nedeľa 3. mája 2015

NOVINKA: Miss Sporty Studio Lash Miaow


Neviem, či ste si všimli, ale Miss Sporty má novú maskaru. Celý stojan tejto značky by ma v drogérii nechával chladnou, keby som nemala pozitívnu skúsenosť so Studio Lash Volumythic, ktorú stále považujem za jednu z top lacných maskár vôbec. Tak som zo zvedavosti omrkla aj novinku a keď som uvidela kefku, bolo rozhodnuté a už som ju hádzala do košíka. 

Novinka s tou žltou zdieľa Studio Lash v názve, s dodatkom Miaow :) Balenie je niečo otrasné, pripomína detskú kozmetiku, ale pri tejto značke sa nad tým predsa nebudeme pozastavovať. Ono to vlastne detská kozmetika je ;) Už som spomínala, že ma ku kúpe motivoval tvar kefky - na pohľad vyzerá (pre mňa) ideálne - jedna polovica je oblúková, takže prísľub pekne natočených rias. 



Bohužiaľ, už pri prvom použití som zistila, že to nebude také ružové (alebo skôr žlté), ako som si predstavovala. Problém číslo jeden - kefka je strašne tvrdá. Nepruží, tým pádom jednak riasy nijak zvlášť nevytočí a zároveň má unikátnu schopnosť pri líčení zababrať očné viečko, aj keď som maximálne opatrná. 

Sklamala ma hlavne prvá vrstva, po ktorej je efekt (v porovnaní so žltou Studio Lash) naozaj nepatrný. Po druhej sa to trochu zlepší a vzhľad, ktorý vidíte na fotkách nižšie, je výsledkom vrstiev troch. S tromi vrstvami logicky už dochádza k zlepovaniu, mala som čo robiť, aby som riasy upravila do takej, podoby, ako vidíte. Teda na to, že kampaň sľubuje "až o 11 krát väčší objem rias" (fakt neviem ako k tomu číslu prišli) a efekt "mačacích očí", to v praxi nie je žiadna veľká sláva. K dobru jej slúži, že počas dňa neopadáva (ale! vo vlhku som si všimla tendenciu mierne sa rozmazávať) a výborne sa odličuje. 



OK, ok, prihliadajme na to, že ide o trojeurovú záležitosť. Ani tak Vám ale túto maskaru nedoporučujem. Na rozdiel od žltej, ktorú som svojho času doporučila veľmi rada. 

Lučiak

foto:ja 

5 komentárov:

  1. neviem prečo ale špiraly miss sporty ma nikdy nelakali aj ked som jednu raz mala darovala som ju sesternici:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten otrasný obal mi vyklal oči. :D Kto navrhnuje takéto nechutnosti?!
    Ola

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem :) mozno ten isty co dizajnuje My Little Pony :)

      Odstrániť
  3. ahoj Lučiak, aký púder je podľa Teba naj na mastnú pleť z DM? Díky za info!
    Želám pekný deň. Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak v tomto ti neporadim, puder som si v DM nekupila uz naozaj pekne dlho. Dlhsie uz pouzivam len transparentne pudre.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)