štvrtok 16. októbra 2014

Testujeme: YSL Le Teint Touche Éclat


Tak a dnes ďalší, prefláknutý kúsok z high end rodiny zo vzorky. Opäť vec, na ktorú som sa dlho chystala, dokonca som si tento make up chcela kúpiť naslepo v plnom balení. Napokon k tomu nikdy nedošlo a po vyskúšaní som rada, že nie :) Nie že by to bol zlý make up. Len má pár vlastností, ktoré mi nesedia a som rada, že som to zistila takto zo vzorky a nie z drahého, klasického balenia :)

Le Teint Toche Eclat je oficiálne rozjasňujúci make up s ľahkou textúrou, ktorá má pleti poskytnúť pocit ľahkosti a taký ten "no make up" efekt. Obsahuje SPF19 (prečo nie rovno 20, sa zamýšľam?) a okrem rozjasňujúceho efektu má veľké benefity v oblasti zloženia: neobsahuje parabény, sulfáty, minerálne oleje a v duchu aktuálnej anti GMO vlny výrobca nezabúda zdôrazniť, že ani žiadne GMO zložky. 

odtieň B40

Ku mne sa dostalo pár vzoriek v odtieni B40, čo je stredne tmavá, neutrálna béžová. Keď som make up z vrecúška vytlačila, trochu ma prekvapilo, ako relatívne svetlo tento odtieň pôsobí, no na tvári sa javil úplne inak, už bol verný svojmu kódu a farebnej teplote. Keby bolo leto a bola by som ešte opálená, sadol by mi ideálne, no teraz je pre mňa už predsa len trochu pritmavý. Našťastie, nebolo to nič také, že by som s ním nemohla vyjsť na ulicu. Počas dňa ešte trochu zoxidoval a mierne stmavol. 

Konzistencia je naozaj ľahučká a tekutá, nanáša sa príjemne. Super je, že absolútne nezalieza do pórov a jemných vrások.  Krytie by som označila ako nižšie stredné, ak máte začervenania, bez korektoru si rozhodne neporadíte. Toto by som označila ako jeho prvé mínus. Rozjasňujúci efekt som, napodiv, vôbec nezaznamenala. Tretia vec, ktorá mi na ňom vadila najviac, bol zvláštny, akoby lepkavý pocit na tvári, ktorý som po aplikácii mala. A trval celý deň. Podvedome som sa bála tváre dotknúť, akoby sa make up okamžite mal prilepiť k prstom. Bol to naozaj divný dojem. 

efekt na tvári 

Čo sa týka výdrže, tá bola aj vzhľadom k vyššie uvedenému prekvapivo veľmi dobrá. Make up držal až do večera. Samozrejme, T zóna sa už k večeru leskla, ale len mierne a ostatné časti tváre sa neleskli vôbec a to som schválne nepoužila ani púder. Make up je na trhu celkovo v 16tich odtieňoch, u nás sa reálne dá zohnať tak 6. Na Slovensku predáva značku YSL Marionnaud a tam sa jeho cena pohybuje okolo 40 Eur. Aktuálne sa mi ho nepodarilo nájsť v ponuke žiadneho slovenského e shopu okrem jedného, ktorému práve nefandím a kde je za cenu takmer identickú kamenkám - 39,90. 

Ak to mám zhrnúť, pokiaľ máte vcelku bezproblémovú pleť a trafíte si správny odtieň, nemusela by to byť zlá voľba. YSL medzičasom prišiel na trh s ďalším novým make upom, takže som zvedavá a teším sa, ako ho v dohľadnej dobe vyskúšam. 

Lučiak

foto:ja

5 komentárov:

  1. ten lepkavý pocit by som asi nezniesla, doma máme legendárny krém Eight Hour od EA a raz som mala hlúpy nápad, že keď je to krém, dám si ho namiesto denného, mala som presne ten istý pocit:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ejha, to si viem rpedstavit, lebo 8 Hour u mna tak maximalne na ruky, na tvar v ziadnom pripade.

      Odstrániť
  2. Ako odhliadnuť od lepkavosti ten výsledný efekt sa mi na tvojej pleti páči. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som ho mala, bola som spokojna, na lepkavy pocit si vobec nespominam, akurat, ze som mala problem s odtienom, nakoniec som si objednala z netu BR10, ale ano to nebolo uplne ono... pisem o tom aj v recenzii http://thebeautycouloir.blogspot.sk/2013/06/recenzia-make-up-yves-saint-laurent.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)