štvrtok 30. apríla 2015

Spotrebované 04/2015


Ako vidíte, v Apríli sa mi darilo :) Konečná bilancia 19 kusov. Z časti k tomu prispelo aj moje domáce experimentovanie zo zosvetľovaním vlasov. Tak si to poďme dať pekne po poriadku aj s mojimi výslednými dojmami: 

- tri krabičky na vlasy. Výsledok experimentu so Sunkiss Jelly ste už videli, tak tu je aspoň malá nápoveda, ako moje DIY pokračovalo ďalej a na čo sa môžete tešiť nabudúce - na skúsenosť s 
L´Oréal Wild Ombrés a domácim melírom Super Highlights od Schwarzkopf.

- do koša som hodila aj hrebeň Detangler Grip Brush, za posledný rok môj najobľúbenejší, obľúbila som si ho dokonca viac, než klasický TT, pretože má mäkšie zúbky, úplne skvelo padne do ruky a celkovo mi je česanie s ním príjemnejšie. Samozrejme, za rok sa opotreboval, ale už mám nový. 

- ďalšie balenie mojej absolútne najobľúbenejšej vlasovej masky od H&B. Toto bolo už moje druhé balenie a rada by som vyskúšala iný druh (je ich v ponuke asi 6) no zároveň sa bojím, či bude tak dobrý, ako tento zelený. Uvidíme. 

- telové mlieko z franca.sk je už tiež prázdne :)

- jedno maličké cestovné Sensibio.

- bronzer od YR si už pravdepodobne nekúpim. Vadí mi jeho prášivosť, po každej aplikácii bolo všade navôkol toľko bordelu, až hrúúúza. 

- skutočným failom uplynulého mesiaca bol však tento telový olej z radu Q10 od Nivea. Spočiatku sa javil celkom fajn, páčilo sa mi, ako sa rýchlo vstrebe, je nemastný a príjemne vonia. Po dvoch týždňoch mi vysušil pokožku tak, že som bola samá šupinka. Inak "spevňujúci" efekt na pokožku nemal veškerý žádný, ale ten som pravdupovediac ani nečakala. Keby ste niekedy z nejakých zvláštych dôvodov chceli vyzerať ako ekzematik, smelo do toho. 

- druhý fail, tento však len taký polovičný, je jemný odličovač očí od Garnier Essentials Sensitive. OK, jemný síce je, ale podľa mňa zúfalo neefektívny. Stačí, aby bola maskara trochu zarputilejšia a už je to preňho obrovský problém. Aj keď sa mi večer zdalo, že som si už konečne odlíčila mihalnice dostatočne, ráno som sa pravidelne zobúdzala so sivými mapami pod očami. Tak to teda nie. 

- Kendi Oild Dry Oil Mist od Alterny. Názor som nezmenila, je super. 

- rúž od MF Elixir Lipstick v odtieni Burnt Caramel, čo je skvelý, neutrálny nude odtieň, ideálny na denné nosenie.

- z kabelkovej kozmetickej taštičky som už vyradila aj malé balenie maskary Be Long od Clarins

- A poďme ďalej, máme tu pár kúskov pleťovej kozmetiky: vyskúšala som 15 ml balenie krému Liftactiv Supreme od Vichy. Nebol zlý, používala som ho na noc, ale ani ma nijak zvlášť neoslovil natoľko, aby som musela kúpiť plné balenie. Ja a krémy od Vichy sa asi nikdy úplne kamarátiť nebudeme. 

- nedávno som si pri nákupe v lekárni všimla vo vitríne tento setík od D´Oliva - je to rad Olifting a obsahoval 15 ml balenie krému a malé balenie séra. Spotrebovala som ich, ale dojmy sú skôr negatívne. O niečo lepšie na tom bolo sérum, ktoré som používala na deň, ale krém mi sám o sebe vyslovene vysušoval pokožku, takže jediná cesta bola nakoniec používať ich spolu, vtedy to ešte celkom šlo. No príšerne mi vadila parfumácia - sama o sebe je taká kvázi ovocná, pripomína zelené jablko, ale pri kontakte s pokožkou sa tá vôňa mení na niečo divné a nepríjemné :(

- pleťový olej od Ole Hendriksen

- spotrebovala, respektíve znechutene vyradila som aj ten nešťastný Eye Shadow Fix od Isadora. Čo povedať na kúsok, ktorý od polovice balenia neviete dostať z obalu a navyše príliš nefunguje :(

- a aby sme skončili pozitívne, na záver som si nechala maskaru Lash Sensational od Maybelline. Za mňa definitívne naj maskara tejto značky, určite si ešte kúpim ďalšie balenie. 

dočítania v Máji! 

Lučiak

foto:ja

5 komentárov:

  1. No pekne sa ti to teda nazhromaždilo ;) Tiež som tento týždeň robila príspevok o spotrebovancoch, len ma mrzí, že takmer nikdy do podobných príspevkov neviem zahrnúť aj dekoratívku :D Mám pocit, že sa mi ju asi nikdy nepodarí dopoužívať :D
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tu maskaru sensational som veru obzerala celkom ma zaujimala ale teraz mam zatial dalsie dve takze pre tento raz stacia:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sensational je teraz všade a recenzie sú celkom pozitívne. Myslím, že si ju kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som teda poriadne zvedava na ten melir od Schwarzkopfu! V deemke som nad nim uvazovala, ale mam pred nim trochu respekt.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tri farby za mesiac? no to uz je co povedat :)

    fashion blog http://www.sheistheone.ch/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)