utorok 2. septembra 2014

Granátové jablko od Weledy je mňam!

produkt venoval e shop naturalisvita.sk


Mňam síce nie je doslovne (konzumovať som ho neskúšala, hoci - vid zloženie nižšie - iste by som to prežila v zdraví), ale tento olej je mňam na prvé privoňanie a určite si "pošmákne" aj Vaša pokožka. Granátové jablko patrí k mojim najobľúbenejším druhom ovocia a pleťové oleje zas k najobľúbenejším typom kozmetiky. Preto som neodolala tomuto kúsku a neľutujem. Značku Weleda nekupujem pravidelne, skôr sporadicky (nepýtajte sa ma prečo - je toľko skvelých značiek, ktoré jednoducho nestíham, lebo nie som chobotnica a 10 hlavý drak). Každopádne, milovníčky prírodnej kozmetiky určite Weledu registrujú. Bola to jedna z prvých značiek prírodnej kozmetiky, ktorá sa u nás začala predávať (prehovorila pamätníčka :)

Regeneračný pleťový olej je produkt multifunkčný - môžete ho používať na tvár aj na telo. Vďaka svojej nádhernej (nepreháňam) vôni preferujem druhý spôsob. Použiť ho po sprche na moju extra suchú pokožku je sto krát lepšie, než použiť bežné, umelo parfumované telové prípravky z drogérie. Obal je pekne oldchoolový, tak, ako býva pri tejto značke zvykom ;) Oceňujem farbu tmavého skla, ktorá chráni olej pred znehodnotením slnečným svetlom. 


Granátové jablko je v kozmetike najčastejšie využívané ako účinná zložka anti-age prípravkov. Okrem samotného oleja zo semien granátového jablka v zložení nájdete ďalšie rastlinné oleje: jojobový, slnečnicový, sezamový... Do pokožky pekne vsiakne a zanechá ju viditeľne pružnejšiu, žiarivú a pekne prevoňanú (áno, tou vôňou som naozaj unesená). Nech sa páči, kompletné zloženie:


100 ml balenie (mne na jednu celotelovú aplikáciu stačí množstvo vo veľkosti cca 1 lyžice) kúpite (okrem množstva inej prírodnej kozmetiky) napríklad v e shope naturalisvita.sk, ktorému ďakujem za možnosť vyskúšať tento naozaj výborný kúsok.

Lučiak

foto:ja

8 komentárov:

  1. Ja sa olejom akéhokoľvek druhu, samozrejme okrem tých na vlasy, vyhýbam veľkým oblúkom. Mala som zatiaľ len nepríjemné skúsenosti. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oleje mám moc ráda,a le dávám jim přednsot spíš v zimě, kdy mám pocit, že jsem jak zcvrklé jablko. V létě naopak sahám po lehčích vertzích tělových mlék nebo jsem si dost oblíbila Niveu do sprchy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som to tu uz spominala vela krat, ze nic lepsie po depilacii ako olej neexistuje - upokoji pokozku a je to perfektna prevencia zarastania chlpkov. Takze oleje su tym padom u mna celorocna zalezitost.

      Odstrániť
  3. juj, ten by sa mi páčil v mojej zbierke olejov

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To znie skvelo. Akurat som sa ohliadala po niecom, co by bolo prijemne, vonave, zdrave, prospievalo pokozke a dalo sa pouzit aj ako masazny pomocnik. Myslim, ze som nasla kandidata No 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Od Weledy mam doma levandulovy olej a je uplne skvely. Vyuzivam najma na masaz a tiez vecer na spanky na upokojenie a lepsi spanok :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)