sobota 20. decembra 2014

Vianočná Lučiak Box Giveaway


Pod stromček už nestíhame, ale ani taký oneskorený Ježiško nie je zlý. Pre jednu z Vás, ktorá vyhrá tohtoročný vianočný LučiakBox. Čo v ňom bude tentokrát?





- veľká čierna kozmetická taštička Givenchy (čipkovaná)
- menšia ružová kozmetická taštička
- kompaktný púder s trblietkami z kolekcie Avon Hollywood
- čierna ceruzka na oči z rovnakého radu od Avonu
- dva rúže z Avon Hollywood kolekcie v červených odtieňoch
- omladzujúci fluid Nuxelence Jeunesse od Nuxe, 15 ml
- telové masielko Alverde
- náušničky
- ako obvykle, pridávam aj pár vzoriek :) 


Všetko je pochopiteľne nové, len Avon kozmetika bola použitá pre účely swatchow (nie na tvári :) 

Ak chcete hrať, podmienky sú jednoduché, nebudem nič vymýšľať:
- sledujte ma verejne cez GFC, zanechajte komentár so svojou mailovou adresou a napíšte mi, čo kozmetické by ste si chceli nájsť pod stromčekom, nech sa inšpirujem
- zapojiť sa môžu všetci s korešpondenčnou adresou v SR alebo ČR
- výhercu vyberiem (cez random) 29.12.2014

držím palce! 

Lučiak

foto:ja

37 komentárov:

  1. sleduji přes GFC jako Luci
    lucisa.n@seznam.cz
    já jsem si hrozně přála vánoční kit tvářenek od Benefitu a vím, že ho dostanu:) takže už se na něj strašně těším:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sledujem...a beriem inšpirácie a rady :)
    henulka@gmail.com
    no neviem či Ťa inšpirujem ale láka ma vyskúšať ten krém od Nuxe ,ktorý je v Tvojom Lučiak boxe a ináč ma stále poteší niečo od Biodermy,lebo Tá ma ešte nikdy nesklamala a ešte dajaký dobrý makeup , len ešte stále som nenašla ten pravý...
    ...prajem Ti krásne prežitý vianočný čas :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sledujem, už dlho dlho :)
    simonakocurkova@gmail.com
    Už dlho túžim po paletke Nude Tude od theBalm, ale či sa jej niekedy dočkám... nevedno :D Asi si ju bude musieť dopriať sama :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jako vždy samé super věci :) k vánocům jsem letos docela skromná, radost by mi udělala třeba paletka Garden od Eden od Sleek, kterou si dlouho nejsem schopná koupit, ale jinak nic konkrétního si z kosmetiky nepřeju (možná proto, že kosmetiku si většinou kupuji sama)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. sledujem uz veeelmi dlho GFC aj Facebook
    ja to nechapem ako ty vzdy dokazes zostavit ten boz ze by som chcela naozaj vsetko :D
    monikabullova@gmail.com
    ja by som si chcela najst pod stromcekom olej z kiwi semien ktory som skusala a mojej pleti neuveritelne vyhovoval

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Já už si tak nějak nic kosmetického nepřeji,protože to co jsem chtěla jsem si včera pořídila,ale radost by mi udělala nějaká věc na rty - třeba rtěnka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. sleduji :)

    Já bych si moc přála Daisy od Marca Jacobsa, tak uvidíme, jestli si Ježíšek moje přání zapamatoval a pod stromečkem mě překvapí :)

    petra.sokolova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nejaký rozjasňovač od Too faced :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sledujem, občas komentujem, inšpirujem sa a odporúčam ďalej.
    Lenka Brestenská lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: Peťuška
    keď niečo chcem, tak si to rovno aj kúpim... takže mňa poteší akákoľvek kzmetika pod vianočným stromčekom... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sleduji jako Deni:)
    rozanska.d@seznam.cz
    Pod stromečkem bych ráda našla nový Vánoční lak na nehty od Rimmelu, deodorant od Rexony, suchý olej od Dove a nějakou další radůstku, potěší mě všechno:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Kdybych měla nějakého kosmetického Ježíška, přála bych si UD Naked Basics 2 anebo nějakou pěknou vůni, ale protože sama nevím jakou, měl by to docela těžké :-)
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. sledujem :)
    Barborqaaa1@azet.sk
    sally hansen sadu na gelové nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. forer22@yahoo.com

    Testovala som par dni dozadu Estee Lauder Advanced Night Repair Eye a veruze bola som spokojna s vysledkom. Rada by som si tento kremik nasla pod stromcekom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sleduji jako Veronika Pospíchalová.
    vera.p@centrum.cz
    Konečně chce Tangle teezer, mám jemné, hodně se cuchající vlasy....

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC: Zdeňka
    zdenka.skodova@gmail.com
    Určitě by mě potěšil další lak z nové řady od Rimmel (všechny vypadají nádherně), nebo řasenka od Maybelline (je celkem jedno jaká) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. sledujem cez GFC July V
    july.velkova@gmail.com
    Mna potesi vsetko nove a kozmeticke, ale dnes ma potesil manzel pri nahodnom nakupe sme zistili ze maju zlavu 30% v CCC a ja som len spomenula ze by ma potesila aj nova kabelka, ihned mi navrhol nech si nejaku vyberiem a dokupil mi aj krasny masivny nahrdelnik to ako darcel pod stromcek sice to neni prekvapko ale zasa aspon si mozem vybrat a nepomyli sa :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC Nikola Guzmicka
    Ja by som si priala Naked Basics (tu prvu) a Chanel lak Emprise :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Pod stromem chci rtěnku MAC, konkrétně v odstínu Ruby Woo.

    levanduleodlutense@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Pacilo by sa mi Alverde maslo, nakolko som ho v DM nenasla. Na ostatnych veciach mi vadi, ze su uz otvorene, takze sa nezapajam do sutaze.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  21. nejaku vonavku by som chcela :)
    mirindapo@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. sledujem :)
    kozmetiku pod stromcekom budem mat akurat tak sama od seba :) som v UK tak chystam nalet do drogerii :) urcite omrknem Revlon a No7, ak bude akcia, vezmem si make up od Boujoirs a urcite nieco aj z pletovej kozmetiky - necham sa ocarit priamo v obchode :)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Najnovšie moje srdce piští po Lorac Pro 2 palete. Snáď to niektorému z mojich Ježiškov napadlo. :)

    lilianka007@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Nejvíc bych chtěla čistící pleťovou kosmetiku od Vichy, nejlépe čistící gel pro citlivou pleť, a pak teple žlutý lak na nehty, co kryje, nepruhuje a schne! Mám pocit, že takový snad neexistuje... :-/
    mipeli@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. gfc ervulenka
    parfem :)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. sledujem ťa, jasné ;) GFC ...email: lapetiteaura@gmail.com
    pod stromček kozmetiku nedostávam, každý sa bojí, že by sa mi netrafil do vkusu, tak sa sama obdarovávam...tento rok mi darček nevyšiel, chcela som paletku od Zoevy Naturally Yours a kým som vyplnila objednávku, už bola zasa vypredaná...mám smolu :(
    Prajem radostne a pokojne sviatky :)

    krasavnutri.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Krasna giveaway, velmi by ma potesili ruze a tasticka... ja neplanujem ziadnu kozmetiku a myslim, ze ani rodina :-) Takze by som nieco dostala, tak by to bol len box od teba :-D
    Inak ak by som si mohla vybrat, tak by to bol ruz Wt n wild, The balm paletka a lícenka a nakoniec neskutocne kryci bbcream Bio-essence Bio Multi-Effect 8-in-1 :-)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ja potrebujem najmä niečo na líčka a tiež na kontúrovanie tváre :) Najradšej by som bola ak by som našla rimmel bronzer a lícenku vlastne ani konkrétne neviem :D Počula som, že Catrice sú fajn, tak uvidíme či sa mi želanie splní.
    angelity.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Sledujem ťa ^^
    GFC: Monica Rae
    monicaraexo@gmail.com

    Naozaj nádherná giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Podmienky splnené:)
    GFC: Michaela Vargová
    michaela.vargova1811@gmail.com
    Ja by som si pod vianočný stromček priala paletku CLARINS :-)
    Držím všetkým palčoke :-) :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  31. sledujem :)
    povedat_ti_chcem@azet.sk
    ja si prajem nové kozmetické štetce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Moja odpoved nebude vobec inspirativna, pretoze by som si priala papuce a ponozky (nutne :D) a mozno teda diar na novy rok. Pekny som nasla na tejto stranke (http://www.aaapapir.sk/diar-slovensky-denny-a5-magnetic-ruzova-zelena_d10169.html), ten som si objednala a kedze mam 5. januara meniny, tak hadam aspon dovtedy mi prist stihne :)
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. sledujem :-)
    z kozmetiky by som si najviac priala kozmetické štetce
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Sledujemm :)
    n.michelle.k35@gmail.com
    aa najviac sa poteším keď si nájdem pod stromčekom, VS vône :)Ja som skromná :-DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  35. sledujem Ta cez GFC ako Tinky Rinky :-)
    thina.bacova@gmail.com
    pod stromcekom by som si najradsej nasla nejaku prirodnu kozmetiku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. gfc. Marika Martinková
    martinkovamarika@gmail.com
    CHcela by som dostat nejaký parfem, napr. Nina Ricci :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Sledujem, vsade:)
    pod stromcek som si nadelila na skusku vianocny ladybox a som dost sklamana, mala som pocuvat recenzie predchadzajucich:Oxxx ale co uz:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)