štvrtok 13. novembra 2014

Mnoho povyku pre nič - dve kultovky od Antipodes


Tak som pred nejakým časom neodolala a prihodila do košíka na feelunique aj toto šikovné duo, keď už je to Antipodes (vraj) také super, že by ho asi každá (naozajstná) beauty blogerka mala vyskúšať. Duo mám doma už pár mesiacov, ale na svoju serióznu premiéru na mojej tvári si muselo trochu dosť počkať. Najprv som totiž len tak cvične odskúšala Vanilla Pod na ruke a usúdila som, že používať tento krém na deň koncom leta by nebol asi ten úplne najlepší nápad. Potom, niekedy začiatkom októbra, som si povedala "už" a tak sa teraz môžete dočítať, či sa oplatí objednať aspoň túto srandu za 15 libier  na skúšku alebo lepšie urobíte, ak si ich odložíte na niečo iné.

Duo obsahuje pleťový olej s prívlastkom Divine s avokádovým a rosehip (nemáme na to v slovenčine adekvátne krátke slovo a ružovopukovým sa mi nepáči) olejom (a ešte aj makadamiovým, jojobovým a viacerými esenciálnymi olejmi). Divine je asi preto, že podľa nejakého výskumu stimuluje tvorbu kolagénu typu 1 (to je ten, ktorý je v ľudsko tele najrozšírenejší) v pleťových bunkách o 51%. Čo - ak by to bola pravda - by bolo naozaj super. Mne sa to ale nejako nezdá, nepomôžem si. Nie som chemik, farmaceut ani iný expert tohto typu, ale čiste laicky, na základe akých-takých školských vedomostí mi nejde do hlavy, že by niečo aplikované zvonka mohlo stimulovať tvorbu kolagénu v pleti až natoľko. No ale čo ja môžem vedieť, som len beauty blogerka. Na krabičke je uvedený aj zdroj tohto tvrdenia, teda vlastná štúdia, ktorú si Antipodes nechali realizovať. 

Moje testovanie oleja samozrejme neprebiehalo v labáku, ale na vlastnej tvári. A po cca mesačnom pravidelnom používaní oleja (večer, v rámci starostlivosti o pleť) by som to zhodnotila asi tak, že Divine oil je príjemný pleťový olej. Akých je na trhu ďalších xyz. Vonia akceptovateľne, do pleti celkom rýchlo vsiakne, v podstate mi väčšinou úplne nahradí nočný krém. Žiadne dramatické zlepšenie pleti som si za dobu používania nevšimla. 

Druhým zúčastneným kúskom je hydratačný krém Vanilla Pod s obsahom manuka medu, antioxidantov z vinnej révy a - ako inak - rosehip-u. Rosehip je v poslednej dobe in. Kto by sa nechal zviesť názvom a očakával by nejakú výraznú vanilkovú parfumáciu typu Balea, zažije trpké sklamanie. Ja som nič také neočakávala (v duchu hesla je to organické, takže to asi bude smrdieť), takže sklamanie sa nekonalo, naopak. Krém nevonia takmer vôbec vanilkovo, ale inak (bylinne balzamicky) a veľmi príjemne. Jednej veci ale celkom nerozumiem - ako do pekla toto môže byť denný krém, naviac vraj ideálny aj pod make up.  OK, som ochotná pripustiť, že ak má niekto šialene suchú pleť alebo sa ide lyžovať niekde do Álp alebo bivakovať na Sibír, ako denný krém sa Vanilla Pod môže fakt hodiť. Do štandardných klimatických podmienok u nás a na pleť ak už nie vyslovene mastnú, tak aspoň s klasickou T zónou a navyše pod make up, to podľa mňa veľmi reálne musí skončiť katastrofou. Najneskôr o tretej poobede.  Asi ste z toho už vyrozumeli, že krém je dosť mastný. Čo je zaujímavé, lebo inak sa jedná o krém na báze vody. Hneď na druhom mieste je ale maslo shea. Bohato zastúpené budú asi aj ostatné rastlinné oleje, ktoré sú v zložení.


Vanilla Pod


No nič, pre mňa teda ako denný neprichádza do úvahy, sem tam si ho teda aplikujem ako nočný. Ani tento kúsok ma však neohúril natoľko, aby mi srdce pišťalo po klasickom balení. Takže: je to také milé testovacie duo a v rámci rozšírenia kozmetických obzorov, prečo nie. Ale ak teda náhodou nie, tak o nič zásadné neprichádzate. Môj názor. 

Mali ste už nejaký kúsok od Antipodes?

Lučiak

foto:ja 

11 komentárov:

  1. Tak a teraz si ma rozhodila. Na mojom "snovom wishliste" bol ich krém Rejoice, maska Aura a čistiaci gél Juliet - ten určite skúsim. Pri maske veľmi váham, no čo teraz s tým krémom. Ja pod makeup znesiem vyložene ľahké krémy, dokonca skôr emulzie, ak nelepia.. Síce ten môj vyvolený mám byť "Light Day Cream" - no toť otázka, či sa mu dá veriť. Mini balenia som z týchto produktov nikde nevidela..:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nenechaj sa rozhodit :) Vsetko treba odskusat na sebe :)

      Odstrániť
  2. na rosehip máme v slovenčine adekvátne krátke slovo - šípky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mas pravdu Jani :) Niekedy sa clovek tak sustredi na anglicky vyraz, ze mu taka bazalna prkotina vypadne.

      Odstrániť
  3. Luci! :D Olej mne strašne smrdí, lebo obsahuje ylang ylang, môj absolútne top najsmradľavejší olel. Ale dopoužívam ho, nevyhodím. A rosehip je šípkový olej nie? Som bola v tom, že od Trilogy rosehip oil bol šípkový, si ma zmiatla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neviem, ci si si na mojom blogu vsimla recenziu masky Aura http://thebeautycouloir.blogspot.sk/2014/10/recenzia-pletova-maska-aura-od-antipodes.html Produkt je fajn, ale zas ze by som z neho sla do kolien sa neda povedat. A o hentom duu som uvazovala, ale ja nie som na oleje a po tejto tvojej recenzii uz netuzim ani po kreme, lebo ta textura by bola na mna too much...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som mala a mam antipodes manuka honey mask.Ja ju velmi chvalim-ale asi len kv.tej voni:DMyslim ze vsak aj sluzbu prevedie dobru.Plet je jemna a oddychnuta.Avsak tak isty ucinok mam aj po obycko Maske z ruzi od Welleda.....

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem si pořídila před létem jejich denní krém Rejoice Light, mám sušší pleť a stejně ho používám jako noční, taky je vydatný..takže si neumím představit ten jejich noční krém, to musí být jak maska :D..Ale jsem s ním nadmíru spokojená, asi první krém, který plánuju koupit znovu. To mini duo jsem si objednávala před měsícem a zatím čekám, až bude větší zima a pleť sušší.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. povyku je po cesky..po slovensky je to mnoho kriku pre nic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale nehovor :) No to si skutocne objavila pre nas teplu vodu.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)