pondelok 8. júna 2015

Novinky od Alverde: pleťový rad Zell Aktiv


V DM pred nejakým časom v sortimente Alverde pribudol nový pleťový rad, Zell Aktiv. Netrvalo dlho a dva kúsky sa ocitli aj u mňa doma :) Nočný krém a pleťové sérum. Kľúčovou ingredienciou je extrakt z ibišteka, ale produkty obsahujú aj rastlinné oleje, kyselinu hyalurónovú a iné účinné zložky. 
Celý rad je formulovaný ako anti-age starostlivosť. Do sortimentu patrí ešte denný a očný krém (otestovala som a denný krém by mi bol aktuálne priveľmi mastný, očný má zas trošku tekutejšiu textúru a ja uprednostňujem hutnejšiu). 


Ako prvú vec, ktorú si všimnete okamžite (hlavne pri nočnom kréme) musím spomenúť úplne fantastickú (aspoň pre mňa) parfumáciu. Je jemná, ale krásna. Ďalšie veľké plus má u mňa tento rad za balenia - s dávkovačom, žiadne tégliky. Nočný krém sa spočiatku javí hutne, ale nie je vyslovene mastný. Do pleti rýchlo vsiakne a zanechá na nej veľmi príjemný pocit. Balenie má až 50 ml, cena bola tuším 6 Eur. Používam ho ako nočný krém už tretí týždeň. žiadne zázračné omladzujúce účinky po ňom síce nepozorujem, ale pleť je v dobrej kondícii a to mi celkom stačí :)

Alverde Zell Aktiv. Hore nočný krém, dolu sérum


Odkedy sa oteplilo, na deň pod make up dávam namiesto klasických krémov prednosť ľahkým emulziám, prípadne séram. S týmto cieľom som si kúpila aj sérum Zell Aktiv. Chcela som ho používať pod make up. Škoda, že som si predtým pozorne neprečítala zloženie. Obsahuje totiž alkohol, a to hneď ako druhú zložku. Je úplne nemastné a po jeho použití ako podklade pod make up sa síce T zóna drží pekne na uzde, suchšie časti tváre mi však po pár dňoch začalo dosť vysušovať. Takže ho používam už len na nos, čelo a bradu.  Balenie má 30 ml a stojí cca 5 Eur. 

Zell Aktiv nočný krém, zloženie

Zell Aktiv sérum, zloženie

Dá sa povedať, že aktuálne používam na dennú a nočnú starostlivosť všetko produkty z biosortimentu z DM. Nabudúce Vám predstavím ich druhú časť, tri produkty značky Nonique :)

Lučiak

foto:ja

1 komentár:

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)