je leto, nie? To je normálne. Pche, že leto. Ja mám v poslednej dobe pocit, že sa nenápadne meníme na  kolóniu Hondurasu alebo čo (sú v Hondurase vôbec tropické džungle? Dúfam, že hej!) Áno, v júni a v júli bolo pár fakt pekných a slnečných, horúcich dní. Ale odkedy začal august, neviem, ako u Vás, ale u nás prakticky v kuse leje. Zamračené, dusno, tak do 25 stupňov a človek aby chodil obalený v igelite. No aj tak sa mi T zóna leskne tak, ako nikdy predtým. A je úplne jedno, čo na seba napatlám, aké zmatňujúce serepetiny, púdre, proste, žije si TO vlastným životom. Ale ešte som to definitívne nevzdala a nečakám, kým to prejde samé, ale dávam šancu ďalším kúskom, ktoré by mi mohli pomôcť prekonať toto divné, lesklé obdobie. Preto tento dlhý úvod, aby ste vedeli, aké myšlienkové pochody ma doviedli ku kúpe Anti Shine od Astor. Len tak, na blindovský blind.

Takže, odtieň 300, Beige, je béžová s výrazne žltým nádychom. Make up má gelovo-krémovú konzistenciu. Rozotiera sa dosť na figu - na pleti rýchlo zasychá a je problém ho aplikovať v rovnomernej vrstve. Krytie je také vyššie stredné, na akné rozhodne stačiť nebude. Keď sa Vám ho konečne ako-tak podarí aplikovať k Vašej spokojnosti, môžete skonštatovať, že takto, bezprostredne po rozotrení je ten efekt celkom slušný (na drogériový make up). Pleť je zmatnená, ale nevyzerá omietkoidne. OK, s pocitom spokojnosti dokončíte líčenie a vyjdete do ulíc...

z ľava: po vytlačení z tuby, po rozotretí prstom a po úplnom rozotretí

A potom, niekedy zhruba po 6 hodinách sa pozriete do zrkadla a zľaknete sa, že Vám práve začína vitiligo alebo čo. Tento make up s postupom času na tvári brutálne fľakatie. Ale fakt, že strašne. Najhoršie je to v miestach, kde ste aplikovali bronzer alebo líčka - vytvárajú sa tam šialené, hnusné mapy. A to môj milovaný bronzer Pupa používam tak dlho práve preto, že som konečne našla taký, ktorý fľaky nerobí a drží! Nuž, gratulujem ti Astor, dokázal si to. Ukázal si mi, že aj bronzer Pupa môže vďaka tebe vyzerať tak, ako nikdy. Naviac - a vlastne to súvisí s predchádzajúcou časťo - okrem fľakov zvýrazňuje suchšie miesta na pleti. 

Fotky: urobené bezprostredne po aplikácii, takže to vyzerá obstojne. Fotky ofľakateného ksichtu nemám - keď som to zistila, nemala som sa čím odfotiť (2x) a po tretí krát si to na tvár dať odmietam. Takže mi musíte iba veriť, nedá sa nič robiť. Čestné pionierske, nepodplatila ma konkurencia, nevymmýšľam si. 




Ešte späť k tomu zmatneniu - slušné bolo cca do tých 5-6 hodín, potom som už cítila, že sa začínam lesknúť a to bol dôvod pohľadu do zrkadla, kde som zistila to, čo už viete. Make up sa predáva za cenu plus - mínus 8 Eur. Moja rada znie: nebrať! Ani v akcii.

No a čo ďalej? Znechutená som si objednala drahý zmatňujúci make up (po dôkladnom štúdiu swatchov na webe aj osobnom testovaní v parfumérii), ktorý bude novým prírastkom do projektu High End. Recenzia čoskoro.


Tak a teraz čakám, že sa nájde niekto, kto mi napíše, ako mu ten make up fantasticky vyhovuje.

Lučiak
foto:ja

10 komentárov:

  1. ohoho, podobne som si to nejako teraz zažila s Loreal Inffalible :D ale pozerala som aj na tento počas jeho kúpy, a začínam byť nejako rada že som vybrala Loreal :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne toto som ja zazila s Lorealom Inffalible - tiez zltejsi nez som cakala a hrozna aplikacia, nakoniec som to vyriesila tak (nechcem ho vyhadzovat, aj ked som ho kupovala v akcii, najlacnejsi nebol), ze ho miesam s kremom Hydrabio Legere, lebo nejake extra krytie nepotrebujem. Aspon neflakateje pod bronzerom/pudrom :) S Astorom makeupom som bola spokojna jedine s Mattitude, sice priemer, ale aj odtien, vydrz a aplikacia viacmenej bez problemov

      Odstrániť
  2. Ja som tento makeup skúšala len v drogerke a hneď sa mi nepozdával, už len to balenie je podľa mňa odstrašujúce :/ škoda vyhodených peňazí no..

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, to balenie je tiez des. Pripomina mi krem na ruky.

      Odstrániť
  3. No som rada, že sa tu objavila recenzia skôr ako som si ho kúpila. Lebo v oku som mala práve tento. Takže vrelý vďaka. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ale na fotkach po aplikaci vypada celkem fajn :D.. Skoda peněz, ale z chyb se člověk učí :D
    http://katlynsfashion.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. u mna by nepresiel tiez. mam rada leskle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Musim len suhlasit. Mala som ho a cista katastrofa. Takze skoncil v kosi.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie odtiene fakt nevyzerajú nič moc, je to dosť oranžové, tiež som sa inak po ňom pozerala, ale toto ma presvedčilo o tom, že to asi nebude dobrý nápad. Viac mi vyhovujú ružové podtóny make-upov, tie jediné na mojej pleti neoxidujú a sadnú mi normálne.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Astor sa mi celkovo nepáči, pravdepodobne by som sa v drogérke po ňom ani neobzrela, stojany s Astorom ignorujem... :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)