pondelok 9. marca 2015

Micelárka Garnier - môj názor


Je fajn recenzovať kozmetiku s určitým odstupom, keď už nie je až takou horúcou novinkou a hlavný ošiaľ na ostatných blogoch medzičasom pominul. Opravte ma, ak sa mýlim, ale mne sa zdá, že micelárka od Garnier je na trhu cca necelý rok. Priebežne som sa na ňu stále chystala, ale až pred mesiacom konečne prišla tá správna príležitosť (došli mi zásoby Biodermy), tak som po nej v obchode siahla. Podľa recenzií, ktoré si pamätám, ju niekto vychválil do nebies ako skvelú a lacnejšiu alternatívu k Sensibio, ale zaznamenala som aj drobné negatívne ohlasy. Ja osobne sa pri novej micelárke bojím len dvoch vecí - že bude dráždiť oči a že nebude odličovať efektívne. Ako dopadla micelárka od Garnier v týchto dvoch "disciplínach"? 


Zobrala som rovno 400 ml balenie (vlastne ani neviem, či je dostupná aj v menšom). V obchodoch sa cena pohybuje od necelých 6 do nejakých 7 Eur. Čo sa týka jemnosti k pleti a očiam, nemám jej absolútne čo vytknúť. Nedráždi, neštípe, je prakticky bez parfumácie.  To, čo teraz napíšem, asi bude znieť čudne, ale v porovnaní so Sensibio sa mi Garnier zdá akási "vodovejšia" :) Neviem to inak vysvetliť, veď paradoxne v oboch prípadoch ide o vody, no aj tak. Každopádne, na odlíčenie jej spotrebujem jednoznačne viac, ako Sensibio. Efektivitu odličovania má podľa mňa v porovnaní s ružovou Biodermou tak 80%. Vyskúšala som ju na viacerých maskarách a preferujem ju v dni, keď mám na sebe tie nie až tak húževnaté. 

Zloženie vyzerá takto: 


Podčiarknuté a zrátané, voda mi (napriek drobným výhradám k odličovacej schopnosti) vyhovuje a stotožňujem sa s názorom, že ako drogériová alternatíva k Sensibio môže byť.Myslím, že pre ženy, ktorým sa cena Sensibio nepáči a sú ochotné odpustiť Garnieru trošku nižší výkon, je to super voľba. 

Súhlasíte? 

Lučiak

foto:ja

14 komentárov:

  1. Keď mňa tie micelárky nejako neoslovili, nemôžem si pomôcť, neprichádzam na chuť ani Bioderme, ani týmto ostatným. Čo sa chystám vyskúšať je ale novšia verzia Garnierovej micky na zmiešanú/mastnú pleť, v lete s tým mám celkom problém, tak uvidíme, čo to spraví.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ved jasne, ked ti vyhovuje lepsie nieco ine, naco sa silit do micelarky. Ja micelarne vody pouzivam na odlicovanie oci, pre mna najlepsie a ked sa velmi ponahlam, tak nou odlicim aj celu tvar.

      Odstrániť
  2. Od Sensibio som skúšala vzorku, ale mne nejak príde "drahá", neviem asi som škrob :D hoci čistenie pleti je dôležitá vec. Táto Garnierka spolu s Mixou sú moje dostupnejšie alternatívy, ktoré si kupujem. Ani fialová od Dermacol nebola zlá, ale preferujem tie väčšie balenia. Loreál mi zas nejako nesadla. Ešte chcem vyskúšať túto :D http://www.dermacol.sk/produkt/detox-defence-micellar-lotion-sk-4179/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Akurát ju používam a neviem, či to mám len ja, ale cítim z nej taký zvláštny zápach. Nepostrehla si to? Možno je to len v mojej :(
    Každopádne je slabšia ako Sensibio, ale ako alternatíva by mohla byť.
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Asi vyzniem divne, ale toto bola moja prvá micelárna voda :-D Čiže logicky si viete usudit, že micky ako také som začala používať až pred cca rokom :-D A veru, odvtedy som vyskúšala i biodermu a podľa mňa sú totožné, nakoľko som mala možnosť vyskúšať aj dermacol a ten mne osobne nevyhovoval...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám ju doma a mám ju celkom rada, príde mi dosť dobrá :) ale napríklad Dermacol by som neodporučila nikomu, ten je naozaj strašný :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. premýšľala som, či vezmem túto alebo ružové mliečko od garnier a vyhralo mliečko. asi neľutujem, mlieko aspoň slušne odličuje aj tie odolnejšie riasenky

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Súhlas, za mňa lepšia konkurencia v drogérii nie je a asi ani v lekárni z toho čo som vyskúšala. V globále sa mi ale zdá, že ma micelárky po dlhšom používaní vysušujú všetky, aj Sensibio...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Este som ju neskusala, ale mam v plane. Ja mam neskutocne zasoby Sensibii, a teraz, ked licenie je skor sporadickou zalezitostou, postacuje na bezne cistenie rano a vecer pletova voda. Kedze na pleti je len krem. A necistoty. Po tejto tvojej recenzii si ju ale urcite kupim, ked to s tymi S H2O trocha zredukujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tato Garnierka je moje oblíbená a u mě prostě předčí i ty micelárky od Biodermy :-) Teď je snad nějaká nová verze na mastnou pleť či co, tak až na ni narazím, určitě ji taky vyzkouším :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. presne rovnaky nazor mam aj ja, idealna nahrada Biodermy, ktoru ja odmietam kupovat za slovenske ceny. Takze ficim na Garnierke, snad nebudem zavadzat, ale ked porovnas INCI tychto dvoch micelarok, je totozne, mozno len v inacom pomere. A palec hore za to, ze nie je parfumovana, parfum v produktoch na oci je vcelku peklicko a nema tam co robit. Mna osobne garnierka menej vysusuje a stahuje ako Bioderma, ale tak ci tak si este plet oplachujem vodou.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tiež ju práve používam a vyhovuje mi:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)