piatok 5. septembra 2014

Projekt High End 10: Clarins Ever Matte


Na dnes tu mám recenziu pekného, okrúhleho, desiateho prírastku do mojej zbierky dekoratívky v rámci Projektu High End. V rámci akcie "besná T zóna" som sa rozhodla siahnuť radšej po overenej istotke, ako experimentovať s drogériovými zmatňujúcimi make upmi (s neistým výsledkom). A prečo Clarins? Jednak preto, že s touto značkou mám viac pozitívnych, než negatívnych skúseností. Ďalej preto, že Ever Matte má na webe viac-menej pozitívne recenzie. Išla som si aj pekne osobne do parfumérie overiť odtieň a napokon som ho objednala z e shopu Fann (kde ma s použitím zľavového kupónu a dodatočnej vernostnej zľavy vyšiel v celku prijateľne). Vzhľadom k tomu, že som ešte stále čiastočne opálená, so zvolila odtieň 110 Honey - stredne intenzívna béžová so žltým nádychom. K odtieňu sa ale ešte dostaneme detailnejšie.



Ever Matte je bez obsahu oleja a má SPF 15. Nie je vyslovene tekutý, skôr fluidno-krémový a trochu som sa bála, ako si bude rozumieť s Hakuro H50 (v poslednej dobe si make upy vyberám aj podľa toho, či sa dajú v pohode nanášať s týmto make up štetcom). Rozumie si veľmi dobre. Nanáša sa príjemne a ľahko, na pleti pôsobí prirodzene. Páči sa mi, že na rozdiel od niektorých zmatňujúcich make upov nerobí na pleti síce matný, ale neprirodzene omietkový efekt. Po chvíli sa na pokožke mení na jemne púdrový a to trošku robí problém pri nanášaní korektoru a hlavne jeho rozotieraní do stratena, ale nie je to nič dramatické, len taký malý postreh. Krytie nie je najvyššie, označila by som ho za vyššie stredné - s výraznejšími začervenaniami si neporadí a musíte použiť korektor. 

odtieň 110 Honey - ani by ste nepovedali, čo? Vyzerá naozaj dosť svetlý, ale nenechajte sa oklamať prvým dojmom.

po jemnom rozotrení - tu už začína farba pôsobiť reálnejšie

Bezprostredne po nanesení som s odtieňom úplne spokojná, sedí mi ako uliaty. Problém tohto make upu (alebo možno len tohto odtieňa, neviem) je, že počas dňa na pleti oxiduje a tmavne. Keby bol prelom júla a augusta, ani by mi to nevadilo, ale keďže intenzita môjho opálenia na tvári je už podstatne slabšia, 110tka napokon pre mňa momentálne nie je celkom ideálna. Riešenie je jasné - kúpiť ďalší, svetlejší a dočasne miešať, až napokon prejsť úplne na svetlú verziu. 

vľavo úplne nahá pleť, vpravo make up bezprostredne po nanesení. 

Čo sa týka zmatňujúceho efektu, 6 hodín dá úplne v pohode, potom sa T zóna začne jemne lesknúť. V podstate som s ním až na tú oxidáciu, ktorá ma trochu prekvapila, úplne spokojná a kúpu neľutujem. Bežná cena v našich kamenných parfumériách sa pohybuje okolo 35-38 Eur, mňa po spomínanej zľave vyšiel na 28 a ešte som v rámci akcie mohla kúpiť dva kúsky v hodnote 10 Eur "zadarmo". Ako som si všimla, v našich obchodoch je k dispozícii tak 5-6 odtieňov. 

Ako sa Vám pozdáva efekt? 

Lučiak

foto:ja

7 komentárov:

  1. Hm, Clarins mám veľmi rada a hoc som len pred pár dňami načala nový Bourjois make-up, taká recenzia na Clarins nikdy nie je na škodu! Vyzerá veľmi v pohode na to čo chcem ja od make-upu...len tá oxidácia hmmm:/ to nemám rada, zvlášť keď ja vždy potrebujem najsvetlejšie make-upy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No podľa fotky vyzerá, že úplne matná nie si, Takže toto nebude asi nič pre mňa. Ja zbožňujem totálne matné make-upy s čo najvyšším krytím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak a prave to mi na nom vyhovuje, ked ta plet posobi "zivo" :)

      Odstrániť
  3. velmi podareny makeup, pisala som o nom v uplne prvych empties na mojom blogu (ach, nostalgia), ja som mala najsvetlejsi odtien 103 a ten urcite neoxidoval.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to si ma potesila, zrejme to bude zalezitost tohto odtiena

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)